- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am masurat presiunea de ulei la corsa, motor z14xep, la rece 5,4 bari, la 90 de grade 2,4 bari, am inteles ca normal trebuie sa stea la 1,5 bari deoarece are regulator de presiune. Astazi am incercat sa umblu la acest regulator, am desfacut surubul dar nul pot scoate afara, in interior am dat doar de o biluta care daca apas pe ea culiseaza catre interior , stie cineva cum se scoate sau cum se curata acest regulator?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Regulatorul este in capacul pompei ulei (capac distributie) in poza stinga pistonas si arc.
Nu desfa ca dureaza o zi si la tine este bine, sub 1,5 bari se aprinde bec in bord, cateodata din pacate nu...
Pe tester NU SE POATE masura presiune ulei, sonda este in simplu intrerupator. Masurarea se face NUMAI cu un manometru special exact ca la presiune benzina. Exista si variante autohtone cu un senzor si adaptor de citesti electronic cum era la batrana Dacie.
Nu desfa ca dureaza o zi si la tine este bine, sub 1,5 bari se aprinde bec in bord, cateodata din pacate nu...
Pe tester NU SE POATE masura presiune ulei, sonda este in simplu intrerupator. Masurarea se face NUMAI cu un manometru special exact ca la presiune benzina. Exista si variante autohtone cu un senzor si adaptor de citesti electronic cum era la batrana Dacie.
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Inteleg ca acest regulator se scoate numai prin demontarea capacului pompei, nu pe la acel surub? Masurarea presiunii am facuto cu un manometru si eram nedumerit deoarece ati spus ca trebuie sa stea constant la 1,5 bari, iar eu am 5,4 motor rece respectiv 2.4 motor cald, crezand ca am acest regulator blocat deoarece i-mi arunca ulei si pe la semering distributie.
Ultima modificare făcută de nyky85 la Mie 01 Feb, 2012 1:13 pm
Ultima modificare făcută de nyky85 la Mie 01 Feb, 2012 1:13 pm
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
Poate vrei sa spui ca nu se poate masura valoric,adica testerul nu poate afisa decat o variabila ,precum presiune ulei normala sau scazuta,nu poate afisa 1.5 bari,aceasta valoare fiind intr-adevar masurata de un manometru pus in locul intreruptorului :
Daca nu ma insel eu nyky85 a facut aceasta masuratoare si-i dadea presiune mai mare de 1.5 bari si problema lui era de ce interfata OP-COM arata presiune scazuta,desi presiunea este mai mare de 1.5 bari,la intalnire daca vii nyky85 vom pune si interfata mea sa vedem daca da la fel,desi banuiesc ca ,da.
Daca nu ma insel eu nyky85 a facut aceasta masuratoare si-i dadea presiune mai mare de 1.5 bari si problema lui era de ce interfata OP-COM arata presiune scazuta,desi presiunea este mai mare de 1.5 bari,la intalnire daca vii nyky85 vom pune si interfata mea sa vedem daca da la fel,desi banuiesc ca ,da.
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Saptamana asta sunt liber si o sa vin sigur, eu astazi ma duc la mecanic sa schimb semeringul si cuzinetii biela, o sa vad ce este acolo si o sa va tin la curent. O alta intrebare, pe senzorul de presiune scrie 0.25 bar - 0.55 bar sa inteleg ca sub aceasta presiune de 0,55 se aprinde beculetul? Mi se pare o valoare foarte scazuta nu se intampla nimic cu motoru daca ajunge la o presiune atat de mica? Mai am un golf 4 motor de 1.6 si de curiozitae am desfacut sonda pe ea scrie 1,2 -1,6 bar.
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
Am schimbat semeringul si cuzinetii, cu toate ca nu era neaparat nevoie. Depuneri sau mizerie nu am gasit nici in baia de ulei nici pe sorb. Am desfacut si regulatorul de presiune ulei care era curat (acest regulator se poate scoate numai dand baia de ulei jos). Pierderi de ulei aveam foarte mici pe la semering, cu toate ca acel ax pe care este fulia si se invarte in interiorul semeringului a facut un sant destul de pronuntat (acum am lasat semeringul putin mai in afara sa nu m-ai frece in acelasi loc). Problema cu pierderea de ulei era pe la surubul de jos al suportului motor, pe acolo se prelingea ulei. Am dat cu pasta de blocare pe surub iar la imbinarea suportului cu blocul motor am pus silicon, acum astept sa fac cateva sute de km sa vad ce se intampla si revin cu parerii.
- miri_blondu
- *
- 18 mesaje
- din 11 Dec 2010
- Corsa 2001 z10xe
- Gorj
miri_blondu
- Mesaje scrise: 18
- Locatie: Gorj
- Masina: Corsa 2001 z10xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Dec 2010
- Mesaj Privat
ro_marian
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Aug 2007
- Mesaj Privat
mircea_m
- Mesaje scrise: 57
- Locatie: Brasov
- Masina: Corsa 2001 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Aug 2011
- Mesaj Privat
miri_blondu a scris:sal
Am un opel corsa c 2001, cu motor z 10xe, si am observat ca am pierderi de ulei intre motor si cutie.
Sa fie din cauza semeringului de la arborele cotit?
Tin sa precizez ca daca ma dau la ia si o calc imi pierde ulei
Astept un raspuns cumsa il schimb
Am un opel corsa c 2001, cu motor z 10xe, si am observat ca am pierderi de ulei intre motor si cutie.
Sa fie din cauza semeringului de la arborele cotit?
Tin sa precizez ca daca ma dau la ia si o calc imi pierde ulei
Astept un raspuns cumsa il schimb
aceeasi problema o am si eu !
poate ajuta careva, e vorba de un simering? cat costa inlocuirea lui?
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
dancuciureanu a scris:Asa poze mai zic si eu .
Verifica daca nu ai ulei la senzorul de presiune ulei, baga mina pe dedesupt in dreptul sondei ulei. Si eu am crezut ca este un simering dar nu era el, vezi aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11467
Deci in poza 3 il vezi marcat de sageata, ai grija sa fie motorul rece ca ai sa te frigi de conducta de antigel vare duce la termostat, teava aia....
Verifica daca nu ai ulei la senzorul de presiune ulei, baga mina pe dedesupt in dreptul sondei ulei. Si eu am crezut ca este un simering dar nu era el, vezi aici :
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=11467
Deci in poza 3 il vezi marcat de sageata, ai grija sa fie motorul rece ca ai sa te frigi de conducta de antigel vare duce la termostat, teava aia....
Buna seara,
trebuie schimbat cumva si axul de la fulie(daca s-a facut sant pe el) ? Am schimbat acum 7 luni acest simering pentru scurgeri asemanatoare
iar acum cand am schimbat uleiul am observat ca iar am scurgeri. Ma gandesc ca poate am bagat ulei mai mult si dasta imi da pe afara sau s-a dus iar simeringul?dar totusi ata de repede? Ce parere aveti domnu Dan?
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- StefanTolos
- ******
- 4,220 mesaje
- din 23 Nov 2007
- Corsa 2018 B12XER
- Constanta
StefanTolos
- Mesaje scrise: 4,220
- Locatie: Constanta
- Masina: Corsa 2018 B12XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Nov 2007
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
O sa ma uit la toate prinderile si orificiile posibile. Cand am schimbat semeringul am vazut un mic santulet pe axul fuliei dar atunci nu am gasit sa cumpar si ax . Totusi mi se pare ciudat ca pana sa schimb uleiul acum, nu a mai curs(ce naibi sa tina semeringul doar 10-15 mii). Ar putea sa curga si prin alta parte(exclus sonda de presiune si garnitura culbutori-am verificat si sunt uscate)? Voi ati mai avut scurgeri din alte parti in asa hal incat sa lase pete sub masina?
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am cautat si axul de la fulie dar e foarte scump in jur de 500 de ron (eu cred ca vine cu tot cu fulie, cei de la magazin nu au stiut exact),deci nu prea am cum sa-l schimb. Nu exista vreo pasta ceva de pus pe el sa fie etans? Ca nu stau sa schimb semeringul la fiecare schimb de ulei. Chiar nu stiu ce are si ma dispera; il mai schimb o singura data si o sa pun ulei mai putin sa nu faca presiune pe el. O fi si din cauza ca masina are vreo 210.000 km ? Astept un raspuns de la voi:(
- nyky85
- **
- 118 mesaje
- din 03 Sep 2011
- Corsa 2004 z14xep
- Arges
nyky85
- Mesaje scrise: 118
- Locatie: Arges
- Masina: Corsa 2004 z14xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2011
- Mesaj Privat
- wildursulika
- **
- 124 mesaje
- din 25 Jun 2008
- Corsa 2002 Z10XE
- Prahova
wildursulika
- Mesaje scrise: 124
- Locatie: Prahova
- Masina: Corsa 2002 Z10XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Jun 2008
- Mesaj Privat
Am verificat suruburile de la tampon si nu curge pe acolo. Curge doar in mers si e eruncat peste tot la motor (il arunca fulia aia) E bine ca nu mai rugineste nimic pa colo:D doar ca pier uleiul din motor. La dezmembrari nu prea iti dau astia piese asa mici( tre sa cumperi mai toata piesa in cazul de fata fulia si ce mai e pa colo. In fine saptamana asta o sa ma incerc sa ajung la service sa schimb semeringul din nou si vedem daca mai curge. Merci, oricum va anunt cand rezolv problema.