- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ma gandeam la un tuning pe Z18XE-ul meu si as vrea sa stiu parerea voastra. Doua chestii vreau sa fac:
- flash tuning (+15CP, +15Nm)
- filtru de aer conic, K&N 57i sau Apollo, aici nu sunt sigur care e mai eficient
A mai facut cineva asa ceva? Daca da, ma intereseaza ce probleme au fost, care e castigul real, ce probleme au aparut dupa, ce comportament a avut masina.
- flash tuning (+15CP, +15Nm)
- filtru de aer conic, K&N 57i sau Apollo, aici nu sunt sigur care e mai eficient
A mai facut cineva asa ceva? Daca da, ma intereseaza ce probleme au fost, care e castigul real, ce probleme au aparut dupa, ce comportament a avut masina.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Eu am acelasi motor dar pe Corsa.Eu am axele schimbate cu axe de 262 grade de la Dbilas, modificare soft Dimsport, admisie BMC CDA (carbon) si toba finala Remus.Nu iti recomand un filtru de aer conic deschic (cum e cel de la K&N) pentru ca asta trgae aer cald de pa langa motor.Al meu e ceva mai scump (vreo 250 euro) dar macar am castigat ceva, nu am pierdut ca la K&N.Ce-i drept, K&N-ul e mai ieftin si ai un sunet mai marfa.Dar nu-ti pune K&N sub nici o forma.Despre Apollo nu stiu nimic.Ca sa concluzionez, masina are acum in jur de 150 cp si fuge de rupe (tine cont care are 1150 kg).Cred ca Vectra ta e ceva mai grea.Nu am avut probleme cu masina pana acum, doar o garnitura de la motor care s-a dus, dar avand in vedere calitatea automobilelor Opel, sunt sigur ca nu e de la modificarilor.
- bertone
- ****
- 2,294 mesaje
- din 13 Jun 2005
- buzau
bertone
- Mesaje scrise: 2,294
- Locatie: buzau
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jun 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Ma gandeam la Apollo, care e kit de admisie directa, deci nu ia aer cald din motor. Am vazut pe un site ca la un 1.9CDTi 150CP a adaugat 6CP.
La modificari in motor nu m-as baga de aceea as prefera doar un flash tuning. La motorina stiu care sunt efectele secundare: fum mult. E la fel si la benzina?
La modificari in motor nu m-as baga de aceea as prefera doar un flash tuning. La motorina stiu care sunt efectele secundare: fum mult. E la fel si la benzina?
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Doua noi intrebari:
1. Bujiile cu iridiu cu un singur electrod chiar aduc ceva imbunatatiri? Si-a pus cineva asa ceva? Am auzit ca iti dau ceva cuplu in plus, dar, mai ales, iti imbunatateste destul de mult raspunsul acceleratiei.
2. Am observat ca, spre deosebire de 1.7DTI care l-am avut, Z18XE-ul are un senzor in carcasa filtrului, probabil senzor de temperatura. Cum se rezolva cu el in cazul montarii unui filtru sport?
1. Bujiile cu iridiu cu un singur electrod chiar aduc ceva imbunatatiri? Si-a pus cineva asa ceva? Am auzit ca iti dau ceva cuplu in plus, dar, mai ales, iti imbunatateste destul de mult raspunsul acceleratiei.
2. Am observat ca, spre deosebire de 1.7DTI care l-am avut, Z18XE-ul are un senzor in carcasa filtrului, probabil senzor de temperatura. Cum se rezolva cu el in cazul montarii unui filtru sport?
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
Imi cer scuze ca iti raspund asa de tarziu.Axele au fost 400 euro (au fost luate de la Salonul Auto de la Essen deci cred ca normal ar fi peste 500 euro).Filtru este vreo 250 euro.Softul m-a costat 250 euro cu tot cu transportul pana in Italia si inapoi.Cat despre manopera, filtrul l-am montat cu un prieten iar la axe nu mai tin minte (cred ca vreo 2-3 milioane).Masina nu scoate fum mai mult, si chiar daca ar scoate nu cred ca se vede ca nu e negru ca la diesel.Bujiile iti asigura o ardere mai eficienta.Nu stiu sa-ti spun daca iti dau cuplu in plus.
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Am desfacut ieri filtrul de aer, o treaba mult mai complicata decat la AstraG-ul vechi. Idiotul care a gandit surubul ala exact sub tubul de aer, langa debitmetru, ar trebui concediat. Ma rog, ceea ce vroiam sa spun e ca nu exista nici un senzor de temperatura in carcasa filtrului, mi s-a parut mie. Deci am liber si la filtrul de aer.
- grigs
- **
- 107 mesaje
- din 01 Mai 2007
- Vectra Z16 XEP
- Bucuresti
grigs
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra Z16 XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2007
- Mesaj Privat
gpascanu
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Iasi - Brasov
- Masina: Astra 2006 Z17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Mai 2006
- Mesaj Privat
dodo_13 a scris:Multumesc mult pentru raspunsuri! Cred ca am sa procedez mai intai la un flash tuning, iar cand o sa-mi iasa din garantie am sa schimb si filtrul si bujiile.
Nu pierzi garantia (tuning)? Eu am o astra 1.7 CDTI inca in garantie (de asta intreb). Si inca ceva, a mea e in leasing ... oare firma de leasing ar zice ceva
La o Astra Clasic II (G) cu motor de 1.7 CDTI (80 cai) cam cu cat creste puterea, dar consumul?
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
@grigs: Motorul de 1.6 Z16XEP se tuneaza foarte frumos pentru un aspirat: ajunge la 121 CP si 173 Nm (adica +16CP si +23Nm)
@gpascanu: ajungi la 105 CP iar consumul ramane la fel sau chiar scade daca nu iti schimbi stilul de condus.
Despre garantie - da - se poate vedea ca masina a fost remapata indiferent daca e Vectra C, B, Astra G, H sau alt model recent. Depinde cat de bine te intelegi cu dealerul tau - la o revizie obisnuita nu se verifica daca s-a facut remapare. Despre firma de leasing - ai vreun motiv sa le spui ca ti-ai facut tuning? Oricum, nu imi dau seama acum ce treaba au ei cu asta
@gpascanu: ajungi la 105 CP iar consumul ramane la fel sau chiar scade daca nu iti schimbi stilul de condus.
Despre garantie - da - se poate vedea ca masina a fost remapata indiferent daca e Vectra C, B, Astra G, H sau alt model recent. Depinde cat de bine te intelegi cu dealerul tau - la o revizie obisnuita nu se verifica daca s-a facut remapare. Despre firma de leasing - ai vreun motiv sa le spui ca ti-ai facut tuning? Oricum, nu imi dau seama acum ce treaba au ei cu asta
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
Primul pas l-am facut: maiandrei mi-a pus o mapa EDS. Evident, acum ma gandesc la urmatorii pasi:
1. Catalizator sport.
Am cautat pe net si nu prea am gasit multe. Am gasit ceva de la Regal Auto si ceva referiri la Milltek dar nimic concret. Am mai gasit ceva si pe la MagnaFlow (cod 75805) iar la Borla ceva general, trebuiesc contactati. Evident, se pune problema garantiei, de aceea cred ca va ramane pe dupa noiembrie. Am aruncat o vorba la G&P daca ar fi dispusi sa-mi monteze unul dar sa nu pierd garantia si astept raspuns.
2. Filtru sport.
As incerca un K&N in carcasa originala, avand in vedere garantia. Problema e ca m-am mai fript cu un filtru sport in carcasa: se murdarea foarte repede. In plus mi-e cam frica pentru debitmetru: se pare ca daca ajunge ulei de pe filtru in debitmetru, sunt sanse sa se strice.
Dupa garantie ma gandesc la un filtru conic, dar in carcasa, ceva gen K&N Apollo. Evident, ramane problema cu debitmetrul
Pareri? (in afara de: "esti sarit de pe fix" si "ce iti trebuie mai mult decat ai" )
1. Catalizator sport.
Am cautat pe net si nu prea am gasit multe. Am gasit ceva de la Regal Auto si ceva referiri la Milltek dar nimic concret. Am mai gasit ceva si pe la MagnaFlow (cod 75805) iar la Borla ceva general, trebuiesc contactati. Evident, se pune problema garantiei, de aceea cred ca va ramane pe dupa noiembrie. Am aruncat o vorba la G&P daca ar fi dispusi sa-mi monteze unul dar sa nu pierd garantia si astept raspuns.
