laur71
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2010
- Mesaj Privat
Da , la turometrul din bord ma refeream. WD 40 este un spray de contacte cu care se poate curata orice tip de contacte (injectie,iac,capac delco,mufe,etc). Vezi pe google. La delco , daca nu are ploturile si carbunele din capac in stare buna si nu se pot curata bine,e indicat sa schimbi capacul si luleaua noi.Cu bobina , cauta una la cineva de proba , daca dupa ce ai curatat mufele si fisa nu schimba mersul motorului . Fisele se verifica scotandu-le una cate una . Nu te atinge de metalul masinii si sa ai o manusa sau o carpa in mana cu care le scoti. Am zis intai sa verifici dupa care pleci la cumparaturi.
- alexe alexandru
- OP
- 12 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Astra c16nz
- Gorj
alexe alexandru
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
salut!azi am schimbat fisele si capacul la delcou. am pus noi bosch vad ca merge altfel si nu mai intrerupe daca mai face figuri schimb si bobina de inductieacm mi se pare ca sa cam dat la benzina si nu prea stiu cum sa ii fac un consum.bani de un plin nu am.poate stiti cum verific sonda lambda?am inteles ca influenteaza la consum
laur71
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2010
- Mesaj Privat
Salut! Sonda Lambda o poti verifica numai cu testul agrafa sau la un service. Da,influenteaza consumul. De unde stii ca a consumat mult? Iarna,consumul creste cu 0,5-0,7 litri % deoarece motorul intra mai greu in parametrii normali pana se incalzeste. Consumul din carte se face la viteza max. 90 km/h la drum intins doar cu soferul ,fara aer cond. deschis, fara vant din fata puternic si cu geamurile inchise.La tine,un consum mixt normal acum este intre 7-8 l/% iar afara 6,5-7 litri in conditiile de mai sus.La c18 nz este 9-10 l/% mixt,iar la C 20 LET (Calibra) este de 10-12 l% mixt la max 90 km/h.Daca ai trecut de 120-130/h la tine consumul poate ajunge la 12litri %. Mai putin nu are cum pentru ca este motor destul de marisor.
- alexe alexandru
- OP
- 12 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Astra c16nz
- Gorj
alexe alexandru
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
salut!tot asa face.e ciudat cand este frig merge super cand este cald incepe sa intrerupa .am comandat si bobina de inductie noua vine maine dar o schim luni ca nu am drum la serviciu.sa vedem cum se comporta dupa ce o schimb.altceva nu mai am ce sa schimb.ramane ECU.lucrez la reprezentanta skoda dar nu avem progrm pt opelul meu.sa vedem cum o sa se comporte dupa ce schimb bobina de inductie.stima!
laur71
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2010
- Mesaj Privat
laur71
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 1993 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Mar 2010
- Mesaj Privat
Ai verificat furtunul de la senzorul MAP sa nu fie fisurat? MAP (senzor presiune admisie)este o valva de vacuum ,care se gaseste in partea stanga a motorului,cum stai in fata lui, prins pe caroseria masinii. Ar mai fi catalizatorul. Daca este infundat, merge intrerupt la relanti si consuma mai mult. Incearca,dupa ce se incalzeste motorul,sa scoti mufa de la sonda Lambda. Daca merge ok, incearca sa desfunzi catalizatorul. Cu motorul cald si sonda Lambda montata,tureaza-l la peste 5500 de ture cateva zeci de secunde in reprize(numai daca ai catalizator bun),altfel o turezi degeaba ca nu are ce desfunda. Daca a fost catalizatorul bun,inseamna ca ai mers cu motorul subturat.Daca reusesti sa rezolvi mergi cu
masina mai turata 2500-3500 ture, fara frica pentru ca este un motor foarte fiabil economic, rezistent si de turatie.Nu mergi de ex. in viteza a 4-a cu 60-70 la ora cu 1500-2000 ture.Sunt masini Taxi care au peste 900000 de km fara sa desfaca motorul. Eu am 200000 km pe GPL in 5 ani si nu am nici o problema in afara de consumabilele normale.
masina mai turata 2500-3500 ture, fara frica pentru ca este un motor foarte fiabil economic, rezistent si de turatie.Nu mergi de ex. in viteza a 4-a cu 60-70 la ora cu 1500-2000 ture.Sunt masini Taxi care au peste 900000 de km fara sa desfaca motorul. Eu am 200000 km pe GPL in 5 ani si nu am nici o problema in afara de consumabilele normale.
- alexe alexandru
- OP
- 12 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Astra c16nz
- Gorj
alexe alexandru
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
vezi sa nu pierzi curent pe undeva... scoate toate bujiile cu fise cu tot si pune pe cineva sa dea la automat... si urmareste scanteia (inainte trebuie sa legi cumva filetele de la bujii de masa sau mai bine de "-" la baterie ... merge foarte bine cu doua cabluri bifilare desizolate la capete..
se vad asa f. bine intensitatile scanteilor .. ordinea de aprindere... mai ales daca e mai intuneric...
se vad asa f. bine intensitatile scanteilor .. ordinea de aprindere... mai ales daca e mai intuneric...
- alexe alexandru
- OP
- 12 mesaje
- din 07 Jan 2012
- Astra c16nz
- Gorj
alexe alexandru
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Gorj
- Masina: Astra c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Jan 2012
- Mesaj Privat
- sorine12005
- **
- 108 mesaje
- din 20 Oct 2012
- Vectra 2001 Z16XE
- Galati
sorine12005
- Mesaje scrise: 108
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Oct 2012
- Mesaj Privat
salut am un ce16nz merge ok tot doar ca atunci cand merg cu ea cam vreo 10,km incepe sa nu isi mai tina relantiul am schimbat mai tot la ea iam facut testul agrafa numi da nici o eroare practic cand se incalzeste motorul nu mai sta deloc la relanti ar putea fi cumva calculatorul sau catalizatorul infundat