Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • Sgura

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am si eu o problema:
Am um Opel ASTRA CARAVAN 1,7 DTI din 2003, la inceputul luni decembrie se oprea masina din mers si se aprindea martorul ,,masina cu cheita”, am fost la service a pus clculatorul pe ea dar nu arata nimic, am fost cu calculatorul de la pompa de injectie sa mi-l repare Mihai din colentina si l-am reparat, l-am montat iar in ianuarie pe autostrada cind am depasit 3200 de turatii sa aprins iar martorul, am oprit am stat putin si am pornit, sa stins martorul si a mers bine mersi, dar pe urma sa repetat cu oprirea din mers si nu a mai pornit( am dat la cheie de mai multe ori dar nimic), am fost la service si au pus testerul pe ea dar nu arata nimic, am schimbat senzorul de turatie sinbata si am mers aproximativ 40 km. si nu sa intimplat nimic, astazi de dimineata sa oprit din mers si nu a mai pornit( am facut testul AGRAFA dar nu arata nimic). Nu stiu ce s-ai mai fac.
Skip ads

  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
posibil probleme tot la ECU pompei nu intot deauna e banala problema cu lipiturile reci care dau simtomele descrise de tine pot avea si avari mai serioase ,incearcal pe alta masina sau incearca masina ta cu altul.
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:posibil probleme tot la ECU pompei nu intot deauna e banala problema cu lipiturile reci care dau simtomele descrise de tine pot avea si avari mai serioase ,incearcal pe alta masina sau incearca masina ta cu altul.
de asemenea si un banal OP-com poate "vedea "valori reale "live data"pe care un baiat priceput le poate interpreta si stabili un defect.incearca sa schmbi(mecanicul)
  • Sgura

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:
Doru Lucian a scris:posibil probleme tot la ECU pompei nu intot deauna e banala problema cu lipiturile reci care dau simtomele descrise de tine pot avea si avari mai serioase ,incearcal pe alta masina sau incearca masina ta cu altul.
de asemenea si un banal OP-com poate "vedea "valori reale "live data"pe care un baiat priceput le poate interpreta si stabili un defect.incearca sa schmbi(mecanicul)

Am fost cu calculatorul iar la Mihai din colentina si mia zis ca am avut o problema cu calculatorul la montaj, sa fisurat la o ureche cand a fost montat (a facut condens si asta a fost motivul de nu a mai pornit) mi la reparat (ia rupt urechea si ia pus silicon, a ramas in trei puncte de de fixare) l-am pus la alt service (vineri) am mers aproximativ 40 km. si iar sa oprit in mers (marti), nu stiu ce sa mai fac cu ea.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
cauta un alt ECU si vezi daca iti merge si apoi il cumperi... verifica de asemenea si mufele de umezeala si sa nu joace sau sa fie oxidate
  • MihaiTurean

  • Mesaje scrise: 53
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Eu am umblat cu martorul cu cheita aprins 1 an jumatate, fara nici o problema!
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Sgura a scris:
Doru Lucian a scris:
Doru Lucian a scris:posibil probleme tot la ECU pompei nu intot deauna e banala problema cu lipiturile reci care dau simtomele descrise de tine pot avea si avari mai serioase ,incearcal pe alta masina sau incearca masina ta cu altul.
de asemenea si un banal OP-com poate "vedea "valori reale "live data"pe care un baiat priceput le poate interpreta si stabili un defect.incearca sa schmbi(mecanicul)

Am fost cu calculatorul iar la Mihai din colentina si mia zis ca am avut o problema cu calculatorul la montaj, sa fisurat la o ureche cand a fost montat (a facut condens si asta a fost motivul de nu a mai pornit) mi la reparat (ia rupt urechea si ia pus silicon, a ramas in trei puncte de de fixare) l-am pus la alt service (vineri) am mers aproximativ 40 km. si iar sa oprit in mers (marti), nu stiu ce sa mai fac cu ea.
despre care calculator vorbesti? cel de la pompa?daca este ireparabil si-ti faci rost de altul ma intereseaza pe mine achizitionarea lui bine inteles la un pret rezonabil ,asta daca nu se mai poate repara, imi trebuie pentru piese.daca te hotarasti sa-l vinzi contacteazama in P.M
  • Sgura

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Am fost la masina si am incercat s-o pornesc, am dat de 2-3 ori la cheie, invarteste motorul dat nu porneste, am facut testul cu agrafa si am notat codurile:
0105
0251
1125
0400
CE INSEAMNA?
  • djtaotao

  • Mesaje scrise: 1,677
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jul 2007

  • Mesaj Privat
P0105 are legatura cu presiunea turbo. Nu afecteaza pornirea.
P0251 - calculator de injectie defect (modulul de pe pompa), mai rar Spill Valve. Afecteaza pornirea, dramatic.
P1125 - multe cauze. Nu afecteaza pornirea.
P0400 - ceva cu EGR. Nu afecteaza pornirea.
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
asa ca problema principala este din calculatorul de injectie... incearca sa faci schimb cu cineva si vezi daca iti porneste masina sau trimite-l la verifica/reparat pe al tau ca sunt colegi de forum care se ocupa cu asa ceva.
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
0251 am avut eu la calculatorul de la pompa de injectie si a trebuit sa-l schimb cu totul nu mai putea fi reparat curios este ca Mihai nu da de capat eu cu el am rezolvat-o
  • Sgura

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Mai 2008

  • Mesaj Privat
Doru Lucian a scris:posibil probleme tot la ECU pompei nu intot deauna e banala problema cu lipiturile reci care dau simtomele descrise de tine pot avea si avari mai serioase ,incearcal pe alta masina sau incearca masina ta cu altul.


Am fost la alt service, am reparat din nou calculatorul de la pompa de injectie, acum merge, dar electricianul de la service mi-a zis ca ar fi ceva probleme cu valva de la pompa (este dezlipita), se scurge motorina si ajunge la mufa. Acum nu ar mai fi o problema catva timp a degresato si curatat dar trebuie reparata sau schimbata.
Stii cumva unde gasesc o valva buna si un pret rezonabil?
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
motorina la mufa e una din problemele arhicunoscute la 1.7 diesel Smile
  • jery

  • Mesaje scrise: 57
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Corsa 2002 y17dt
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2007

  • Mesaj Privat
[quote="mikyboy"]motorina la mufa e una din problemele arhicunoscute la 1.7 diesel ,, da asa este eu am mers asa cam 1 an de zile pina am remediat dar nu ma afectat si urcat pina la ecu era mufa inundata de motorina
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Sgura a scris:
Doru Lucian a scris:posibil probleme tot la ECU pompei nu intot deauna e banala problema cu lipiturile reci care dau simtomele descrise de tine pot avea si avari mai serioase ,incearcal pe alta masina sau incearca masina ta cu altul.


Am fost la alt service, am reparat din nou calculatorul de la pompa de injectie, acum merge, dar electricianul de la service mi-a zis ca ar fi ceva probleme cu valva de la pompa (este dezlipita), se scurge motorina si ajunge la mufa. Acum nu ar mai fi o problema catva timp a degresato si curatat dar trebuie reparata sau schimbata.
Stii cumva unde gasesc o valva buna si un pret rezonabil?
cauta pe forum ,sunt discutii relevante despre cum poti inlatura pierderea de motorina la respectiva valva ,nu trebuie nea aparat inlocuita.succes.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR