- marconigh60
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2000 y20dth
- Bucuresti
marconigh60
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
am bagat-o pe tester si totul este bine! mecanicul zice ca se dezamorseaza instalatia de alimentare, drept pentru care a montat o supapa unisens, dar a montato la intrarea in filtru de motorina nu la iesire. o fi bine? totusi problema persista. acum zice ca se dezamorseaza pe circuitul de retur. m-as mira ,dar totusi daca ar fi asa, o electrovalva montata pe circuitul de retur oare ar rezolva problema? si mai e un fenomen. parcata cu spatele mai ridicat ,a doa zi am pus bujia de 2 ori si a pornit bine mersi. la vreo 5 ore dupa, martorul de la bujii nu sa mai aprins si nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. in urmatoarea dimineata la fel. se aprinde martorul la bujii, si porneste, dupa cateva ore, nu se mai aprnde martorul la bujii, si nu porneste. poate cineva sa-mi explice fenomenul? multumesc anticipat.
- TazzDeejay
- **
- 107 mesaje
- din 04 Apr 2011
- Vectra 2001 20dti
- Prahova
TazzDeejay
- Mesaje scrise: 107
- Locatie: Prahova
- Masina: Vectra 2001 20dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Apr 2011
- Mesaj Privat
marconigh60 a scris:am bagat-o pe tester si totul este bine! mecanicul zice ca se dezamorseaza instalatia de alimentare, drept pentru care a montat o supapa unisens, dar a montato la intrarea in filtru de motorina nu la iesire. o fi bine? totusi problema persista. acum zice ca se dezamorseaza pe circuitul de retur. m-as mira ,dar totusi daca ar fi asa, o electrovalva montata pe circuitul de retur oare ar rezolva problema? si mai e un fenomen. parcata cu spatele mai ridicat ,a doa zi am pus bujia de 2 ori si a pornit bine mersi. la vreo 5 ore dupa, martorul de la bujii nu sa mai aprins si nu a mai vrut sa porneasca de nici o culoare. in urmatoarea dimineata la fel. se aprinde martorul la bujii, si porneste, dupa cateva ore, nu se mai aprnde martorul la bujii, si nu porneste. poate cineva sa-mi explice fenomenul? multumesc anticipat.
intrebarea este urmatoarea.daca mecanicul spune ca se dezamorseaza scoate fum alb cand o pornesti prima oara? si in ceea ce priveste returul incearca sa schimbi furtunurile de retur ce ies din injectoare si intra in pompa.cauciucul acela cu timpul imbatraneste si e posibil sa traga aer pe acolo ceea ce duce la dezamorsarea pompei de injectie.Bafta !
- marconigh60
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2000 y20dth
- Bucuresti
marconigh60
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
- stfan
- **
- 300 mesaje
- din 04 Dec 2007
- Vectra 1998 x20dth
- Constanta
stfan
- Mesaje scrise: 300
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Dec 2007
- Mesaj Privat
- marconigh60
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2000 y20dth
- Bucuresti
marconigh60
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
- marconigh60
- OP
- 6 mesaje
- din 20 Jan 2012
- Vectra 2000 y20dth
- Bucuresti
marconigh60
- Mesaje scrise: 6
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Jan 2012
- Mesaj Privat
dimineata cand se aprinde martorul la bujii porneste foarte usor. nu stiu din ce motiv dupa 4, 5 ore de stationare, desi afara e frig cat de cat ,nu se mai aprinde martorul la bujii, si atunci nu mai vrea sa porneasca. motorul are intradevar 210000 km, dar mecanicul a masurat compresia si mi-a zis ca e ok. eu totusi tind sa cred ca daca montez o elecrovalva pe circuitul de retur. se rezolva problema dezamorsarii.
- kostellyno_85
- **
- 94 mesaje
- din 04 Jan 2012
- Vectra 1998 X2ODTH
- Teleorman
kostellyno_85
- Mesaje scrise: 94
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 1998 X2ODTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jan 2012
- Mesaj Privat
cam aceeasi problema am si eu la vectra mea 20dth cdx,porneste greu mai ales pe gerul asta,am motorina aditivata,plus aditiv special,plus 200 de grame in ulei de motor cand iam facut plinul,dupa ce porneste si o opresc dupa cateva secunde,cand ai dau cheie porneste la sfert,probabil se dezamorseaza instalatia de alimentare sau incandescentele nu lucreaza(martorul de la incadescente sta aprins secunde bune dimineata cand este frig)
suspended-9452- Suspendat
- 2,449 mesaje
- din 04 Sep 2007
- Astra 2016 B14XER
- Prahova
suspended-9452- Mesaje scrise: 2,449
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2016 B14XER
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Sep 2007
- Mesaj Privat
marconigh60 a scris:dimineata cand se aprinde martorul la bujii porneste foarte usor. nu stiu din ce motiv dupa 4, 5 ore de stationare, desi afara e frig cat de cat ,nu se mai aprinde martorul la bujii, si atunci nu mai vrea sa porneasca. motorul are intradevar 210000 km, dar mecanicul a masurat compresia si mi-a zis ca e ok. eu totusi tind sa cred ca daca montez o elecrovalva pe circuitul de retur. se rezolva problema dezamorsarii.
se rezolva prin resoftare .
daca porneste usor cand intra bujiile atunci nu este din dezamorsare.
- Doru Lucian
- **
- 330 mesaje
- din 29 Dec 2011
- Astra 2001 z16xe
- Prahova
Doru Lucian
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Prahova
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Dec 2011
- Mesaj Privat
depinde ce intelegi prin compresie OK da ca e la limita .....pe timpul asta no sa porneasca,cit ceea ce tine de conectarea bujiilor acestea se activeaza la o temperatura de aproximativ 4...5 grade (a motorului)si cum spunea si colegul Marius se poate pacali (conditia activarii releului de bujii, ca sa ajute pornirea)din softul ECU,sau prin adaptarea in instalatie a unui montaj ,care pacaleste efectiv temperatura motorului.