iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
iulysoru a scris:salut. as avea si eu nevoi de niste lamuriri am un astra g 1.4 twinport 2007 si atunci cand o parchez in panta nu imi sta pleaca putin cate putin . .... de la ce sa fie ....
Bine ai venit
Pai asta ii ceva normal de aia s-a inventat Frana de mana.Mai ales motoarele mai mici ca se invarte motorul usor.Deci foloseste fara de mana ca sa nu ai surprize neplacute
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- ssergiiu
- **
- 429 mesaje
- din 16 Dec 2011
- Vectra 1997 x18xe
- Timis
ssergiiu
- Mesaje scrise: 429
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
- alre
- ****
- 1,654 mesaje
- din 28 Mar 2008
- Bucuresti
alre
- Mesaje scrise: 1,654
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Mar 2008
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- jgyprime
- *******
- 9,953 mesaje
- din 22 Dec 2010
- Vectra 2005 Z19DT
- Galati
jgyprime
- Mesaje scrise: 9,953
- Locatie: Galati
- Masina: Vectra 2005 Z19DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Dec 2010
- Mesaj Privat
1. fa testul de compresie
mai mult ca sigur ai nevoie de segmentare
2. faptul ca iti pleaca putin cate putin nu inseamna ca nu sta in viteza ci faptul ca motorul nu are forta suficienta cat sa tina masina pe loc
3. asta cu motoarele mici sa fim noi seriosi ca daca era asa la matiz care are motor de 800 sau 900 ar fi insemnat ca pe timp de iarna sa o legi de stalp in cazul in care nu ai cum sa tragi frana de mana (din cauza gerului ingheata tamburii, etc) sau sa umbli cu bolovanii in portbagaj ca-ti pleaca masina la vale...
apropo, tu cand lasi masina pe loc in ce treapta de viteza o lasi?
intreb deoarece un "cunoscator" in ale auto imi zicea ca pateste ceva similar si cand m-am urcat in masina sa simt si eu neplacerea care credeti ca a fost surpriza? masina era in treapta a 5-a lasata... cica asa il invatase cineva...
mai mult ca sigur ai nevoie de segmentare
2. faptul ca iti pleaca putin cate putin nu inseamna ca nu sta in viteza ci faptul ca motorul nu are forta suficienta cat sa tina masina pe loc
3. asta cu motoarele mici sa fim noi seriosi ca daca era asa la matiz care are motor de 800 sau 900 ar fi insemnat ca pe timp de iarna sa o legi de stalp in cazul in care nu ai cum sa tragi frana de mana (din cauza gerului ingheata tamburii, etc) sau sa umbli cu bolovanii in portbagaj ca-ti pleaca masina la vale...
apropo, tu cand lasi masina pe loc in ce treapta de viteza o lasi?
intreb deoarece un "cunoscator" in ale auto imi zicea ca pateste ceva similar si cand m-am urcat in masina sa simt si eu neplacerea care credeti ca a fost surpriza? masina era in treapta a 5-a lasata... cica asa il invatase cineva...
- alexx_gan
- ***
- 814 mesaje
- din 18 Feb 2010
- Astra 2013 A14NET
- Bucuresti
alexx_gan
- Mesaje scrise: 814
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2013 A14NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 18 Feb 2010
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
jgyprime a scris:1. fa testul de compresie
mai mult ca sigur ai nevoie de segmentare
2. faptul ca iti pleaca putin cate putin nu inseamna ca nu sta in viteza ci faptul ca motorul nu are forta suficienta cat sa tina masina pe loc
3. asta cu motoarele mici sa fim noi seriosi ca daca era asa la matiz care are motor de 800 sau 900 ar fi insemnat ca pe timp de iarna sa o legi de stalp in cazul in care nu ai cum sa tragi frana de mana (din cauza gerului ingheata tamburii, etc) sau sa umbli cu bolovanii in portbagaj ca-ti pleaca masina la vale...
apropo, tu cand lasi masina pe loc in ce treapta de viteza o lasi?
intreb deoarece un "cunoscator" in ale auto imi zicea ca pateste ceva similar si cand m-am urcat in masina sa simt si eu neplacerea care credeti ca a fost surpriza? masina era in treapta a 5-a lasata... cica asa il invatase cineva...
mai mult ca sigur ai nevoie de segmentare
2. faptul ca iti pleaca putin cate putin nu inseamna ca nu sta in viteza ci faptul ca motorul nu are forta suficienta cat sa tina masina pe loc
3. asta cu motoarele mici sa fim noi seriosi ca daca era asa la matiz care are motor de 800 sau 900 ar fi insemnat ca pe timp de iarna sa o legi de stalp in cazul in care nu ai cum sa tragi frana de mana (din cauza gerului ingheata tamburii, etc) sau sa umbli cu bolovanii in portbagaj ca-ti pleaca masina la vale...
apropo, tu cand lasi masina pe loc in ce treapta de viteza o lasi?
intreb deoarece un "cunoscator" in ale auto imi zicea ca pateste ceva similar si cand m-am urcat in masina sa simt si eu neplacerea care credeti ca a fost surpriza? masina era in treapta a 5-a lasata... cica asa il invatase cineva...
nu de obicei o las pe liber cu frana de mana trasa rareori cand o las in a 1 a ..
- Band1T
- **
- 422 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Astra 2000 X17DTL
- Brasov
Band1T
- Mesaje scrise: 422
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2000 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Sa inteleg ca pentru unii frana de stationare cum se mai numeste frana de mana este un accesoriu in plus care in afara de a se bloca iarna si de a pleca blonda cu ea trasa n-are alta utilitate .... compresia din motor nu are treaba cu blocatul masinii definitiv,doar raportul dintre rotatia rotii si cea a motorului (data de treapta selectata) tine pentru un timp mai lung ori mai scurt masina pe loc in panta care depinde de cilindree,inclinatie,raportul selectat(in a5a o ia repede la vale)....si nu in ultimul rand de compresie .Parerea mea este sa nu ne incredem prea mult in aceasta metoda,ca riscam sa gasim bijuteria mult iubita cu roatele-n sus in sant si atunci sigur o sa para mai ieftina varianta reparatiei amaratei de frana de stationare,ca doar or sti aia de-au denumit-o asa ceva ceva.
iulysoru
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Dambovita
- Masina: Astra 2007
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Sa inteleg ca pentru unii frana de stationare cum se mai numeste frana de mana este un accesoriu in plus care in afara de a se bloca iarna si de a pleca blonda cu ea trasa n-are alta utilitate .... compresia din motor nu are treaba cu blocatul masinii definitiv,doar raportul dintre rotatia rotii si cea a motorului (data de treapta selectata) tine pentru un timp mai lung ori mai scurt masina pe loc in panta care depinde de cilindree,inclinatie,raportul selectat(in a5a o ia repede la vale)....si nu in ultimul rand de compresie .Parerea mea este sa nu ne incredem prea mult in aceasta metoda,ca riscam sa gasim bijuteria mult iubita cu roatele-n sus in sant si atunci sigur o sa para mai ieftina varianta reparatiei amaratei de frana de stationare,ca doar or sti aia de-au denumit-o asa ceva ceva.
ns mie motorul imi trage foarte bine ulei nu imi consuma chiar ns ce are.