Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor...am si eu o problema legata de baterie, si nu-mi dau seama daca e bateria de vina sau redresorul... Bineinteles ca la ce frig e afara azi am intampinat probleme cu pornirea masinii... Pe langa faptul ca ar trebui sa schimb cat mai curand antigelul ca-l am de ceva vreme si banuiesc ca nu mai e asa bun ca a inghetat putin pe furtune...azi nu pornit masina...A invartit putin bateria dar apoi gata... Repede am vrut sa o pun putin pe redresor, si banuiesc sa nu fi gresit...am tras repede un prelungitor langa masina si apoi am conectat redresorul la borne....am vrut sa-i fac o pornire cu bateria pe masina si redresorul pe ea...dar surpriza...Am pus redresorul in priza si cand am pus bornele lui pe baterie a facut flama...si cu toate ca redresorul era pe inchis dar pus in priza...acul de la redresor mi s-a ridicat la maxim? de ce oare?si firele de la el au inceput sa se incalzeasca... Am dat bateria jos si am incercat sa o pun asa la incarcat dar degeaba...aceleasi probleme...flama la borne cand il conectez, si acul indicator de la el se duce la maxim fara sa invart butonul de pornire/oprire de pe redresor...
Ce-ar putea fi? Baterie in scurt sau redresorul defect(in scurt)? Cum as putea verifica sa imi dau seama....as incerca sa pornesc cu bateria vecinului si apoi sa o pun pe a mea, dar ma gandesc sa nu am iar probleme cu alteranatorul, sa fie dusa puntea de diode din nou, cu toate ca nu am simptomele unei punti de diode defecte, pentru ca data trecuta cand a fost pundea de vina, aveam anumite simptome...si ma gandesc sa nu-i descarc si bateria vecinului daca e vreo buba prin alternator...
Astept sugestii si sper sa fie de vina redresorul si nu bateria sau altceva...Multumesc...
Skip ads

  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
cred ca ai pus firele de la redresor invers
el acolo in interior are o punte redresoare formata din 4 diode de putere

in general in aceste dispozitive (zise si redresoare) e o punte redresoare de putere care arata cam asa:


nu contest faptul ca ar putea fi si redresorul defect insa daca se incalzesc firele eu zic ca ar fi ori puntea redresoare defecta ori bateria pusa invers
incearca sa pui un bec pe redresor sa vezi daca se aprinde
daca se aprinde atunci redresorul ar trebui sa fie bun...
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Pai porneste cu alta baterie sa iti dea curent la bateria ta las-o vreo 10 min si vezi cat ai incarcare la baterie.Iar scurt in baterie nu ai pentru ca nu iti mai invartea motorul de loc si nu mai aveai nici un bec aprins,redresorul este de vina.Iar daca tot vrei sa fi sigur ca nu ai scurt in baterie pune un voltmetru pe ea vezi cat are cu bornele puse pe masina si cu masina oprita si verifca daca bornele se incalzesc cand dai sa pornesti.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Bateria nu am pus-o invers...chiar m-am asigurat bine inainte de a conecta redresorul si am pus "+" la "+" si "-" la "-"...nu e prima oara cand am pus-o pe redresor...deci am sanse mari sa fie redresorul defect si nu bateria....Sper ca nu am defectat-o daca redresorul e defect si sa-i fi facut vreun scurt in ea...prin conexiunea asta.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
ssergiiu a scris:Pai porneste cu alta baterie sa iti dea curent la bateria ta las-o vreo 10 min si vezi cat ai incarcare la baterie.Iar scurt in baterie nu ai pentru ca nu iti mai invartea motorul de loc si nu mai aveai nici un bec aprins,redresorul este de vina.Iar daca tot vrei sa fi sigur ca nu ai scurt in baterie pune un voltmetru pe ea vezi cat are cu bornele puse pe masina si cu masina oprita si verifca daca bornele se incalzesc cand dai sa pornesti.



M-as risca daca as pune alta baterie...am avut in trecut probleme cu puntea de diode, si imi descarca instant bateria...asa ca as descarca alta baterie a altcuiva de aiurea daca as avea din nou puntea de diode defecta

P.S. : Aaaaaaaaaaaaaa.....am inteles te referi sa imi dea doar curent pe a mea prin fire, dar totusi nu i-as descarca--o daca as avea puntea defecta chiar si asa prin fire?
  • ssergiiu

  • Mesaje scrise: 429
  • Locatie: Timis
  • Masina: Vectra 1997 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Dec 2011

  • Mesaj Privat
unicooll a scris:
ssergiiu a scris:Pai porneste cu alta baterie sa iti dea curent la bateria ta las-o vreo 10 min si vezi cat ai incarcare la baterie.Iar scurt in baterie nu ai pentru ca nu iti mai invartea motorul de loc si nu mai aveai nici un bec aprins,redresorul este de vina.Iar daca tot vrei sa fi sigur ca nu ai scurt in baterie pune un voltmetru pe ea vezi cat are cu bornele puse pe masina si cu masina oprita si verifca daca bornele se incalzesc cand dai sa pornesti.



M-as risca daca as pune alta baterie...am avut in trecut probleme cu puntea de diode, si imi descarca instant bateria...asa ca as descarca alta baterie a altcuiva de aiurea daca as avea din nou puntea de diode defecta

P.S. : Aaaaaaaaaaaaaa.....am inteles te referi sa imi dea doar curent pe a mea prin fire, dar totusi nu i-as descarca--o daca as avea puntea defecta chiar si asa prin fire?


Nu ai cum sa o descarci pentru ca la el daca merge incarcarea bine nu se descarca toata treaba ar fi el sa nu o lase la relantiu cand iti da tie curent pentru ca daca tie tie dusa puntea de diode atunci ii fura curentu lui dar daca el o tine umpic turata nu ai cum sa ii golesti bateria pentru ca lui ii baga curent mai mult cat ar consuma masina ta cu puntea de diode defecta.
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
jgyprime a scris:cred ca ai pus firele de la redresor invers


nu contest faptul ca ar putea fi si redresorul defect insa daca se incalzesc firele eu zic ca ar fi ori puntea redresoare defecta ori bateria pusa invers
incearca sa pui un bec pe redresor sa vezi daca se aprinde
daca se aprinde atunci redresorul ar trebui sa fie bun...



Te referi la puntea redresoare din redresor sa inteleg?
  • jgyprime

  • Mesaje scrise: 9,953
  • Locatie: Galati
  • Masina: Vectra 2005 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Dec 2010

  • Mesaj Privat
da
dupa cum probabil stii la priza ai curent alternativ iar la baterie ei curent continuu
incarcarea bateriei se face cu curent continuu
  • unicooll

  • Mesaje scrise: 145
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1995 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Apr 2009

  • Mesaj Privat
Ok...mersi...sper doar sa nu-mi fi facut din nou varza bateria si sa fie doar redresorul de vina, eventual sa nu-mi fi prajit ceva in alternator, cand am cuplat redresorul direct pe masina fara sa scot bornele...
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR