gaby84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
Salut,am un opel corsa B din 1993.Problema este ca am dat curent unei alte masini dupa aceea am oprit o si nu a mai pornit.In colncuzie vroiam sa va intreb daca este normal ca bobina de inductie sa dea curent doar cand pui contactul(din ce cauza nu da curent bobina chiar am pus una noua si degeaba ) . Va multumesc!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
gaby84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
gaby84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
poi cand dai la automat nu mai da scanteie? Atunci ai o pierdere de curent pe undeva...
scoate fisa centrala (care vine de la bobina in delcou) si apropie-o de un punct de masa (caroserie) si da la automat daca face scantei atunci trebuie sa te uiti la fisele de la bujii.. daca astea nu dau curent insemna ca se pierde curentul un capacul delcou..
daca fisa centrala nu da curent cand dai la automat atunci problema este fie de la intrerupatorul de contact sau de la bobina insasi..
Verifica mai intai punctele de masa...
scoate fisa centrala (care vine de la bobina in delcou) si apropie-o de un punct de masa (caroserie) si da la automat daca face scantei atunci trebuie sa te uiti la fisele de la bujii.. daca astea nu dau curent insemna ca se pierde curentul un capacul delcou..
daca fisa centrala nu da curent cand dai la automat atunci problema este fie de la intrerupatorul de contact sau de la bobina insasi..
Verifica mai intai punctele de masa...
gaby84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
am verificat toate punctele de masa si sunt ok chiar le-am dat si cu spray.Mai am de verificat 2 puncte modulul de aprindere si contactul la cheie am mai auzit ca,contactul ar pute fii.Pt ca eu cand pun contactul da o scanteie la masa pe urma nu mai da da cand vrea si cand dau la cheie nu mai da nici-o scanteie VA multumesc.
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
gaby84 a scris:am verificat toate punctele de masa si sunt ok chiar le-am dat si cu spray.Mai am de verificat 2 puncte modulul de aprindere si contactul la cheie am mai auzit ca,contactul ar pute fii.Pt ca eu cand pun contactul da o scanteie la masa pe urma nu mai da da cand vrea si cand dau la cheie nu mai da nici-o scanteie VA multumesc.
contactul nu are nimic problema ta este la modulul aprinderii montat in interiorul delcoului ,pe bobina initial vei avea tensiunea de 12 volti pe ambele borne ,doar in momentul functionari va ramine 12v doar pe o borna cealalta inchizinduse electronic in aprinderea delcoului(simulind platina) ceea ce poti incerca este, cu un bec cu doua fire ,in timp ce un prieten da la automat,sa pui un fir pe minusul bateriei, si al doilea pe bornele bobinei,daca pe una din bornele bobinei becul va ramine aprins, iar pe cea lalta va avea tendinta sa (clipocesca deci daca aprinderea functioneaza va pune la masa bobina intermitent si intensitatea becului va scade in momentul in care va genera scinteia,) atunci este in regula ,daca nu va aprinde becul in timp ce dai la automat atunci poate fi contactul,daca becul nu-si va modifica intensitatea pe al doilea fir al bobinei atunci cind dai la automat poate fi aprinderea,sau au fost cazuri in care sa rupt axul delcoului si acesta ne invirtinduse e normal sa nu dea scinteie,verifica daca se roteste cu capacul scos.
gaby84
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 1993
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Feb 2012
- Mesaj Privat
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat