Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
multumesc pentru sfaturi si revin.mufa de la etc o scot mai tot timpul pentru ca daca merg cu ea pusa pompa mea de injectie o ia razna si nu se mai accelereaza cum trebuie.furtunasele de la retur sunt schimbate acum cateva luni o data cu filtrul si restul.chestia cu becul am facut-o personal(citind tot aici pe forum la diferiti colegi) si culmea: se aprinde becul in toate cele 4 mufe!
ramane chestia cu injectoarele pentru ca dupa ce porneste scoate fum albastru.habar nam daca are treaba si cu uleiul ceva.....
Skip ads

  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
si revin.daca ar fi dezamorsare nu ar trebui ca motorul sa mearga in gol?fara sa fie alimentat cu motorina? daca v-ati uitat la filmulet ea incearca din prima sa o ia semn ca are motorina pe injectoare,dar se "chinuie" in ultimul hal.
a.si plus de asta! in septembrie am dat comanda de Winn's pentru curatarea injectoarelor.am folosit-o si pe aceea.....insa mari rezultate nu vad
  • ianc sergiu

  • Mesaje scrise: 466
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Vectra 2004 z19dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Feb 2010

  • Mesaj Privat
E adevarat ce spui tu, din prima da semne ca ar vrea sa o ia ,dar parca ceva o impiedica. La a mea am umblat la filtru de motorina sa ii schimb garniturile capacului si cand l-am montat nu l.am strans bine de aici s-a dezamorsat tot circuitul. M-am chinuit sa il amorsez si dupa asta i-am dat 1 data la automat cu 2 conducte de la injectoare slabite, le-am strans si dupaia a inceput sa dea semne ca vrea sa porneasca la fel ca si a ta, insa a mea a pornit dupa a 2.a cheie. Incearca sa desfaci capacul la filtru sa vezi daca atunci cand il desfaci da motorina peste pt ca daca e gol catusi de putin, prinde aer.
  • gabiopel

  • Mesaje scrise: 5,583
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Astra 2002 Y20 DTH-2.0 DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Sep 2007

  • Mesaj Privat
TazzDeejay a scris:si revin.daca ar fi dezamorsare nu ar trebui ca motorul sa mearga in gol?fara sa fie alimentat cu motorina? daca v-ati uitat la filmulet ea incearca din prima sa o ia semn ca are motorina pe injectoare,dar se "chinuie" in ultimul hal.
a.si plus de asta! in septembrie am dat comanda de Winn's pentru curatarea injectoarelor.am folosit-o si pe aceea.....insa mari rezultate nu vad

TazzDeejay. - zici ca nu sunt semne de dezamorsare . Atunci intr-o dimineata inainte de a o porni desfa capacul filtrului de motorina (doar din surubul de pe mijloc si trage de el usor in sus) , scoate filtrul de motorina afara si vezi cata motorina este in carcasa /locasul filtrului . Daca este foarte putina , atunci pune-i motorina si pune-i capacul la loc si dai la automat . Sa vezi daca porneste. Daca porneste mult mai usor / sau porneste usor , atunci clar ca este vb de dezamorsare. Cauta si cumpara o pompa de amorsare de dacia papuc diesel (cost 30 lei) si pune-o pe furtunul de tur(care intra in filtru) inainte de intrarea in filtru si pina cand dai jos sa vezi daca este pompa de vina amorsezi de fiecare data inainte de pornire sau stationare mai indelungata.
Lasa bujiile in pace , e normal sa stea atat aprins martorul in bord, releul lucreaza , fa ce ti am zis si vedem dupa aia.
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,448
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
@gabiopel din primul filmulet iti poti da seama ca sunt semne clare de dezamorsare dupa cum se invarte motorul si dupa cum tinde sa porneasca.
TazzDeejay a scris:prin oras nu am gasit decat persoane cu tester de 2 lei(vechi).conecteaza laptopul la masina cauta nush ce erori,gasesc unele pe acolo de la nush ce le sterg si dupa aceea bineinteles ca nu mai apar, gata a luat 50 de lei si pleaca.iar eu raman tot cu masina in dilema. si cei de la opel din ploiesti ( di bas) am inteles ca nici ei nu sunt foarte straluciti

interesant ce spui....cred ca nu ai cautat unde trebuie pt. ca eu stiu cateva persoane capabile sa faca o diagnoza profesionala.
referitor la problema ta,este vorba de dezamorsarea pompei de injectie si se rezolva intr-o singura zi.
din ce am vazut in filmulet, motorul se invarte cam greu.
Motive:
bateria este intre 50 si 75% din capacitate;
electromotorul imbacsit cu praf de carbune;
ulei de motor necorespunzator;
nu se tine pedala de ambreiaj apasata la maxim.
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
@ [editat]: bateria este noua are 3 luni de zile.este o Caranda Maxina de 80Ah si 720(ceea ce cred ca este suficient)
-ulei este Castrol Magnatec Diesel 10w40
in ceea ce priveste electromotorul habar nu am de el pentru ca nu a fost desfacut niciodata pentru ca nu mi-a facut figuri,iar ambreajul este tinut apasat atat cat ar trebui zic eu.
daca cunoasteti pe cineva cu o diagnoza buna anuntati-ma si pe mine. fac cinste ! Very Happy
  • claudiu_opel

  • Mesaje scrise: 281
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Vectra 2001 y20dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jul 2008

  • Mesaj Privat
salutare. Am vazut ambele filmulete si ca asa pornea si masina mea in prima iarna pe care a apucat-o la mine(cam la a 3 a cheie lunga pornea). Bujii arse:3. la tine nu este cazul pentru ca nu se aprinde check engine dupa ce porneste. Am dat chiulasa jos pentru a scoate acele 3 bujii dar asta este alta poveste. Dar cand an demontat am constatat ca una dintre talpile culbutorilor era uzata si chiar avea prag(deci acele supape nu lucrau cum trebuie). Asadar trebuie sa faci un test de compresie:valori de referinta 28-35 bari cu motorul cald. Daca este mai putin atunci sunt probleme fie la chiulasa(supape) fie la segmenti. Daca compresia este in limite normale atunci treci la verificarea injectoarelor(operatiune nu prea grea) se testeaza pe orice pompa de incercat injectoare si iarasi valori de referinta: 180-365 bari, cu mentiunea ca atunci cand deschid trebuie ca valoarea sa fie in intervalul de mai sus si sa pulverizeze, iar sub valoarea la care deschid trebuie sa ramana perfect inchise, nu au voie sa scape presiune deloc. Desigur asta dupa ce ai eliminat problemele legate de dezamorsare pe care eu nu le banuiesc ca fiind vinovate 100% de acea pornire(cand se dezamorseaza nu da deloc sa porneasca).
  • TazzDeejay

  • Mesaje scrise: 107
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Vectra 2001 20dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Apr 2011

  • Mesaj Privat
revin cu niste amanunte relativ noi.la sfatul colegului gabiopel am desfacut capacul filtrului de motorina si ce sa vezi?! surpriza! era plin ochi!a si picat motorina putin pe langa din el! bineinteles ca a tras putin aer atunci si fiind si motorul in starea care este a trebuit sa o pornesc cu spray ca sa nu omor bateria(cea noua).
insa ieri am incercat o noua pornire.si ce mi-a trecut prin cap?! cand motorul dadea sa o ia (ca si in filmulet) mi-a trecut prin minte sa apas pedala de acceleratie putin.si culmea.a pornit instantaneu si s-a si turat putin.
revin.cred ca exista o problema la calculator in ceea ce priveste debitul de motorina la pornire!
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR