varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
boci76
- Mesaje scrise: 35
- Locatie: Neamt
- Masina: Astra 2007 z13dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
Dar poti desface surubul de pe capul hidraulic, sau cum ii zice, de pe pompa de injectie, cel de amorsare si dai la automat, asta daca nu ai acea pompa pe suportul de filtru, pana iese doar motorina, nu si aer. Iar daca ai acea pompa pe suportul de filtru, operatiunea se face cu contactul pus, ca sa deschida electrovalva.
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp a scris:Cum a dat frigul si probleme cu filtru de motorina, nu stiu daca filtru meu este de kadet.
va rog sa ma ajutati cu un nume de filtru sau cu un site unde il pot vede. am motor 1.6 DA
va multumesc
va rog sa ma ajutati cu un nume de filtru sau cu un site unde il pot vede. am motor 1.6 DA
va multumesc
Ai un filtru foarte comun, s-a pus pe O GRAMADA de masini, de la Audi la italiene, la franceze, la Opel, VW, eu il am acela si pe Peugeot Boxer 2.8 hDi si pe Iveco Daily si l-am avut si pe rekord si pe golf 1 si 2, la orice mag de piese auto il au si e vreo 20 lei. Problemele tale siur sunt din filtru? Nu din bujii sau din compresie?
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
am schimbat astazi filtru de motorina = 30 Ron. problema a fost ca nu mai circula motorina prin filtru + depunerile de parafina.
daca puneam apa fierbinte pe filtru, masina mergea bn......dar dupa 10-20km iar probleme. nu se alimenteaza si mergea numai in turatii mici. acuma dupa ce lam schimbat merge bn.....am facut proba si ii ok.
mai am insa o problema.....nu stiu cum sa scot aerul din poma de motorina, cred ca am ceva aer sau se sepresurizeaza..... si porneste cam greu. salutare si drumuri bune!
daca puneam apa fierbinte pe filtru, masina mergea bn......dar dupa 10-20km iar probleme. nu se alimenteaza si mergea numai in turatii mici. acuma dupa ce lam schimbat merge bn.....am facut proba si ii ok.
mai am insa o problema.....nu stiu cum sa scot aerul din poma de motorina, cred ca am ceva aer sau se sepresurizeaza..... si porneste cam greu. salutare si drumuri bune!
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
varu_vyyp
- Mesaje scrise: 84
- Locatie: Neamt
- Masina: Kadett 1987
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
posibil sa am si bujii arse, oricum am de gand sa le schimb. Motorul de pe masina este original ca iam facut it-pul si ii conform documetelor. legat de aeru asta din pompa de injectii care ii si pe post de pompa de motorina o sa caut sa ii pun o supapa unisens ptr motorina ( sunt si cu vas transparent ) ptr siguranta ca nu se depresurizeaza. am inteles ca si in pompa sunt niste pastile care nu permit reantoarcerea motorinei. eu am suflat pe returul de la injectoare si nu permite trecerea decat intrun singur sens...adica spre rezervor.
dupa ce mam gandit eu bine cred ca o sa aerisesc simplu.....fomez vinde pe retur pana cand nu mai vine aer. o sa cot de la dacie motorasul ptr lichidul de parbriz si trag cu ala intro sticla.
o intrebare pretioasa ptr mn ii legata de bujii....nu stiu exact ce bujii ( 12.7V sau 12.0V) trebuie sa iua, care ii tensiunea recomandata ptr releu. mentionez ca nu am apucat sa citesc pe releu. voi ce bujii folosit 12. ? V
va salut
dupa ce mam gandit eu bine cred ca o sa aerisesc simplu.....fomez vinde pe retur pana cand nu mai vine aer. o sa cot de la dacie motorasul ptr lichidul de parbriz si trag cu ala intro sticla.
o intrebare pretioasa ptr mn ii legata de bujii....nu stiu exact ce bujii ( 12.7V sau 12.0V) trebuie sa iua, care ii tensiunea recomandata ptr releu. mentionez ca nu am apucat sa citesc pe releu. voi ce bujii folosit 12. ? V
va salut
- LGS
- **
- 156 mesaje
- din 29 Jun 2011
- Kadett 1988
- Buzau
LGS
- Mesaje scrise: 156
- Locatie: Buzau
- Masina: Kadett 1988
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jun 2011
- Mesaj Privat
Si eu am opel kadett 1.6 diesel.
Am avut probleme si eu cu pompa de injectie si cu flitrul de motorina. Vezi ca la filtrul de motorina trebuie sa aiba o mufa care intra in suport pe lateral mufa intra dinspre baterie spre aripa din stanga a masinii, verifica acolo daca funcioneaza ca aia este mufa de la rezistenta de incalzire a motorinei. Acum daca ai schimbat filtrul curata si toate furtunele pana la pompa de injectie ca este posibil sa ai vrun dop de mizerie si din cauza aia sa nu se alimteze. De aici s-ar putea sa ai probleme cu pornirea. Bujii am de 12.0v cu releu de bujii de ford sierra. Daca nu am dat explicatii coerente ma suni la 0762493331 lgs.
Am avut probleme si eu cu pompa de injectie si cu flitrul de motorina. Vezi ca la filtrul de motorina trebuie sa aiba o mufa care intra in suport pe lateral mufa intra dinspre baterie spre aripa din stanga a masinii, verifica acolo daca funcioneaza ca aia este mufa de la rezistenta de incalzire a motorinei. Acum daca ai schimbat filtrul curata si toate furtunele pana la pompa de injectie ca este posibil sa ai vrun dop de mizerie si din cauza aia sa nu se alimteze. De aici s-ar putea sa ai probleme cu pornirea. Bujii am de 12.0v cu releu de bujii de ford sierra. Daca nu am dat explicatii coerente ma suni la 0762493331 lgs.