- gabby_
- OP
- 238 mesaje
- din 25 Sep 2010
- Astra 2005 DTH
- Constanta
gabby_
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
Salut.
Am un astra h 1,9 cdti dth 110 kw si din vara aveam o eroare in bord de bujii arse.In octombrie cand a inceput sa se raceasca ,am schimbat toate bujiile (3 erau terminate) si masina a mers bine pana acum cand noaptea a inceput temperatura sa coboare sub 0.De cateva zile dupa o noapte petrecuta in garaj ,porneste la prima cheie dar in 3 ,cu o bataie destul de enervanta si ceva fum alba-albastrui.toata treaba asta dureaza doar dimineata la pornire timp de cateva secunde,in rest masina merge perfect.Nu am erori la testul agrafa dar maine urmeaza sa ii bag op-com-ul in nas.Bateria are 1 an asa ca nu ma gandesc la ea.
Nu mai rezist sa o vad cum porneste in 3 si cu fumul ala la fundul ei.Pareri am auzit destule legat de injectoare sau pompa de motorina dar.. daca a mai avut cineva problema mea ,as dorii sa-mi spuna la ce sa ma astept.
Am un astra h 1,9 cdti dth 110 kw si din vara aveam o eroare in bord de bujii arse.In octombrie cand a inceput sa se raceasca ,am schimbat toate bujiile (3 erau terminate) si masina a mers bine pana acum cand noaptea a inceput temperatura sa coboare sub 0.De cateva zile dupa o noapte petrecuta in garaj ,porneste la prima cheie dar in 3 ,cu o bataie destul de enervanta si ceva fum alba-albastrui.toata treaba asta dureaza doar dimineata la pornire timp de cateva secunde,in rest masina merge perfect.Nu am erori la testul agrafa dar maine urmeaza sa ii bag op-com-ul in nas.Bateria are 1 an asa ca nu ma gandesc la ea.
Nu mai rezist sa o vad cum porneste in 3 si cu fumul ala la fundul ei.Pareri am auzit destule legat de injectoare sau pompa de motorina dar.. daca a mai avut cineva problema mea ,as dorii sa-mi spuna la ce sa ma astept.
- insignia
- ***
- 693 mesaje
- din 26 Nov 2009
- Signum 2005 Z19dt
- Prahova
insignia
- Mesaje scrise: 693
- Locatie: Prahova
- Masina: Signum 2005 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2009
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Te anunt maine sa vad cum porneste masina mea....aceasi problema am intampinat-o si eu asta iarna cand lasam masina 2 nopti la rand nepornita si temperaturi sub -5 grade.
Maine dimineata o voi porni pe la ora 7 dimineata si daca va fi tot ca astazi dimineata adica -12.5 grade ar trebui sa faca urat la pornire.
Solutia.....am sa ti-o spun maine dupa rezultat
Maine dimineata o voi porni pe la ora 7 dimineata si daca va fi tot ca astazi dimineata adica -12.5 grade ar trebui sa faca urat la pornire.
Solutia.....am sa ti-o spun maine dupa rezultat
- gabby_
- OP
- 238 mesaje
- din 25 Sep 2010
- Astra 2005 DTH
- Constanta
gabby_
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
- ag10tit
- **
- 345 mesaje
- din 09 Feb 2007
- Astra 2005 Z19DTJ
- Bucuresti
ag10tit
- Mesaje scrise: 345
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2005 Z19DTJ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Feb 2007
- Mesaj Privat
Astazi dimineata erau -9.5 grade si masina a pornit mult mai bine fata de cum pornea la aceste temperaturi anul trecut....nu mergea rotund motorul dar motorul nu a mai mers in 3 pistoane...a durat 2-3 secunde mersul nerotund dupa care si-a revenit imediat.
Solutia mea a fost schimbarea uleiului am trecut 0W30.Cand masina sta mai mult timp nepornita se pare ca un tachet se dezamorseaza, la temperaturi scazute uleiul este vascos si urca mai greu in rampa si d-aia porneste in 3.Daca ar fi fost de la un injector ar fi trebuit sa faca la fiecare pornire la rece, la mine face numai cand o las cel putin 2 nopti la temperaturi sub -5 grade.
Anul trecut am curatat si eu injectoarele fara niciun rezultat.Si eu tot numai OMV alimentez pt ca e singurul in Mioveni.
Solutia mea a fost schimbarea uleiului am trecut 0W30.Cand masina sta mai mult timp nepornita se pare ca un tachet se dezamorseaza, la temperaturi scazute uleiul este vascos si urca mai greu in rampa si d-aia porneste in 3.Daca ar fi fost de la un injector ar fi trebuit sa faca la fiecare pornire la rece, la mine face numai cand o las cel putin 2 nopti la temperaturi sub -5 grade.
Anul trecut am curatat si eu injectoarele fara niciun rezultat.Si eu tot numai OMV alimentez pt ca e singurul in Mioveni.
- LIVIU RS
- **
- 258 mesaje
- din 16 Jul 2009
- Vectra 2006 Z19dt
- Bucuresti
LIVIU RS
- Mesaje scrise: 258
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jul 2009
- Mesaj Privat
- gabby_
- OP
- 238 mesaje
- din 25 Sep 2010
- Astra 2005 DTH
- Constanta
gabby_
- Mesaje scrise: 238
- Locatie: Constanta
- Masina: Astra 2005 DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Sep 2010
- Mesaj Privat
Am curatat inejctoarele cu ultrasunete iar urmatoare dimineata tot in 3 a pornit.Mecanicul a pus tester-ul pe ea si a aparut eroare la supapa de la rampa injectoarelor.Pret undeva la 500 ron fara manopera.
Am decis sa nu schimb nimic si sa merg la alt mecanic care mi-a zis ca pot fi injectoarele dereglate chiar daca ele au fost curatate si puse la loc ok.Mi-a recomandat un aditiv de motorina care curata si unge si nu este coroziv.L-am bagat asa cum era pe instructiunile lui si am facut un drum de bucuresti dus-intors..500 km .De atunci masina porneste perfect fara gram de fum.Ghici ciuperca ce-i ? Motorina a vazut din cea mai scumpa.. asa ca nu ma gandesc la aditivul M...... pe care l-am bagat in rezervor.
Am decis sa nu schimb nimic si sa merg la alt mecanic care mi-a zis ca pot fi injectoarele dereglate chiar daca ele au fost curatate si puse la loc ok.Mi-a recomandat un aditiv de motorina care curata si unge si nu este coroziv.L-am bagat asa cum era pe instructiunile lui si am facut un drum de bucuresti dus-intors..500 km .De atunci masina porneste perfect fara gram de fum.Ghici ciuperca ce-i ? Motorina a vazut din cea mai scumpa.. asa ca nu ma gandesc la aditivul M...... pe care l-am bagat in rezervor.
- b13jyz
- **
- 316 mesaje
- din 14 Mar 2010
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
b13jyz
- Mesaje scrise: 316
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Mar 2010
- Mesaj Privat