Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett
  • hodea paul

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Kadett 1988 e
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Feb 2008

  • Mesaj Privat
help help help,.salutare salutare tuturor,va rog ajutati-ma cu o rezolvare,am probleme cu chiuloasa nu mai stiu ce sa fac ,i-mi baga apa in baia de ulei nu mult odata dar baga .Am schimbat 3 garnituri de chiuloasa ,am planat chiuloasa la un institut dar degeaba nu mai stiu ce sa fac va rog sa ma ajutati.Blocul motor abia l-am cumparat am facut segmentare noua cu segmenti gotze am pus totul nou dar nu ii dau de capat Oare? Exclamation Va rog mult ajutati-ma nu fierbe motorul nu da fum dar are ce va.Va multumesc tuturor si astept de la voi ceva rezolvari.Am uitat sa specific motorul este 1,7 diesel clasic
Skip ads

  • boris_ciprian

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Botosani
  • Masina: Astra 1993
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2012

  • Mesaj Privat
vezi daca blocul motor este plan e posibil sa ai o problema cu blocul motor
  • GR28RCS

  • Mesaje scrise: 60
  • Locatie: Giurgiu
  • Masina: Kadett 1988 20NE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Schimba chiulasa. Cu siguranta e fisurata.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,411
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Blocul motor sau chiulasa sunt fisurate.
  • cogi

  • Mesaje scrise: 662
  • Locatie: Arad
  • Masina: Kadett 1981
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Feb 2008

  • Mesaj Privat
da de cand baga apa imediat dupa reparatie sau la ceva timp ca daca imediat cred ca ai lasat apa sau ulei in gaurile de la prezoanele chiulasei(gaurile din blocul motor) si la incalzire presiunea facuta de aceasta a crapat blocul in dreptul prezonului sau gresit stransa garnitura de chiulasa cu asta ai scapa mai ieftin sau chiulasa crapata ca tot nu ia spus de ce ai cumparat alt bloc motor.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
La y20dth mai baga apa in baie pe la termoflot, dar la modelul tau de motor sigur e fisurata chiuloasa sau blocul
  • iovan

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Mehedinti
  • Masina: Astra 1999 X17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2014

  • Mesaj Privat
Salut baieti sunt si eu nou pe aici pe sait am cautat dar am gasit ceva de chiuloasa dar nu ce mi se intampla mie. Eu am un opel astra G break motor x17dtl de 50 kw si am fost la un drum lung de 2000 km si mia scazut brusc nivelu din vasu de expansiune iar apoi a inceput sa fiarba motoru . cred ca am facut o greseala ca am oprit motoru si am completat apa , dar dupa ce am pus apa nu a mai fiert dar completam din 200 km in 200 km cam 1 litru. Am ajuns acasa si m-am dus la mecanic si mi-a zis ca sa ovalizat "chiuloasa " in fine am acceptat sa ma duc cu ea la masa plana ca sa o faca , am schimbat garnitura de chiuloasa tot ce se face, dupa ce a montato am crezut ca nu mai am probleme dar dimineata dupa ce am mers cu ea 100 de km iar a scazut nivelu de apa . Precizez ca nu o baga in baia de ulei si nu am niciun furtun spart pt ca am verificat tot . Mecanicul mi-a zis ca e chiuloasa fisurata si ca trebe schimbata . ce as putea sa fac va rog ajutatima imi e frica sa plec la drum cu ea . Multumesc anticipat. 0751 84 34 43 pt cine poate sa ma contacteze telefonic
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Kadett

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR