21-Lancer
- Mesaje scrise: 91
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2000 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
Salut!
Uitati care e povestea:
Am luat masina de vreo saptamana (e intrata in tara in 07.01.05). Mi-a adus-o tipul, am incercat-o si am cumparat-o. A mers bine vreo 2 zile, pornea la sfert de cheie s.a. Nu mi se parea mie ca trage cine stie ce, dar am zis ca asta este, o sa mai schimb un filtru de motorina, una alta si totul o sa fie ok.
In cursul celei de-a doua zi mi s-a aprins martorul de la motorina si, in drum spre benzinarie a inceput sa palpaie. Am alimentat cu exact 50 l de motorina de la MOL (EuroDiesel 4). In continuare a mers la fel, dar a doua zi dimineata nu am mai pornit. Am dat scurt la cheie de vreo 4 ori (dupa ce s-au stins martorii testati electronic, inclusiv cel al bujiilor) dar nu a pornit. Am tinut-o mai mult pe electromotor (vreo 4-5 secunde) si a pornit. Si de atunci pana azi tot asa face la prima pornire din zi.
De mentionat ca atunci cand porneste, scoate momentan un norisor de fum negru, dupa care doar aburul obisnuit datorita temperaturii scazute a mediului ambiant.
Care sa fie problema? Motorina? Am discutat si cu alti prieteni care alimenteaza de la MOL si nu s-au plans. Ce ar trebui sa fac?
Uitati care e povestea:
Am luat masina de vreo saptamana (e intrata in tara in 07.01.05). Mi-a adus-o tipul, am incercat-o si am cumparat-o. A mers bine vreo 2 zile, pornea la sfert de cheie s.a. Nu mi se parea mie ca trage cine stie ce, dar am zis ca asta este, o sa mai schimb un filtru de motorina, una alta si totul o sa fie ok.
In cursul celei de-a doua zi mi s-a aprins martorul de la motorina si, in drum spre benzinarie a inceput sa palpaie. Am alimentat cu exact 50 l de motorina de la MOL (EuroDiesel 4). In continuare a mers la fel, dar a doua zi dimineata nu am mai pornit. Am dat scurt la cheie de vreo 4 ori (dupa ce s-au stins martorii testati electronic, inclusiv cel al bujiilor) dar nu a pornit. Am tinut-o mai mult pe electromotor (vreo 4-5 secunde) si a pornit. Si de atunci pana azi tot asa face la prima pornire din zi.
De mentionat ca atunci cand porneste, scoate momentan un norisor de fum negru, dupa care doar aburul obisnuit datorita temperaturii scazute a mediului ambiant.
Care sa fie problema? Motorina? Am discutat si cu alti prieteni care alimenteaza de la MOL si nu s-au plans. Ce ar trebui sa fac?
Calin Mos
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2004
- Mesaj Privat
Va salut,
inainte de toate vreau sa mentionez ca am citit celelate topic-uri referitoare la problemele la pornire, dar as vrea sa va cer parerea si in problema mea.
Am un Opel Astra Caravan 2.0 DTH, din 2001, adusa in octombrie din Germania, cu 94.000 km la bord. Pana acum nu i-am schimbat nimic dar nici nu am avut nici o problema cu ea.
Azi dimineata (Luni 31.01.2005) temperatura la bord arata -10 C (a stat nepornita 2 zile), la incercarea de a porni masina, am pus contactul am asteptat sa se stinga led-ul de la bujii si motorul a pornit relativ repede (ca de obicei) dar mergea mai greoi si dupa circa 30 secunde s-a oprit. La incercarea de a reporni motorul la fel am asteptat pina s-a stins led-ul ce trebuia sa se stinga dar nu a mai pornit. Si nici nu am mai incercat sa nu o fortez.
Noroc ca mai avem o masina pe benzina care a pornit din fericire.
Astept sugestiile voastre la problema mea, avand in vedere faptul ca nu am mai avut masina cu motor diesel si nu stiam cu trebuie procedat, trebuia sa-i dau un sprit cand a luat-o de prima data...etc..
