- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
La tija aia NU se umbla ! pune inapoi cum a fost si cauta problema in alta parte. de exemplu furtunasele de vacuum, electrovalve, wastegate .........intercooler fisurat.......
Ce presiune iti baga turbina pe tester ?
Nici la mine nu mi-se pare ca se intareste furtunul de la intercooler cum se intarea odata. Deja am aproape 2 ani de cand tot incerc sa-i dau de cap, m-am cam resemnat deja .
Ce presiune iti baga turbina pe tester ?
Nici la mine nu mi-se pare ca se intareste furtunul de la intercooler cum se intarea odata. Deja am aproape 2 ani de cand tot incerc sa-i dau de cap, m-am cam resemnat deja .
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Salut, nici a mea nu mai intareste bine furtunul, doar peste 3000 dar tot parca bagi mana in el si nu il tine permanent umflat daca o tin constant la 3000 sau peste....are ceva joc in ax dar nu stiu daca e din asta. Am schimbat si electrovalvele intre ele si tot cam aia e. De tras trage binisor intre 2500 si 3000 si de acolo se plafoneaza, nu stiu daca e normal de ex daca incer cu a4a de la 3000 ture in sus abia urca a5a mai greu.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ia incercati si voi un mic experiment cu ale voastre masini . Tineti motorul constant undeva pe la 2000rpm pt vre-o 2-3 minute dupa care lasa-ti motorul sa ajunga la relanti. La mine motorul cand revine la relanti se balbaie un pic(pt o secunda) ca si cum ar ramane fara motorina. La voi face la fel ?
Nu conteaza temperatura motorului .
Nu conteaza temperatura motorului .
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:Ia incercati si voi un mic experiment cu ale voastre masini . Tineti motorul constant undeva pe la 2000rpm pt vre-o 2-3 minute dupa care lasa-ti motorul sa ajunga la relanti. La mine motorul cand revine la relanti se balbaie un pic(pt o secunda) ca si cum ar ramane fara motorina. La voi face la fel ?
Nu conteaza temperatura motorului .
Nu conteaza temperatura motorului .
Da , si la mine se intampla acest lucru ? Asa face datorita / cred ca acceleratia este comandata electronic
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
gabi pana acum n-am observat sa faca la alte x/y20dth si am incercat cateva motoare de acest fel.
Am crezut ca sunt singurul cu prob asta.
Deci daca tii motorul turat constant undeva pe la 2000rpm (vre-o un minut doua) dupa care il lasi sa revina la relanti, acesta se balbaie un pic cand ajunge pe la 900rpm? Zici ca da sa moara.
Am sa filmez treaba asta, macar sa stim daca vb de aceeasi chestie .
Am crezut ca sunt singurul cu prob asta.
Deci daca tii motorul turat constant undeva pe la 2000rpm (vre-o un minut doua) dupa care il lasi sa revina la relanti, acesta se balbaie un pic cand ajunge pe la 900rpm? Zici ca da sa moara.
Am sa filmez treaba asta, macar sa stim daca vb de aceeasi chestie .
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
la mine din fericire nu face treaba asta, adica se balbaie la decelerare, cred, totusi ca e o problema.
cand e motorul rece, si mai ales pe temperaturile astea, pot sa apas acceleratia pana la fund ca ea tot cum vrea se accelereaza, adica mai batraneste, asa, asta pana se incalzeste.
la tine, relanti-ul e la 900, la mine e la 700, o fi bine o fi rau, nu stiu, da de cand am luat-o asa sta, bine cand e cald motorul?
cand e motorul rece, si mai ales pe temperaturile astea, pot sa apas acceleratia pana la fund ca ea tot cum vrea se accelereaza, adica mai batraneste, asa, asta pana se incalzeste.
la tine, relanti-ul e la 900, la mine e la 700, o fi bine o fi rau, nu stiu, da de cand am luat-o asa sta, bine cand e cald motorul?
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
tot pe la 700rpm sta si la mine atunci cand motorul este cald
la fel si la mine motorul raspunde mai greu la acceleratie atunci cand e rece. Dupa ce se incalzeste un pic raspunde aproape instantaneu la acceleratie .
Mai nou am observat ca imi fluiera turbina pe evacuare atunci cand motorul este cald. Cred ca ar trebui sa ma pregatesc de o reconditionare sau ceva.
la fel si la mine motorul raspunde mai greu la acceleratie atunci cand e rece. Dupa ce se incalzeste un pic raspunde aproape instantaneu la acceleratie .
Mai nou am observat ca imi fluiera turbina pe evacuare atunci cand motorul este cald. Cred ca ar trebui sa ma pregatesc de o reconditionare sau ceva.
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
acum, cu riscul de a fi off, nu stiu cum unii pot auzii toate zgomotele din masina.
adica: mi se mai urca si mie cate cineva in masina, si incepe, se aude aia, se aude aia si ailalta..
na-i auzit pana acum?
ma uit la el mirat si spun in gand: cred ca asta aude in unde scurte.
casc urechile si gura da tot n-aud ce spune individu, cred ca am o problema, zic tot in gand.
acum, scuze, da n-am vrut sa ofensez pe nimeni!
sanatate!
adica: mi se mai urca si mie cate cineva in masina, si incepe, se aude aia, se aude aia si ailalta..
na-i auzit pana acum?
ma uit la el mirat si spun in gand: cred ca asta aude in unde scurte.
casc urechile si gura da tot n-aud ce spune individu, cred ca am o problema, zic tot in gand.
acum, scuze, da n-am vrut sa ofensez pe nimeni!
sanatate!
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- ianc sergiu
- **
- 466 mesaje
- din 08 Feb 2010
- Vectra 2004 z19dth
- Hunedoara
ianc sergiu
- Mesaje scrise: 466
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Vectra 2004 z19dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Feb 2010
- Mesaj Privat
Al meu original bosch l-am defectat eu cand l-am curatat, apoi am cumparat unu italian, si a mers bine (dar totusi la viteza mare aceeasi branza) Acu am unul original bosch si la fel merge, nici ala italian nu e defect, l-am banuit eu dar era altceva, un furtun sarit de la turbo. Deci am schimbat mai multe debitmetru fara vreun rezultat, se exclude debitmetru la mine cred ca turbina nu mai baga cum baga in tinerete.
chempes
- Mesaje scrise: 72
- Locatie: Prahova
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut am patit si eu la Zafira motor 2.0DTH nu tragea sau demaraj foarte lent cand acceleram motorul la o anumita turatie trepida si am gasit electrovalva de la turbo dar electrovalva poate sa nu lucreze si din alte motive furtun vacum scos,gaurit,ea in sine defecta,comanda electrica a ei intrerupta.
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
virgil grigoras a scris:la mine din fericire nu face treaba asta, adica se balbaie la decelerare, cred, totusi ca e o problema.
cand e motorul rece, si mai ales pe temperaturile astea, pot sa apas acceleratia pana la fund ca ea tot cum vrea se accelereaza, adica mai batraneste, asa, asta pana se incalzeste.
la tine, relanti-ul e la 900, la mine e la 700, o fi bine o fi rau, nu stiu, da de cand am luat-o asa sta, bine cand e cald motorul?
cand e motorul rece, si mai ales pe temperaturile astea, pot sa apas acceleratia pana la fund ca ea tot cum vrea se accelereaza, adica mai batraneste, asa, asta pana se incalzeste.
la tine, relanti-ul e la 900, la mine e la 700, o fi bine o fi rau, nu stiu, da de cand am luat-o asa sta, bine cand e cald motorul?
o intrebare pana cand se incalzeste scoate fum ?
a mea nu ma lasa sa o turez decat 1500 2000 daca ajung la 3000 scade singura la 2000 si se aprinde si chekul pana nu scoate un nor mare d fum nu isi revine park ar fi infundata si dupa se desfunda dintrodata
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
- Ducati1100
- OP
- 66 mesaje
- din 28 Mar 2009
- Vectra 2001 y20dth
- Dolj
Ducati1100
- Mesaje scrise: 66
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2009
- Mesaj Privat
- virgil grigoras
- **
- 358 mesaje
- din 26 Jan 2010
- Astra y20dth
- Galati
virgil grigoras
- Mesaje scrise: 358
- Locatie: Galati
- Masina: Astra y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jan 2010
- Mesaj Privat
@ducati, nu, nu scoate fum pana se incalzeste, doar ca nu raspunde la acceleratie asa cum o face cand incepe sa se incalzeasca motorul.
scoate un pic de fum negru la pornire, dar asta banuiesc ce e de la bujii, din cauza ca are timpul de incalzire diferit doua dintre ele,am observat abia dupa ce le-am cumparat si deocamdata le las asa.
scoate un pic de fum negru la pornire, dar asta banuiesc ce e de la bujii, din cauza ca are timpul de incalzire diferit doua dintre ele,am observat abia dupa ce le-am cumparat si deocamdata le las asa.
- krashy22
- ****
- 1,202 mesaje
- din 25 Jun 2007
- Vectra 2000 x20dth
- Bucuresti
krashy22
- Mesaje scrise: 1,202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2007
- Mesaj Privat
Asa cum am promis uitati cateva clipuri cu problema de care vorbream mai devreme :
cum face : http://www.youtube.com/watc...er&playnext=1
http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
cum ar trebui sa faca: http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
Si concluzia ar fi ?
cum face : http://www.youtube.com/watc...er&playnext=1
http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
cum ar trebui sa faca: http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
http://www.youtube.com/watc...p;lf=mfu_in_order
Si concluzia ar fi ?
- gabiopel
- *******
- 5,583 mesaje
- din 23 Sep 2007
- Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Buzau
gabiopel
- Mesaje scrise: 5,583
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Sep 2007
- Mesaj Privat
krashy22 a scris:gabi pana acum n-am observat sa faca la alte x/y20dth si am incercat cateva motoare de acest fel.
Am crezut ca sunt singurul cu prob asta.
Deci daca tii motorul turat constant undeva pe la 2000rpm (vre-o un minut doua) dupa care il lasi sa revina la relanti, acesta se balbaie un pic cand ajunge pe la 900rpm? Zici ca da sa moara.
Am sa filmez treaba asta, macar sa stim daca vb de aceeasi chestie .
Am crezut ca sunt singurul cu prob asta.
Deci daca tii motorul turat constant undeva pe la 2000rpm (vre-o un minut doua) dupa care il lasi sa revina la relanti, acesta se balbaie un pic cand ajunge pe la 900rpm? Zici ca da sa moara.
Am sa filmez treaba asta, macar sa stim daca vb de aceeasi chestie .
Lasa masina in pace , stai linistit e normal , fac mai multe asa ceva si nu numai opel , e normal sa faca de la o accelerare constanta(la relanti) sa i dai drumu repede la acceeratie si sa se intample asa zisa balbaiala . Deci lasa masina in pace si bucurate de ea.