Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Dupa ce ca aceasta ninsoare ne pune mari probleme, motorul meu imi joaca si el feste.
Fiind aproape de casa masina s-a oprit subit, acele din bord au inceput jocul "robotizat" si nici o vlaga de a invarti motorul. Acum ma gandesc la releul de incarcare de la alternator. Am pus si clesti pe ea si nimic. Ce ma sfatuiti sa fac?Bateria are 1 an de zile !


Ultima modificare făcută de aiss la Sam 04 Feb, 2012 5:51 pm
Skip ads

  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Pai eu as incepe intr-o oarecare ordine,avand in vedere ca s-a oprit in mers as verifica simplu daca nu s-a blocat motoru' tr.a5a si miscata usor ,daca se misca e de bine Very Happy apoi incarcata bateria pe redresor dar numai dupa masurare cu voltmetru adica sa fie tensiunea mai mica de 12,0v daca e de incarcat atentie la amperaj nu mai mare de 5% din capacitate 70 Ah adica max 3,5a si sa nu apuce sa fiarba ca asta inseamna descompunerea electrolitului scaderea densitatii si pa baterie pe timp rece ..... dai la automat porneste masori tot cu voltmetru sa ai minim 13,8-14,5 v daca nu inseamna ca e alternatorul de vina ,la astea se inlocuieste atat releul cat si puntea de diode de obicei ordinea de defectare e ardere dioda,strica si releul ...daca nu porneste si tot face figurile cu beculetele ,verifici sa nu fie bornele oxidate,fire slabite ,masa ....daca nu merge si toate sunt bune ramane electromotorul sa nu insisti cu datul la automat ca uzura carbunilor favorizeaza aparitia flamei pe colectorul rotorului si se distruge iremediabil ceea ce mareste pretul reparatiei cu 200ron altfel scapi cu cei 45ron platoul de carbuni si atentie sa fie bine curatate si unse reductorul si bucsile dar cu masura. Poate ai norocul sa fie doar un contact imperfect pe undeva....la motorul asta este cel mai mic electromotor (Hitachi) intalnit de mine pe un diesel l-ar ajuta o revizie inainte de iarna care sa cuprinda ungere si eventual carbuni.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Iti multumesc mult pentru informatii. Maine am sa incerc si cu alta baterie si sa vad daca porneste. Ma mira faptul ca bateria are 1 an, Caranda si sa se fi consumat de-odata...la -18 a pornit la prima cheie, cu invartitu derigoare. Si da, la alternator stiu ca trebuiesc schimbate amandoua, puntea si releul. Maine revin cu noi informatii.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Revin cu noutati, am dat cureaua de la accesorii si am gasit alternatorul blocat. Am fugit sa cumpar rulmenti, si am sa incep sa-l desfac !
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am reusit sa il desfac. Problema a constat in rulment. Maine am sa-l montez ca deja s-a facut noapte, sper sa fie totul ok. Despre rulment nu pot sa zic decat ca e "varza", bilele numai sunt rotunde, poza va spune totul. Ma bucur ca am reusit sa il fac singur si ca mi-am bagat nasul in el.



  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Se poate inchide. Multumesc pentru gazduire ! Cool
  • iannnis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 y 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
aiss salut!te rog sa-mi spui cat au costat rulmenti si daca sant la fel amandoi(adica au aceleasi cote). multumesc!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
iannnis a scris:aiss salut!te rog sa-mi spui cat au costat rulmenti si daca sant la fel amandoi(adica au aceleasi cote). multumesc!


Salut. Nu sunt la fel, cel de langa fulie a costat 20 lei si este mai mare, cel din spate este mai mic si a costat la fel. E joaca de copil daca te ocupi 30 minute de alternator Very Happy. Succes daca te apuci sa le schimbi
  • iannnis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 y 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
eu ma ocup..cred ca am desfacut pana acum alternatorul de 5-6 ori...am probleme cu simeringul din alternator,intra uleiin altern.mi s-au uzat tare de tot colectorii,pe care am de gand sa-i schimb,si cred ca si rotorul am sa-l schimb din cauza ca are o mica uzura in locul unde este simeringul.
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
iannnis a scris:eu ma ocup..cred ca am desfacut pana acum alternatorul de 5-6 ori...am probleme cu simeringul din alternator,intra uleiin altern.mi s-au uzat tare de tot colectorii,pe care am de gand sa-i schimb,si cred ca si rotorul am sa-l schimb din cauza ca are o mica uzura in locul unde este simeringul.




Si la mine este putin uzat semeringul, am gasit urme de ulei, dar il las asa, mai merge o perioada. Vezi cat te ajung piesele, daca nu cumpara alternator SH si aia e !
  • iannnis

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2001 y 17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
nu costa mult:colectorii costa undeva in jur de 20 de lei,iar rotorul in jur de 100 de lei,si daca ma ocup eu...daca cumpar un alternator sh.risc sa iau tot unul obosit.
  • mahumarius

  • Mesaje scrise: 135
  • Locatie: Arad
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2011

  • Mesaj Privat
am trecut si eu prin problemele cu alternatorul si nu m-ma invatat minte pina nu am cumparat unul nou la 1200 ron
si nu mai am probleme cu el de 4 ani
  • mecaNIK

  • Mesaje scrise: 2,202
  • Locatie: Anglia
  • Masina: Insignia 2010 confidential
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jan 2007

  • Mesaj Privat
Daca e uzat locul unde a calcat simeringul vechi se poate decala putin cel nou fata de inelul format pe ax si merge mai departe ... o reconditionare corecta duce pe la 350-400 ron ....fara scurgeri de ulei si clipici de becuri dupa aia.Atentie marita la furtunul de scurgere a uleiului din pompa de vacuum cel scurt care face un S daca e montat tensionat se sugruma si uleiul care trebuia sa se scurga in baie iese prin simeringuri direct in alternator.
Cine are 1.200ron scapa de bataie de cap garantat cine nu are decat 300ron scapa de bataie de cap dar cu conditia sa apeleze la un profesionist ori sa lucreze cu mare grija ...rezultatul e tot ala.
  • Petre Valentin

  • Mesaje scrise: 70
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2008

  • Mesaj Privat
spunemi si mie cotele la rulmeti te rog sau codul acela
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Da, spune-ne cotele si/sau codurile de pe rulmenti.
Am mai intrebat odata pe un alt topic, dar nu mi-a raspuns nimeni Sad

Multumesc!
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Diametru: 4,7cm
Interior: 1,7cm
Sunt datele acelui rulment de langa fulie, pe cel mic din spate nu l-am schimbat !


Ultima modificare făcută de aiss la Lun 27 Feb, 2012 10:25 am
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Multumesc @aiss!

Poate stie cineva detalii si despre cel mic? Smile
  • aiss

  • Mesaje scrise: 638
  • Locatie: Braila
  • Masina: Astra 2000 Y17DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Dec 2010

  • Mesaj Privat
bbmt a scris:Multumesc @aiss!

Poate stie cineva detalii si despre cel mic? Smile


Daca ai timp de pierdut il poti desface, il scoti si te duci cu el la magazin, daca nu vrei sa pierzi timp te duci direct la magazin si ceri rulmentul al mai mic Smile si sigur se va potrivii !
  • bbmt

  • Mesaje scrise: 512
  • Locatie: Timis
  • Masina: Astra 2010 Z17DTJ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Aug 2007

  • Mesaj Privat
Se poate face si asa, numai ca, de obicei magazinele astea nu au mai nimic pe stoc in afara de filtre, vopsele, antigel, ulei... Pentru rulment sigur trebuie sa fac comanda, si in cel mai fericit caz vine de pe o zi pe alta.
Iar eu vreau sa cumpar rulmentii, puntea, releul din timp si intr-o ora sa rezolv problema.
Nu vreu sa tin prea mult timp locul ocupat in parcare Very Happy
  • tibco1

  • Mesaje scrise: 137
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Insignia 2012 A20DTH ST
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 31 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Chiar nu stie nimeni ce serii au cei doi rulmenti din alternator ?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR