Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Salut , am si eu 2 probleme:
1.De cand am avut problema cu catalizatoru care era infudat(problema rezolvata prin spargerea lui) am impresia ca masina consuma cam 12-13 in oras...
2.Pe la 40-60 km/h se aude un huruit la una din rotile din spate... daca merg cu viteza mai mare de 60 acel huruit dispare

Niste sfaturi/pareri ceva?
Skip ads

  • Ingineru

  • Mesaje scrise: 1,086
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Mda, ai o mare problema pt. ca tu ai sonda lambda si dupa catalizator, si automat spargandu-l aceasta va indica balarii. Cred ca s-ar putea pacali cu un montaj cu un tranzistor bipolar (pt. ca intre pinii 3 si 4 in general sunt 0,6V). Legat de a 2-a problema, cred ca este vorba de rulmenti.
  • ratwyn

  • Mesaje scrise: 198
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Si daca schimb catalizatoru problema cu consumul ridicat dispare?
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ratwyn, nu suntem inruditi cu mama Omida. Exista o mare posibilitate ca, din cauza lipsei functiei catalizatorului, a doua sonda lambda sa dea in balarii. Exista si posibilitatea sa ai alta problema.
Insa, intr-adevar, primul pas de facut ar fi sa pui catalizator. Masina a fost gandita sa functioneze cu catalizator,d aca ala lipseste, nu intelege ECU ce se intampla.

In alta ordine de idei, consum de 12-13 in Bucuresti? Sincer, nu mi se pare mare. Motorul de 1.6 ar trebui sa iti ia ~7 la drum intins (daca mergi cat de cat, daca mergi la consum scoti undeva intre 5.5 si 6) si in jur de 10-11 in sat. Bucurestiul fiind... Bucuresti... consumul in sat e nitel mai mare.
  • gherasim87

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am si eu un opel astra 1,6 16v an 2002 si se aude un vuiet cand iau viraj ..deseori cand mai bag masalier!dar din cand in cand nu mereu.oare ce sa fie?
  • glo

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Vectra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Sa nu fie ceva la servo.
  • gherasim87

  • Mesaje scrise: 2
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2002 z16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Jan 2012

  • Mesaj Privat
sa schimb oare uleiul de servo?sau sa fie de la pompa
  • Wizard

  • Mesaje scrise: 47
  • Locatie: Arad
  • Masina: Corsa 2008 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2011

  • Mesaj Privat
gherasim87 a scris:am si eu un opel astra 1,6 16v an 2002 si se aude un vuiet cand iau viraj ..deseori cand mai bag masalier!dar din cand in cand nu mereu.oare ce sa fie?


rulmenti uzati...
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
Salut! am si eu o mare problema, daca ma poate ajuta cineva. schimb sonde lambda la saptamana, nu inteleg ce anume le omoara. tin sa mentionez ca in urma cu an am schimbat racordul flexibil cel de dupa catalizator (racord nou, sudat in locul celui vechi), intre toba intermediara si finala, imbinarea... daca zic bine, nu este tocmai perfecta, si toba finala are si ea o mica gaurica. am si un consum de ulei destul de ridicat (nu pot spune cu exactitate cat...pt ca mai si picura sub masina. credeti ca problemele enumerate mai sus afecteaza sondele? (in special sonda 2 ..de dupa catalizator) sau ar fi altceva? s`a mai confruntat cineva cu astfel de problema? stima!
  • danielddd

  • Mesaje scrise: 527
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 2002 z16se
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Nov 2010

  • Mesaj Privat
ai pus pe tester?..poate e ceva de la ECU....
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
sincer nu le mai stiu numarul...la cate testere am facut. si toti nu faceau nimic decat sa`mi zica "shimba sonda lambda, sau egr blocat pe inchis" . dar nimeni nu a stiut sa`mi zica de la ce pornesc toate astea. Sad
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
sigur se strica sondele? Astea se pot masura...
Daca nu e etansa evacuarea sondele dau valori eronate.. si se poate interpreta ca sonda e de vina..
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:sigur se strica sondele? Astea se pot masura...
Daca nu e etansa evacuarea sondele dau valori eronate.. si se poate interpreta ca sonda e de vina..


Sondele dau valori eronate chiar si daca o astfel de etansare...imperfecta...e dupa sonda a 2a ? cum e cazul meu...intre toba intermediara si cea finala?
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
cu siguranta
  • Merlucius

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Mar 2008

  • Mesaj Privat
21kta a scris:
luciraica a scris:sigur se strica sondele? Astea se pot masura...
Daca nu e etansa evacuarea sondele dau valori eronate.. si se poate interpreta ca sonda e de vina..


Sondele dau valori eronate chiar si daca o astfel de etansare...imperfecta...e dupa sonda a 2a ? cum e cazul meu...intre toba intermediara si cea finala?


Eu as zice ca NU mai au ce citi sondele dupa ce trec gazele de ele, respectiv imbinari ale evacuarii de dupa sonda nr 2 : http://www.tigra.ro/tutoriale/sonda-lambda.html
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
omul n-are nici catalizator si are si o gaura in evacuare.. cum sa se mai faca contrapresiune in evacuare? la motoarele in 4 timpi trebuie sa se adune o presiune in evacuare..
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
luciraica a scris:omul n-are nici catalizator si are si o gaura in evacuare.. cum sa se mai faca contrapresiune in evacuare? la motoarele in 4 timpi trebuie sa se adune o presiune in evacuare..


catalizator am, nu e sparta ceramica din el, dar la cum trage masina...(ca nu prea trage) nu`i mare lucru sa fie si ala infundat! iar referitor la gaura, nu este ceva foarte mare. e foarte mica, picura de la condens pe acolo.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
scuze.. n-am vazut .. am confundat cu initiatorul discutiei..
sigur se strica sonda? Astea se pot masura.. Acuma nu stiu ce motor ai x16xe sau z16xe adica Euro2 sau euro4 ?
se poate sa se fi infundat si catalizatorul...
Oricum incearca sa masori cu un voltmetru indicatiile sondei cand merge motorul si s-a incalzit destul. Cauta aici tutoriale cum se masoara sonda.. sau pe google.. (how to measure O2 sensor)
  • 21kta

  • Mesaje scrise: 108
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Oct 2010

  • Mesaj Privat
motorul e euro 4, z16xe. dar asa cum am mai zis...eu am schimbat racordul flexibil. si nu a fost exact dimensiunea perfecta. adik era putin mai larg decat teava. multi imi zic ca de acolo e problema ( desi nu are pierderi pe la sudura). dar eu de atunci am inceput sa am problema asta.
  • luciraica

  • Mesaje scrise: 2,001
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Astra 2006 Z16XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Oct 2011

  • Mesaj Privat
poi fa proba "carpa" ... lasa motorul la relanti si astupa cu o carpa evacuarea... motorul ar trebui sa se opreasca..
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR