Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B
  • yuly76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 2000,16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2009

  • Mesaj Privat
Dupa ce am schimbat motorul ( celalalt s-a calat ) , porneste , merge relativ bine , dar nu pot rezolva problema turatiei care sta undeva intre 1500 si 2000 de turatii sau pierde relantiul. In mers , uneori cand accelerez brusc nu raspunde la comanda si se inneaca .Consumul a crescut cu 1,5 litrii/100km.Am luat piese de pe motorul vechi (senzorul clapeta de acceleratie si debitmetrul),sa vad daca nu e vreo piesa defecta, tot asa face... Are cineva vreo idee despre ce ar fi de facut? Se reseteaza calculatorul de bord ca sa recunoasca noul motor? Nu am apucat sa merg la tester inca , dar dupa ce se mai linistesc ninsorile o sa merg...Va rog mult sa ma ajutati cu un sfat!
Skip ads

  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
sal
verifica senzorul de pe volant
  • yuly76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 2000,16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2009

  • Mesaj Privat
stefan112 a scris:sal
verifica senzorul de pe volant
Merci mult! Am uitat sa specific... motorul este X20 xev , 2000 16v
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
Verifica daca parametri aer combustibil sunt in regula , dupa semnalmentele pe care le dai rezulta ca undeva trage aer fals si nu se alimenteaza cu combustibil.
Verifica sistemul de alimentare si etanseitatea de la galeria de admisie
Oricum trebiue pusa pe tester si anulate erorile care au aparut asa ca nu mai intarzia
  • yuly76

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Omega 1994 2000,16v
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jul 2009

  • Mesaj Privat
stefan112 a scris:sal
verifica senzorul de pe volant
Mama unde e bagat senzorul ala ... Trebuie sa demontezi jumatate de masina sa-l gasesti.
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La 2,5 TD se afla sub electromotor ( nu ai specificat la inceputul discutiei ce tip de motor ai )
  • stefan112

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Dambovita
  • Masina: Omega 1997 x25dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Feb 2009

  • Mesaj Privat
La 2,5 TD se afla sub electromotor ( nu ai specificat la inceputul discutiei ce tip de motor ai )
La motorul tau se afla pa axa cu came , verifica si sonda lambada si cum am mai spus inainte etanseitatea admisiei
  • danciu2012

  • Mesaje scrise: 3
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Omega 1999
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salut cine ma poate ajuta si pe mine cu un spalator de far pt un omega b 1998 .pe al meu mi.lau furatt Sad( cine are de vanzare asa ceva putem vb aici 0749803011 ,0768628240 cristi
  • allecs_lungu

  • Mesaje scrise: 48
  • Locatie: Braila
  • Masina: Omega 1997 x2.0xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Oct 2006

  • Mesaj Privat
Dela senzorul de pe volant nu mai porneste, posibil sa fie problema dela ansamblu care tine relantiul sau clapeta de aceleratie sa fie deschisa si de acolo nu poate cobora relantiul la turatia optima si ultima variata si cea mai sigura este sonda de temperatura care vede in permanenta motorul rece, ca are 2 sonde una pentru ceas si cea pentru ecu.
daca vrei poti masura sonda can imginea de jos

daca ai nelamuriri da un pm

si inca ceva,masina din ce an este ? si motorul care lai pus acum din ce an este ca sunt pe ani
  • adrianomega

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Satu Mare
  • Masina: Omega 1994 x20xev
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Si la mine sunt cam aceleasi simptome, se intampla ca la semafor sau in timp ce ruleaza masina sa scada turatia si sa se opreasca motorul, sau sa creasca turatia ramane asa la 1500-2000 cand las pedala de acc. indiferent ca mergeam multi km si masina deja era incalzita, sau se intampla sa se aprinda becul galben cu semn fulger si dadea sa se opreasca motorul, plus ca pe ecran scrie check, treaba e ca acum merge bine masina ,trage bine , se intampla asa la 2 sapt. , am incercat la service sa punem pe tester dar nu se putea conecta cu compul masinii , si am lasat o balta, merg asa cu ea. Oare?
  • Pfenning

  • Mesaje scrise: 115
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Omega 1997 X20XEV
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2008

  • Mesaj Privat
Ce ai rezolvat pana la urma?
  • iulius

  • Mesaje scrise: 1,798
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Insignia 2019
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Jun 2004

  • Mesaj Privat
Vezi cablul de acceleratie nu cumva ramane blocat? este destul de veche si daca ai schimbat motorul ai umblat si la cablu de acceleratie.
asta da probleme mai ales daca ai umblat la el si nu l-ai pus in pozita corecta.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Omega B

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR