cozmin86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2009
- Mesaj Privat
de ceva vreme imi licare martorul bateriei d upa ce se incalzeste putin,cu directia nu am probleme,am verificat si incarcarea fara consumatori e 14 si cu consumatori 13,5si 13,8.am inteles ca er fi de la mufa de excitatie a alternatorului...
Ultima modificare făcută de cozmin86 la Mar 07 Feb, 2012 8:40 pm
Ultima modificare făcută de cozmin86 la Mar 07 Feb, 2012 8:40 pm
- asandulescu
- **
- 54 mesaje
- din 04 Nov 2011
- Astra 2002 y1.7dt
- Bucuresti
asandulescu
- Mesaje scrise: 54
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 y1.7dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2011
- Mesaj Privat
daca duar licare inseamna ca incarca dar nu in permanenta. problema asemanatoare o am si eu, la inceput se aprindea api daca o reporneam nu se mai aprindea acel martor cu bateria. am cumparat releul si diodele noi, dar cand am desfacut alternatorul am observat ca dadea ulei.
Are o bucsa interna din cauciuc care se uzeaza si permite uleiului sa intre la carbuni, fapt ce duce la o functionare defectuasa pt ca nu mai fac carbunii legatura cu rotorul. Dupapa parerea mea un sistem foarte prost care mai e intalnit si la alte masini, dar la acest 1.7dt e cu atat mai rau ca servodirectia e electronica si daca pica alternatorul ramai fara directie.
cauzele pt care pisa sunt suprasolicitarea(produce putini amperi si aceasta masina are foarte multi consumatori, mai ales pompa de servo care consuma mult curent si il forteaza in permanenta) si pozitionarea foarte proasta(e situat foarte jos si sare apa pe el intr-o veselie)
Are o bucsa interna din cauciuc care se uzeaza si permite uleiului sa intre la carbuni, fapt ce duce la o functionare defectuasa pt ca nu mai fac carbunii legatura cu rotorul. Dupapa parerea mea un sistem foarte prost care mai e intalnit si la alte masini, dar la acest 1.7dt e cu atat mai rau ca servodirectia e electronica si daca pica alternatorul ramai fara directie.
cauzele pt care pisa sunt suprasolicitarea(produce putini amperi si aceasta masina are foarte multi consumatori, mai ales pompa de servo care consuma mult curent si il forteaza in permanenta) si pozitionarea foarte proasta(e situat foarte jos si sare apa pe el intr-o veselie)
cozmin86
- Mesaje scrise: 55
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jul 2009
- Mesaj Privat
danny_13b
- Mesaje scrise: 51
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Mar 2009
- Mesaj Privat