Motorina cred ca e buna pentru ca am bagat de la OMV si pina acum aveau motorina buna.
Mersi anticipat
Ultima modificare făcută de Calin Mos la Lun 07 Feb, 2005 8:38 am
inainte de toate vreau sa mentionez ca am citit celelate topic-uri referitoare la problemele la pornire, dar as vrea sa va cer parerea si in problema mea.
Am un Opel Astra Caravan 2.0 DTH, din 2001, adusa in octombrie din Germania, cu 94.000 km la bord. Pana acum nu i-am schimbat nimic dar nici nu am avut nici o problema cu ea.
Azi dimineata (Luni 31.01.2005) temperatura la bord arata -10 C (a stat nepornita 2 zile), la incercarea de a porni masina, am pus contactul am asteptat sa se stinga led-ul de la bujii si motorul a pornit relativ repede (ca de obicei) dar mergea mai greoi si dupa circa 30 secunde s-a oprit. La incercarea de a reporni motorul la fel am asteptat pina s-a stins led-ul ce trebuia sa se stinga dar nu a mai pornit. Si nici nu am mai incercat sa nu o fortez.
Noroc ca mai avem o masina pe benzina care a pornit din fericire.
Astept sugestiile voastre la problema mea, avand in vedere faptul ca nu am mai avut masina cu motor diesel si nu stiam cu trebuie procedat, trebuia sa-i dau un sprit cand a luat-o de prima data...etc..
Motorina cred ca e buna pentru ca am bagat de la OMV si pina acum aveau motorina buna.
Mersi anticipat
Ultima modificare făcută de Calin Mos la Lun 07 Feb, 2005 8:38 am
- sorin666
- *****
- 3,888 mesaje
- din 12 Mai 2004
- outside Manell's Land
sorin666
- Mesaje scrise: 3,888
- Locatie: outside Manell's Land
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2004
- Mesaj Privat
Schimba poate bateria, astea noi "mor" brusc, fara o lunga agonie, asa a fost (de 2 ori...) si la mine. Si culmea, dupa un inghet bun, ca si la tine...
In plus s-ar putea sa fie bateria originala a masinii, care cam atata tine...
Nu chinui prea mult alternatorul obligandu-l sa incarce o baterie moarta, risti sa il "omori" si pe el (e relativ sensibil...) si atunci o sa te coste si mai mult...
La bateriile Opel ai o fereastra de control, daca "bulina" din interior e rosie, bateria mai e buna, daca e neagra, nici o sansa...
In plus s-ar putea sa fie bateria originala a masinii, care cam atata tine...
Nu chinui prea mult alternatorul obligandu-l sa incarce o baterie moarta, risti sa il "omori" si pe el (e relativ sensibil...) si atunci o sa te coste si mai mult...
La bateriile Opel ai o fereastra de control, daca "bulina" din interior e rosie, bateria mai e buna, daca e neagra, nici o sansa...
Calin Mos
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2004
- Mesaj Privat
Mersi de raspuns.
Am sa verific bateria cand ajung acasa (dimineata eram cam grabit). Avand in vedere ca masina e de trei ani jumate (Aug 2001) se poate sa fie bateria originala.
Dar e totusi ciudat pentru ca la prima cheie a pornit repede (ca de obicei) si dupa acea motorul parca s-a inecat, deci suspectez ceva legat de partea de alimentare cu motorina (sa nu fi fost un dop de gheata ..).
Ramane de vazut dupa ce ajung acasa.
Am sa verific bateria cand ajung acasa (dimineata eram cam grabit). Avand in vedere ca masina e de trei ani jumate (Aug 2001) se poate sa fie bateria originala.
Dar e totusi ciudat pentru ca la prima cheie a pornit repede (ca de obicei) si dupa acea motorul parca s-a inecat, deci suspectez ceva legat de partea de alimentare cu motorina (sa nu fi fost un dop de gheata ..).
Ramane de vazut dupa ce ajung acasa.
- sandumbogdan
- ***
- 887 mesaje
- din 03 Sep 2004
- Iasi
sandumbogdan
- Mesaje scrise: 887
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Sep 2004
- Mesaj Privat
Bulina nu trebuie sa fie verde? Nu m-am uitat la baterie, dar stiu ca al Espero este verde.
De vreme ce a pornit si a mers 30 secunde si apoi s-a oprit, nu cred ca e bateria, mai ales ca si a doua oara a avut putere sa incalzeasca bujiile.
Si eu as suspecta un dop de ghiata, poate in filtrul de motorina.
Eu am avut pe Vectra baterie de 10 ani, originala, urmatoarea pe care am pus-o am tinut-o pana am vandut masina, 3 ani, si inca mergea perfect, si tata pe Espero are baterie care are 9 ani si porneste bine inca iarna. Deci eu zic ca o baterie trebuie sa tina minim 4-5 ani.
De vreme ce a pornit si a mers 30 secunde si apoi s-a oprit, nu cred ca e bateria, mai ales ca si a doua oara a avut putere sa incalzeasca bujiile.
Si eu as suspecta un dop de ghiata, poate in filtrul de motorina.
Eu am avut pe Vectra baterie de 10 ani, originala, urmatoarea pe care am pus-o am tinut-o pana am vandut masina, 3 ani, si inca mergea perfect, si tata pe Espero are baterie care are 9 ani si porneste bine inca iarna. Deci eu zic ca o baterie trebuie sa tina minim 4-5 ani.
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
Calin Mos
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2004
- Mesaj Privat
Salut,
dupa eliminarea altor cauze (bateria e buna..) se pare ca e un dop de gheata la filtru de motorina.
Un vecin care lucreaza la service Peugeot mi-a spus ca ieri au venit la ei doua Peugeot-uri un Boxer si un 307 cu aceleasi simptome ca ale mele si amandoua aveau dop de gheata la filtru de motorina si coincidenta amandoua au alimentat de la OMV.
Deci se intampla si la case mai mari (OMV) pe langa ca au preturi mari lumea ii mai si lauda...pina acum stiam ca au printre cei mai buni carburanti.
Acum, in cazul acesta ca e dop de gheata la filtru de motorina care ar fi variantele de remediere, trebuie schimbat filtru..trebuie dusa masina intr-un garaj unde e cald pina se dezgheata ca sa nu fortez ceva furtune ..
Astept opinii..mersi
dupa eliminarea altor cauze (bateria e buna..) se pare ca e un dop de gheata la filtru de motorina.
Un vecin care lucreaza la service Peugeot mi-a spus ca ieri au venit la ei doua Peugeot-uri un Boxer si un 307 cu aceleasi simptome ca ale mele si amandoua aveau dop de gheata la filtru de motorina si coincidenta amandoua au alimentat de la OMV.
Deci se intampla si la case mai mari (OMV) pe langa ca au preturi mari lumea ii mai si lauda...pina acum stiam ca au printre cei mai buni carburanti.
Acum, in cazul acesta ca e dop de gheata la filtru de motorina care ar fi variantele de remediere, trebuie schimbat filtru..trebuie dusa masina intr-un garaj unde e cald pina se dezgheata ca sa nu fortez ceva furtune ..
Astept opinii..mersi
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
motorina de la noi de oriunde ai cumpara cred ca are apa. filtrul de motorina are un capacel special unde se decanteaza apa, deci la cateva luni e bine sa-l desfaci si sa-i scurgi apa care se depune.
in locul tau eu as schimba filtrul de motorina avand in vedere ca ai luat masina si nu ai schimbat nimic la ea. nu te lasa in baza ca e din germania. pune mana si schimba-i toate filtrele si uleiul daca vrei sa ai o masina care sa te tina
in locul tau eu as schimba filtrul de motorina avand in vedere ca ai luat masina si nu ai schimbat nimic la ea. nu te lasa in baza ca e din germania. pune mana si schimba-i toate filtrele si uleiul daca vrei sa ai o masina care sa te tina
gonzo
- Mesaje scrise: 32
- Locatie: arad
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Jan 2005
- Mesaj Privat
sandumbogdan a scris:Bulina nu trebuie sa fie verde? Nu m-am uitat la baterie, dar stiu ca al Espero este verde.
De vreme ce a pornit si a mers 30 secunde si apoi s-a oprit, nu cred ca e bateria, mai ales ca si a doua oara a avut putere sa incalzeasca bujiile.
Si eu as suspecta un dop de ghiata, poate in filtrul de motorina.
Eu am avut pe Vectra baterie de 10 ani, originala, urmatoarea pe care am pus-o am tinut-o pana am vandut masina, 3 ani, si inca mergea perfect, si tata pe Espero are baterie care are 9 ani si porneste bine inca iarna. Deci eu zic ca o baterie trebuie sa tina minim 4-5 ani.
De vreme ce a pornit si a mers 30 secunde si apoi s-a oprit, nu cred ca e bateria, mai ales ca si a doua oara a avut putere sa incalzeasca bujiile.
Si eu as suspecta un dop de ghiata, poate in filtrul de motorina.
Eu am avut pe Vectra baterie de 10 ani, originala, urmatoarea pe care am pus-o am tinut-o pana am vandut masina, 3 ani, si inca mergea perfect, si tata pe Espero are baterie care are 9 ani si porneste bine inca iarna. Deci eu zic ca o baterie trebuie sa tina minim 4-5 ani.
chiar asa la mine la opel bulina este verde,oare tre sa fie rosie?am inca bateria originala de opel si are patru ani.
- pamihai
- **
- 118 mesaje
- din 23 Jul 2004
pamihai
- Mesaje scrise: 118
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2004
- Mesaj Privat
- pattila
- **
- 215 mesaje
- din 03 Feb 2005
- Zafira 2001 z22se
- Bihor
pattila
- Mesaje scrise: 215
- Locatie: Bihor
- Masina: Zafira 2001 z22se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Feb 2005
- Mesaj Privat
- King of the road
- **
- 489 mesaje
- din 15 Apr 2004
- Mures
King of the road
- Mesaje scrise: 489
- Locatie: Mures
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Apr 2004
- Mesaj Privat
Calin Mos
- Mesaje scrise: 8
- Locatie: Oradea
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2004
- Mesaj Privat
S-a rezovat problema !
S-a inlocuit una bucata filtru de motorina, inghetat pe un sfert in partea de jos.
Dupa inlocuire a trebuit sa dau 'un pic' la automat ca sa porneasca dar dupa ce a pornit nu am m-ai avut probleme, nici azi dimineata cand au fost -13.5 C.
Filtru a costat 500.000 lei.
Referitor la baterie, vizorul care indica starea e verde si asta insemana ca bateria e buna.
Un mecanic mi-a spus ca ar trebui bagat 0,5l de alcool dublu rafinat in rezervor pentru a scoate apa. Ce parere aveti?
S-a inlocuit una bucata filtru de motorina, inghetat pe un sfert in partea de jos.
Dupa inlocuire a trebuit sa dau 'un pic' la automat ca sa porneasca dar dupa ce a pornit nu am m-ai avut probleme, nici azi dimineata cand au fost -13.5 C.
Filtru a costat 500.000 lei.
Referitor la baterie, vizorul care indica starea e verde si asta insemana ca bateria e buna.
Un mecanic mi-a spus ca ar trebui bagat 0,5l de alcool dublu rafinat in rezervor pentru a scoate apa. Ce parere aveti?
- ionutz2008
- **
- 211 mesaje
- din 13 Mai 2006
- Vectra OPC 2005 Z28NET
- Bucuresti
ionutz2008
- Mesaje scrise: 211
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra OPC 2005 Z28NET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Mai 2006
- Mesaj Privat