2. Filtru sport.
As incerca un K&N in carcasa originala, avand in vedere garantia. Problema e ca m-am mai fript cu un filtru sport in carcasa: se murdarea foarte repede. In plus mi-e cam frica pentru debitmetru: se pare ca daca ajunge ulei de pe filtru in debitmetru, sunt sanse sa se strice.
Dupa garantie ma gandesc la un filtru conic, dar in carcasa, ceva gen K&N Apollo. Evident, ramane problema cu debitmetrul
Pareri? (in afara de: "esti sarit de pe fix" si "ce iti trebuie mai mult decat ai" )
- cicu dumitru titi
- 0 mesaje
- din 26 Jun 2007
- Vectra 2002 z18xe
cicu dumitru titi
- Mesaje scrise: 0
- Locatie:
- Masina: Vectra 2002 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2007
- Mesaj Privat
la z18 xe nu gasesti in romania pe cineva sa-ti faca cip tunning
si eu am acelasi tip de motor pe o vectra si nimeni nu-mi putea oferi garantia ca motorul nu crapa dupa 5000 de km iar daca facea acest lucru castigam maxim 15 cp
I-am pus filtru de aer sport K&N in suportul ei universal si l-am schimbat imediat la recomandare pentru ca din cate am inteles iti distruge debitmetru
Mie imi aparea senzorul de noxe in bord ( de fapt calculatorul este setat pentru un anumit debit de aer iar daca pui filtru sport iti da eroare in calculator pentru ca schimbi parametri motorului )
Numai in germania poti sa faci acest lucru din cate am inteles si poti ajunge cu el la 140cp sau la 170 cp depinde de ce soft vrei
si eu am acelasi tip de motor pe o vectra si nimeni nu-mi putea oferi garantia ca motorul nu crapa dupa 5000 de km iar daca facea acest lucru castigam maxim 15 cp
I-am pus filtru de aer sport K&N in suportul ei universal si l-am schimbat imediat la recomandare pentru ca din cate am inteles iti distruge debitmetru
Mie imi aparea senzorul de noxe in bord ( de fapt calculatorul este setat pentru un anumit debit de aer iar daca pui filtru sport iti da eroare in calculator pentru ca schimbi parametri motorului )
Numai in germania poti sa faci acest lucru din cate am inteles si poti ajunge cu el la 140cp sau la 170 cp depinde de ce soft vrei
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
Nu stiu daca iti da cineva, la noi, garantie 5000 km odata cu remaparea, in pretul remaparii.
Stiu ca in Germania se ofera garantie, contra cost. Iar asta se intampla dupa o testare riguroasa, care de obicei este tot contra cost.
Cat despre Z18XE, stiu din surse sigure ca se poate remapa si la noi in tara. La 170CP doar din soft, exclus.
Stiu ca in Germania se ofera garantie, contra cost. Iar asta se intampla dupa o testare riguroasa, care de obicei este tot contra cost.
Cat despre Z18XE, stiu din surse sigure ca se poate remapa si la noi in tara. La 170CP doar din soft, exclus.
- mihnea
- **
- 296 mesaje
- din 26 Oct 2005
- Corsa 2005 Z18XE
- Bucuresti
mihnea
- Mesaje scrise: 296
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Oct 2005
- Mesaj Privat
- eu
- ***
- 712 mesaje
- din 15 Jun 2004
- Astra 2006 Z16XEP
- Bucuresti
eu
- Mesaje scrise: 712
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Jun 2004
- Mesaj Privat
nightman
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Harghita
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Feb 2006
- Mesaj Privat
zatarra
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Cluj
- Masina: Vectra 2002 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2007
- Mesaj Privat
- dodo_13
- OP
- 4,544 mesaje
- din 11 Apr 2005
- Astra 2008 Z19DTH
- Iasi
dodo_13
- Mesaje scrise: 4,544
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 2008 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Apr 2005
- Mesaj Privat
- viorelonly
- **
- 128 mesaje
- din 11 Mai 2008
- Vectra 2004 Z18XE
- Bucuresti
viorelonly
- Mesaje scrise: 128
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2008
- Mesaj Privat