nick84
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Exista doua metode in functie de cat de blocati sunt,cei neblocati se lovesc de ceva masiv din metal si va iesi pistonasul din interior atunci se vede supapa cu bila care inchide in pistonas uleiul apasata usor vezi ca iese uleiul si ...gata.Cei blocati trebuiesc intai usor presati tot in menghina folosind pentru pistonas o cheie tubulara (eu am piesa facuta la strung) dupa ce s-a lasat se loveste la fel si se desface. Simplu nu?
P.S. Recomand curatirea cu mare atentie a pistonaselor,si verificarea starii arcului...de precizia constatarii si executiei va depinde functionarea silentioansa si corecta a motorului,o interventie ulterioara inseamna demontare de distributie ,ax came,capace ...etc.
P.S. Recomand curatirea cu mare atentie a pistonaselor,si verificarea starii arcului...de precizia constatarii si executiei va depinde functionarea silentioansa si corecta a motorului,o interventie ulterioara inseamna demontare de distributie ,ax came,capace ...etc.
nick84
- Mesaje scrise: 68
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Feb 2011
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:Exista doua metode in functie de cat de blocati sunt,cei neblocati se lovesc de ceva masiv din metal si va iesi pistonasul din interior atunci se vede supapa cu bila care inchide in pistonas uleiul apasata usor vezi ca iese uleiul si ...gata.Cei blocati trebuiesc intai usor presati tot in menghina folosind pentru pistonas o cheie tubulara (eu am piesa facuta la strung) dupa ce s-a lasat se loveste la fel si se desface. Simplu nu?
P.S. Recomand curatirea cu mare atentie a pistonaselor,si verificarea starii arcului...de precizia constatarii si executiei va depinde functionarea silentioansa si corecta a motorului,o interventie ulterioara inseamna demontare de distributie ,ax came,capace ...etc.
P.S. Recomand curatirea cu mare atentie a pistonaselor,si verificarea starii arcului...de precizia constatarii si executiei va depinde functionarea silentioansa si corecta a motorului,o interventie ulterioara inseamna demontare de distributie ,ax came,capace ...etc.
multumesc de raspunsul detaliat
salutari