Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si eu nu o iert la 3 plinuri iibag un aditiv american care curata si mareste putere motorinei si nu am avut probleme cu apa sau sa ingete motorina tine cont am filtru de 2 ani pe maina si am vreo 13 mii de kil
Skip ads

  • tase

  • Mesaje scrise: 1,970
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vectra 2006 z19dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Sep 2009

  • Mesaj Privat
silviu97 a scris:eu te cred dar pana acum 1 luna imi arata fulgii pe calculator dimineata la pornire cat si in timpul mersului cand temp scadea sub 3 grade si azi sunt -14 grade si numi arata nimic.banui ca din aceasta cauza porneste si greu?temperatura de afara imi apare pe displei
Acel fulg apare doar cind sunt temperaturi peste 0 grade dar mai mici de 3 grade si te atentioneaza ca este posibil sa fie drumul alunecos....sub 0 grade ECU se gindeste ca te duce intelectul ca este foarte posibil sa ai probleme cu drumul Evil or Very Mad si nu te mai atentioneaza
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mersi si ce nu te poti exprima mai decent .de unde sa stiu?am pornirea ffgrea la prima cheie .pornesc o opresc si apoi porneste usor.crezi ca daca o bujie e arsa porneste asa greu ? celelalte le am controlat sunt bune a4a nu am putut sa iscot fisa e chiar sub teava de la turbina
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
si sa mi bag ceva in electronica lor
  • Lotg

  • Mesaje scrise: 1,633
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Oct 2009

  • Mesaj Privat
@tase s-a exprimat foarte decent. Nu cred ca se referea strict la intelectul tau, ci la modul general.
  • herculescu007

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Jan 2012

  • Mesaj Privat
pune de 3-4 ori bujiile ,(pui contactul pana se stinge martorul de la bujii dar fara sa o pornesti)
si nu o sa mai ai probleme !
eu asa fac cand este ger si imi porneste fara probleme cu o baterie de 45 ah.care o am de 5 ani..
z19dt..
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
partial am rezolvato a 4a bujie era arsa dar totusi porneste dupa 10 15 secunde
  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Silviu - masina ta se dezamorseaza. Am aceeasi problema. Anul trecut masina mea pornea cu 2 buji arse si nu invarteam prea mult la automat cca. 4-5 sec. maxim, chiar daca era frig afara - a pornit chiar si la - 10 grade mai greu cei drept dar a pornit fara mari batai de cap. Acum trebuie sa invart de numai - imi e teama sa nu distrug electromotorul cu pornirile astea.
Vezi ca se mai discuta aici sunt mai multe subiecte deschise pe tema dezamorsarii la Y20DTH.
Verifica pe rand :
1. etanseitatea filtrului de motorina
2. furtunasele de retur si T-urile din plastic
3. supapa din surubul de pe conducta de tur care intra in pompa de injectie
4. oringuri injectoare
Bafta !
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
bun spunemi si mie cum verifici supapa de pe tur.nu am urme de motorina.
  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Aceeasi operatie trebuie sa o fac si eu sambata cand am mai mult timp liber.
Nu stiu cum este la tine pompa, dar la mine am inteles ca in surubul care prinde conducta de tur care intra in pompa de injectie este o supapa de sens ( de fapt este o bila cu un arc sau o bila intr-un con care nu lasa motorina sa circule doar intr-un singur sens ). Trebuie demontat surubul respectiv si se sufla in el dupa ce se astupa bine cele 2 parti laterale si trebuie sa permita aerului sa treaca doar intr-un sens. Nici la mine nu sunt pierderi de motorina .
Am inlocuit furtunasele de retur si ieri abia mi-a pornit dupa ce am dat la automat cca. 25-30secunde.
O sa inlocuiesc si T-urile de plastic sambata si o sa incerc si anularea filtrului de motorina sa vad ce zice a doua zi dupa ce o sa o las cu botul cat mai in sus.

Mentionez ca pompa de injectie a fost reparata la o firma in Bucuresti acum 6 ani de atunci facand cca. 100.000 km cu masina - asta dupa ce s-a oprit subit, martor aprins in bord si s-a constatat ca s-a dus partea electronica a ei. Este clar problema de dezamorsare la mine deoarece indiferent de temperatura exterioara masina daca nu se dezamorseaza ( daca este parcata cu botul putin in jos )porneste foarte usor. Deci trag concluzia ca nu sunt probleme de bujii, releu sau cap hidraulic la pompa.
Bafta si spor la lucru.
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mersi am sa ma uit si eu la furtunul de care zici .a mea dupa 10 secunde dupa ce am pornito pornete sfert.nu am urme de motorina nici pe furtunasele de retur .nu stiu ce rol are supapa care e pe furtunul care duce la pompa de injectie si se leaga la servo.?in rest trage alearga abia am venit de la focsani si i am dat 160 170.merge bine.oricum daca rezolvi trimite mi i mie care a fost cauza.
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
pompa e bosch rotativa mica si rotunda
  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
Aceea e pompa de vaccum. Nu are nici o legatura.
Trebuie verificat circuitul de alimentare si surubul cu supapa in el am gresit eu se afla pe retur.
Daca nu te pricepi apeleaza la un prieten sau chiar la un service auto.
Bafta !
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
mersi am sa verific dar e prea frig astept sa se incalzeasca e -11 grade la galati
  • silviu97

  • Mesaje scrise: 29
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Aug 2010

  • Mesaj Privat
fratilor parca e triunghiul bermudelor la mine.cu pornirea grea am bagato pe tester toate bune si frumoase pe partea electronica.azi la -6 grade a pornit la sfert .imi explica si mie cineva cum la ger mare se dezamorsa si pe unde ?am pornit la -6 perfect la 5 30 dimineata.la 15 00 a pornit tot fert nu stiu de ce sa ma apuc si ce sa mai cred
  • tncosmin

  • Mesaje scrise: 96
  • Locatie: Gorj
  • Masina: Astra 2000 y 20 dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2007

  • Mesaj Privat
daca ai citit tot ce e scris aici ai vazut ca si eu am aceeasi problema : exact ca tine numai ca eu am observat o chestie pe care ulterior am citit aici ca au vazut-o si altii.
acum da-mi voie sa ghicesc : ai avut masina parcata cu botul putin in jos (panta foarte foarte mica abia vizibila si de aceea a pornit ). incearca sa o lasi cu botul cat de putin in sus de pe ozi pe alta si sa vezi ce se intampla.
daca vrei material de lecturare uite aici https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=21773
eu am citit toate cele 80 de pagini si sincer nu regret.
  • gabi198102

  • Mesaje scrise: 1
  • Locatie: Arad
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 14 Feb 2012

  • Mesaj Privat
Salutare!Sant nou pe forum si am si eu problema la pornire cand nu intra preincalzirea la un vectra c diesel 2.0 l,cand motorul e cald porneste la sfert,cand incepe sa se raceasca dar nu suficient ca-sa intre preincalzirea invarte mult.Va rog ajutati-ma.
  • andy_ciprian

  • Mesaje scrise: 343
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Zafira 2002 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Gabi vezi ca problema asta s-a discutat enorm pe aici, asa ca pune mana de cauta si te documenteaza, apoi dupa ce tragi o concluzie o sa fii in stare sa poti lua masuri pentru rezolvarea problemelor tale. Daca tu crezi ca pentru fiecare nou-venit care nu are timp sa citeasca o sa se gaseasca cineva care sa-i spuna pas cu pas ce are de facut pt a-si rezolva problema nu ti-ai ales bine forumul, asteapta pana infiintam ,,gradinita clubului opel" si apoi te inscriem si pe tine la grupa mica Smile
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR