- cornel2cornel
- **
- 145 mesaje
- din 31 Jan 2009
- Astra 1996 x16xel
- Iasi
cornel2cornel
- Mesaje scrise: 145
- Locatie: Iasi
- Masina: Astra 1996 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 31 Jan 2009
- Mesaj Privat
Mai ce rai sunteti....are dreptate Mariod in felul lui....daca pui greutate pe masina roata isi va modifica raza in minus, implicit diametrul si rotatiile vor trebui marite pt o aceeasi viteza. Deci in concluzie nu vei mai avea 5500rpm ci vreo 5510 deci e o diferenta . Si la masina incarcata solicitarea cauciucului fata de asfalt va fi mai mare, deci implicit va patina insesizabil, deci mai adaugati 10rpm. In concluzie nu va mai certati ca nu schimbati voi legile fizicii. Si daca nu s-ar fi nascut Newton am fi mers si acum cu 10 saci de ciment si geamurile deschise, basca faruri AC si subwofer, cu 300/h
flavy16
- Mesaje scrise: 44
- Locatie: Arad
- Masina: Vectra 2000 y22dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jul 2011
- Mesaj Privat
aleex68
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bihor
- Masina: Astra 1997 xel/16
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Feb 2009
- Mesaj Privat
Cautam altceva si am vazut ca sunt multe contraziceri in ceea ce priveste viteza.Eu am o astra F pe benzina motorul x16xel, 101cp.Consum mediu de 8l de benzina la 100 de km.Pot sa spun si asa este pt ca nu are rost sa ne mintim unii pe alti pt ca scopul este defapt altul,dar am prins pe autobanda 203 km/h asta dupa navigator.pe bord arata peste 210.adevarat ca intr-o distanta de vreo 3km am chinuit-o de la 175 in sus dar in final am ajuns la ceea ce mi-am promis.aceste motoare ajung foarte rapid la 150 km la ora.si nu numai cu o masina am facut acest test.am avut 3 masini de acest fel si din acelasi an.1997-1998.sunt foarte nervoase si se strica repede.asta este atunci cand nu respecti conditiile de accelerare si depasesti limitele turatiei si timpului de accelerare.