- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
buna ziua la toata lumea.
problema mea la care cer ajutor este urmatoarea:
acum cateva zile cand gerul era napraznic am pornit masina cei drept destul de greu adica a fost nevoie de curent de inprumut, iar dupa aceasta pornire mi-a aparut o bataie la motor, in prima faza am crezut ca poate e un tachet si am facut repede un schimb de ulei, dar tacanitul nu a disparut .
am desfacut capacul de la tacheti si par ok adica culbutori lucreaza si arunca ulei toti si nici tachetii nu au niciunul joc.
Ma gandesc acum mai departe adica cuzineti sau bolt.
Mentionez ca bataie e regulata si nu dispare nici cu motorul cald nici cand e turata.
Sau credeti ca ar fi putut sari distributia un dinte si sa loveasca pistonul in supape, tinand cont ca am cam fortat pornirea?
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva pareri.
multumesc.
problema mea la care cer ajutor este urmatoarea:
acum cateva zile cand gerul era napraznic am pornit masina cei drept destul de greu adica a fost nevoie de curent de inprumut, iar dupa aceasta pornire mi-a aparut o bataie la motor, in prima faza am crezut ca poate e un tachet si am facut repede un schimb de ulei, dar tacanitul nu a disparut .
am desfacut capacul de la tacheti si par ok adica culbutori lucreaza si arunca ulei toti si nici tachetii nu au niciunul joc.
Ma gandesc acum mai departe adica cuzineti sau bolt.
Mentionez ca bataie e regulata si nu dispare nici cu motorul cald nici cand e turata.
Sau credeti ca ar fi putut sari distributia un dinte si sa loveasca pistonul in supape, tinand cont ca am cam fortat pornirea?
Va rog daca ma puteti ajuta cu ceva pareri.
multumesc.
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- Cipicao
- **
- 286 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 286
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Minime sanse sa sara distributia chiar si un dinte doar cu ceva curent de imprumut daca aceasta e in mintile ei,pentru linistea ta verifica semnele sunt vizibile si usor de vazut....ca sa te lamuresti cu privire la sursa,cuzinet ori bolt, scoti roata dreapta cu un prelungitor cu cheie tubulara si teu misti mai smucit stanga dreapta de motor invatindu-l cativa centimetri stanga/dreapta daca e problema acolo se aude bataia clar,dupa parerea mea boltul si cuzinetul nu se strica imediat apare bataia intai la cald si clipeste becul de ulei cand presiunea de ulei scade,apoi se agraveaza dar asta in functionare nu cand il pornesti......parerea mea este ca ti-a ramas vreun tachet blocat,verifica si spune-ne si noua ce-ai descoperit.Pentru ca urmeaza in mod normal remedierea problemei,sper sa fie varianta mai usoara ca stange putin geru' de afara
La remontare urmeaza operatiuni dedicate tipului asta de motor.
La remontare urmeaza operatiuni dedicate tipului asta de motor.
- stefan_pn
- **
- 303 mesaje
- din 17 Jun 2011
- Astra 1994 C14NZ
- Neamt
stefan_pn
- Mesaje scrise: 303
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 1994 C14NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jun 2011
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Dreapta fata ...sa poti pune cheia pe surubul fuliei,o ridici pe cric....e cel mai usor asa sa elimini cauzele repede si corect ,miscarile alea sunt pentru pus in evidenta eventualele zgomote provenite de la lagare,cuzineti ori bolt fara sa ai zgomote parazite care sa te incurce....dar eu sper sa fie tachet ca aia se blocheaza mai des decat cad liniile la motoarele astea.
Pentru orice alta indicatie intrebi,la montaj o sa trebuiasca urmati niste pasi specifici acestui motor,nu-i greu dar e foarte important....astept sa vad ce-ai gasit.
Pentru orice alta indicatie intrebi,la montaj o sa trebuiasca urmati niste pasi specifici acestui motor,nu-i greu dar e foarte important....astept sa vad ce-ai gasit.
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
buna ziua. Revin cu amanunte...
Am incercat faza cu miscari stanga dreapta la fulia de jos ,si....
se aude intradevar acea bataie, dar nu tot timpul ci doar intro pozitie a fuliei mai exact cand pistoanele intampina compresia.
Am facut si doua filmulete pe care o sa incerc sa le postez..
Ceva pareri....?
Multumesc.
Am incercat faza cu miscari stanga dreapta la fulia de jos ,si....
se aude intradevar acea bataie, dar nu tot timpul ci doar intro pozitie a fuliei mai exact cand pistoanele intampina compresia.
Am facut si doua filmulete pe care o sa incerc sa le postez..
Ceva pareri....?
Multumesc.
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Exista doua situatii de inlocuire a cuzinetilor;
1. S-a blocat motorul in regim de turatie scazuta ori datorita folosirii de aditivi care au lipit efectiv cuzinetii lasand suprafata vibrochenului curata ....se inlocuiesc doar cuzinetii.
2. Au aparut batai,deci primul strat al cuzinetului cel de protectie e dus si in functie de cat s-a folosit asa si in ce regim de turatie a fost afectat lagarul mai mult ori mai putin.De cele mai multe ori vibrochenul e compromis,in cazul tau aparitia bataii doar dupa pornirea grea si o incercare poate sa fi scapat sansele sunt mici dar poate ai noroc .....desfa si verifica daca e lagarul curat,lucios,fara zgarieturi poti inlocui doar cuzinetii,altfel dai motorul jos.Oricum si intr-un caz si in altul baia de ulei tot trebuie data jos,aia e prima miscare din inceputul reparatiei in functie de ce gasesti acolo stii si ce va urma....
1. S-a blocat motorul in regim de turatie scazuta ori datorita folosirii de aditivi care au lipit efectiv cuzinetii lasand suprafata vibrochenului curata ....se inlocuiesc doar cuzinetii.
2. Au aparut batai,deci primul strat al cuzinetului cel de protectie e dus si in functie de cat s-a folosit asa si in ce regim de turatie a fost afectat lagarul mai mult ori mai putin.De cele mai multe ori vibrochenul e compromis,in cazul tau aparitia bataii doar dupa pornirea grea si o incercare poate sa fi scapat sansele sunt mici dar poate ai noroc .....desfa si verifica daca e lagarul curat,lucios,fara zgarieturi poti inlocui doar cuzinetii,altfel dai motorul jos.Oricum si intr-un caz si in altul baia de ulei tot trebuie data jos,aia e prima miscare din inceputul reparatiei in functie de ce gasesti acolo stii si ce va urma....
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
- yahymyahym
- OP
- 38 mesaje
- din 17 Jan 2010
- Astra 1995 C14SE
- Brasov
yahymyahym
- Mesaje scrise: 38
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 C14SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2010
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat