Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G
  • pit90

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2011

  • Mesaj Privat
astra g x16xel : Am dat jos clapeta de acceleratie pentru a o curata , toate bune si frumoase , apoi am curatat putin si IAC ul (motorasul acela cu in pistonas) pentru al curata" mai bine" am tras de el si i am mutat pozitia iar cand l am pus la loc, l am pus
conpresat la maxim.. am motat toate mufele la loc , si dau o cheie -statea motorul la relanti la 3000rpm , apoi vb cu marius la tel mi a zis sa pun contactul de mai multe ori fara sa pornesc am incercat dar degeaba , l am dat jos si la reglat cu mana intr-o pozitie intermediara , am facut asta de cateva ori , iar acum relantiul sta pe la 800 sa zic ,dar are oscilatii mai mari decat inainte... , ca o concluzie pot sa verific cumva daca mai merge IACul(gen verificare EGR) , ma gandesc ca si inainte cand aveam oscilatii la relanti si dadea putin in nas la plecarea de pe loc tot de la IAC era , cred ca trebuie unul nou.

Ce am mai facut pt relanti si faza cu datu in nas : am curatat valva egr , am si verificat-o la baterie ( pinu 1 si 5 ) si functioneaza
dupa faza asta tind sa cred ca probleme sunt de la IAC

am gasit pe youtube asta http://www.youtube.com/watch?v=0j1z6wGhsDI vad ca aici il calibreaza intr un fel ...

CUM IL POT VERIFICA ? ? ?
  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
IAC-ul nu se regleaza cu mana...se strica...
Il poti verifica asa: il scoti, pui si iei contactul si vezi daca se misca. Asta nu inseamna ca e si bun...
  • pit90

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2011

  • Mesaj Privat
o sa fac treaba asta astazi :
Dupa schimbarea IAC'ului defect, pentru o buna functionare a celui nou este necesara o operatiune de Recalibrarea/reinitializarea/resetarea, care se face in felul urmator:

Scoti borna de la baterie si o lasi scoasa 10 minute.
Pui borna la baterie si te sui in masina.
Pui contactul si il lasi pus 30sec - 1 min.
Iei contactul.
Pui contactul si pornesti motorul.

In acele 30 sec - 1 min cat stai cu contactul pus prima data ECU o sa plimbe capul la IAC ca sa afle limitele maxime (cat poate sa iasa, cat poate sa intre) si memoreaza pasii facuti de motoras.

Aceasta resetare este necesara a fi aplicata si in cazul in care ati demontat IAC'ul pentru curatare!
  • pit90

  • Mesaje scrise: 104
  • Locatie: Vrancea
  • Masina: Astra 1998 x16xel
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2011

  • Mesaj Privat
A mers aceasta metoda acum relanti-ul sa comporta normal , sta la 750rpm
  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Da, exact asta am uitat sa spun, e suficient sa pui contactul 5-10 secunde, functie de masina, in cazuri mai rare mai mult.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra G

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR