danbarcer
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
Dimineata cand e motorul rece,imi sta motorul la 500 ture iar cand incerc sa-l turez se aude un fluierat dar tot pe la 500 sta...anumiti specialisti au zis ca e cureaua de alternator,am schimbat-o , am dat-o si cu spray special de curele...tot asa face , si nu inteleg ce legatura are cu turometrul?!? Are cineva ideee ce ar putea fi?!?
Multumesc anticipat !
Ultima modificare făcută de danbarcer la Mar 31 Jan, 2012 6:14 pm
Multumesc anticipat !
Ultima modificare făcută de danbarcer la Mar 31 Jan, 2012 6:14 pm
- ksper
- ****
- 1,708 mesaje
- din 07 Aug 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Arges
ksper
- Mesaje scrise: 1,708
- Locatie: Arges
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Aug 2008
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Poate iti patineaza cureau din cauza ca alternatorul baga curet in baterie si poate bateria ar fi pe descarcate si trage mai greu motorul cu cat alternatorul trebe sa bage curent mai mult cu atat merge mai greu motoru.Cum spune si colegul nu cred ca se da cu nimica pe curea.Parerea mea.Ce motor face asa cel de 1.8?
danbarcer
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
Motorul este de 1,7 TD Isuzu...Spray-ul este special pt curele ca sa nu patineze...asa scrie pe el...mi l-a dat cineva care cara masini noi si l-a gasit in trusa...poate patineaza cand e motorul rece si bateria descarcata,dar de ce imi arata 500 rotatii in bord?!?ca motorul merge,trage,doar ca se aude enervantul fluierat!la relantiu imi arata normal-sub 1000(800rot),dar cand accelerez , cade la 500...
danbarcer
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Cauta pe cineva sa o puna pe tester trebuie sa aibe ceva,nu are cum sa iti stea relantiu normal si cand o turez sa scada la 500.Eu am patit asa ceva la o dacie 1410 injectie relantiu era normal si cand o acceleram se oprea la mine a fost injectia dusa si uleiul s-a facut maioneza (mustar) din cauza de la apa dar nu stiu de unde putea sa apara apa in baia de ulei dupa ce am schimbat injectia si mi-a curatat baia, motorul la service si merge.Acum nu cred ca la tine ar fi din cauza la ulei dar sigur nu se alimenteaza ori nu tragege aer sau trage aer pe unde nu trebe,la asta chiar nu ma pricep la diesel.Parerea mea,daca am gresit vreau sa fiu corectat [Omul din greseli invata]
danbarcer
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
Uleiul este OK! repet,partea curioasa e ca atunci cand apas pe acceleratie , motorul se tureaza normal,merge ... nu se opreste ! dar turometrul cade de pe la 800 cat e normal relanti-ul la aprox 500 ! e bizar! nu stiu turometrul de unde isi ia informatia,dar nu cred ca are legatura cu alternatorul...
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
danbarcer
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat
danbarcer
- Mesaje scrise: 78
- Locatie: Tulcea
- Masina: Vectra 1996 X17TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jul 2007
- Mesaj Privat