barbute46
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
salutare tuturor...
dupa sarbatori merg sa cumpar un opel astra hatchback 96' cu motor de isuzu si am de ales intre 2 motorizari prezentate la punctele 1 si 2.
am cateva intrebari:
1. acesta este motorul TDS? acesta are intercoler...daca cineva imi poate spune cum arata intercolerul....
2. acesta este motorul td? acesta presupun ca nu are intercoler...
3. sunt unele motoare de isuzu puse pe astre mai vechi 93-94, unde pe haionul acestora scrie: turbo diesel intercoler si care arata ca cel din poza nr.2
Ambele motoare au 82CP?
Care este diferenta intre ele?am inteles ca motorul tds este generatie mai noua...
In prima poza ce reprezinta caloriferul (nu stiu cum sa ma exprim..) acela din fonta cu cele 4 fante care intra spre injectoare....(deasupra unde scrie TURBO )....
Avand in vedere ca o sa merg singur sa vad cele 2 masini...ce ma sfatuiti sa am in vedere la verificarea lor?la motorizare, la interior...etc...mici secrete care sa-mi fie de folos....
multumesc!
dupa sarbatori merg sa cumpar un opel astra hatchback 96' cu motor de isuzu si am de ales intre 2 motorizari prezentate la punctele 1 si 2.
am cateva intrebari:
1. acesta este motorul TDS? acesta are intercoler...daca cineva imi poate spune cum arata intercolerul....
2. acesta este motorul td? acesta presupun ca nu are intercoler...
3. sunt unele motoare de isuzu puse pe astre mai vechi 93-94, unde pe haionul acestora scrie: turbo diesel intercoler si care arata ca cel din poza nr.2
Ambele motoare au 82CP?
Care este diferenta intre ele?am inteles ca motorul tds este generatie mai noua...
In prima poza ce reprezinta caloriferul (nu stiu cum sa ma exprim..) acela din fonta cu cele 4 fante care intra spre injectoare....(deasupra unde scrie TURBO )....
Avand in vedere ca o sa merg singur sa vad cele 2 masini...ce ma sfatuiti sa am in vedere la verificarea lor?la motorizare, la interior...etc...mici secrete care sa-mi fie de folos....
multumesc!
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
barbute46
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
barbute46
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
barbute46 a scris:salutare tuturor...
dupa sarbatori merg sa cumpar un opel astra hatchback 96' cu motor de isuzu si am de ales intre 2 motorizari prezentate la punctele 1 si 2.
am cateva intrebari:
1. acesta este motorul TDS? acesta are intercoler...daca cineva imi poate spune cum arata intercolerul....
2. acesta este motorul td? acesta presupun ca nu are intercoler...
3. sunt unele motoare de isuzu puse pe astre mai vechi 93-94, unde pe haionul acestora scrie: turbo diesel intercoler si care arata ca cel din poza nr.2
Ambele motoare au 82CP?
Care este diferenta intre ele?am inteles ca motorul tds este generatie mai noua...
In prima poza ce reprezinta caloriferul (nu stiu cum sa ma exprim..) acela din fonta cu cele 4 fante care intra spre injectoare....(deasupra unde scrie TURBO )....
Avand in vedere ca o sa merg singur sa vad cele 2 masini...ce ma sfatuiti sa am in vedere la verificarea lor?la motorizare, la interior...etc...mici secrete care sa-mi fie de folos....
multumesc!
dupa sarbatori merg sa cumpar un opel astra hatchback 96' cu motor de isuzu si am de ales intre 2 motorizari prezentate la punctele 1 si 2.
am cateva intrebari:
1. acesta este motorul TDS? acesta are intercoler...daca cineva imi poate spune cum arata intercolerul....
2. acesta este motorul td? acesta presupun ca nu are intercoler...
3. sunt unele motoare de isuzu puse pe astre mai vechi 93-94, unde pe haionul acestora scrie: turbo diesel intercoler si care arata ca cel din poza nr.2
Ambele motoare au 82CP?
Care este diferenta intre ele?am inteles ca motorul tds este generatie mai noua...
In prima poza ce reprezinta caloriferul (nu stiu cum sa ma exprim..) acela din fonta cu cele 4 fante care intra spre injectoare....(deasupra unde scrie TURBO )....
Avand in vedere ca o sa merg singur sa vad cele 2 masini...ce ma sfatuiti sa am in vedere la verificarea lor?la motorizare, la interior...etc...mici secrete care sa-mi fie de folos....
multumesc!
nimeni pe aici care ma poate ajuta?
- Cipicao
- **
- 285 mesaje
- din 16 Nov 2009
- Brasov
Cipicao
- Mesaje scrise: 285
- Locatie: Brasov
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Nov 2009
- Mesaj Privat
barbute46
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
Cipicao a scris:din cate stiu motoarele isuzu sunt mai pretentioase, eu am vrut sa imi iau pe benzina.
acum ... tu stii mai bine.
acum ... tu stii mai bine.
salut....
vreau sa merg pe motorina si in principal isuzu deoarece, tatal meu are un Astra F Hatchback cu motor de isuzu din 92-93 cu aproape 500.000 de km la bord, el a cumparat-o la 170.000
masina a avut probleme la chiuloasa, deoarece nu i-a functionat termoclupa si i-a fiert motorul.
a fost nevoit sa schimbe chiuloasa (noua) in 2005 a fost 2.300 roni.
a pus termocupla pe direct, la buton si in moment ce se ridica apa peste 90 de grade ii da drumul si scade foarte repede.
masina, motorul a fost si este in continuare exploatata/exploatat la maximum...motorul ramanand in continuare foarte ok, nu papa ulei si porneste la rece/cald foarte bine..nu bate nu trancane.
Acum, eu vreau sa-mi iau tot motorina si isuzu, deoarece anul asta am sa fac o recarosare pe masina tatalui meu...el cumparandu-si alta masina...probabil noua...
Nedumerirea mea este referitoare la cele 2 motoare prezentate in cele 2 poze.....
1. Care este diferenta intre ele....
2. Ambele au intercooler...
3. Ce reprezinta radiatorul acele din fonta din prima poza deasupra unde scrie TURBO.
Ambele motoare au 60kw.
Mentionez ca motorul tatalui meu arata ca cel din poza 2, si crede ca are si intercooler (nu stiu cum arata) deoarece pe haion scrie 1,7D, turbo intercooler...
Masina din poza 2 nu are intercooler...cel putin asa sustine proprietarul
multumesc!
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Ambele motoare sunt Isuzu, primul e X17DT (EURO2) si al doilea e TC4EE1 (nonEuro sau EURO1).
Incepand cu 1995 s-a trecut la versiunea X17DT pe Astra si Vectra si pe norma de poluare EURO2 (catalizator pe evacuare).
Ambele motoare au intercooler si 82hp, sunt foarte fiabile (nu mananca ulei de motor si merg mult si bine DACA au fost corect intretinute).
La ambele motoare poti sa le cresti puterea la 95-110hp (in functie de starea tehnica a lor).
La X17DT toate componentele motor sunt japoneze, injectoarele sunt Zexel-Denso si pompa de injectie e Zexel Ve (licenta BOSCH VE, produsa de japonezi).
La TC4EE1 injectoarele sunt BOSCH si pompa de injectie e BOSCH VE, iar restul componentelor de motor sunt japoneze.
Ia-l pe cel 1995+ (X17DT) pentru norma de poluare EURO2 si cutia de viteze mai lunga (sper ca nu gresesc si cutia de viteze sa fie tot F18W ca la Vectra B). TC4EE1 a fost pus si pe Vectra A si avea cutie F16W, banuiesc ca si pe Astra pana in 1994 inclusiv avea aceiasi cutie de viteze.
La poza nr. 1 'radiatorul din fonta' este defapt din aluminiu si este admisia, similar... la cel din poza numarul 2 componenta neagra lata din spatele capacului motor pe care scrie Turbo cu rosiu este admisia. Intercooler-ul este montat in fata motorului in paralel cu radiatorul principal.
Incepand cu 1995 s-a trecut la versiunea X17DT pe Astra si Vectra si pe norma de poluare EURO2 (catalizator pe evacuare).
Ambele motoare au intercooler si 82hp, sunt foarte fiabile (nu mananca ulei de motor si merg mult si bine DACA au fost corect intretinute).
La ambele motoare poti sa le cresti puterea la 95-110hp (in functie de starea tehnica a lor).
La X17DT toate componentele motor sunt japoneze, injectoarele sunt Zexel-Denso si pompa de injectie e Zexel Ve (licenta BOSCH VE, produsa de japonezi).
La TC4EE1 injectoarele sunt BOSCH si pompa de injectie e BOSCH VE, iar restul componentelor de motor sunt japoneze.
Ia-l pe cel 1995+ (X17DT) pentru norma de poluare EURO2 si cutia de viteze mai lunga (sper ca nu gresesc si cutia de viteze sa fie tot F18W ca la Vectra B). TC4EE1 a fost pus si pe Vectra A si avea cutie F16W, banuiesc ca si pe Astra pana in 1994 inclusiv avea aceiasi cutie de viteze.
La poza nr. 1 'radiatorul din fonta' este defapt din aluminiu si este admisia, similar... la cel din poza numarul 2 componenta neagra lata din spatele capacului motor pe care scrie Turbo cu rosiu este admisia. Intercooler-ul este montat in fata motorului in paralel cu radiatorul principal.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
De verificat urmatoarele, in ceea ce priveste motorul :
- capacul de la culbutori (cel pe care scrie Turbo cu rosu) : verifica jur-imprejurul lui (are 10 suruburi) ca sa nu fie crapat si deci sa nu curga ulei prin crapatura pe langa vreunul din suruburile de prindere. Vezi ca multe capace au fost lipite cu Poxipol sau alte aiureli care insa nu tin, sunt doar carpeli. Un capac motor second-hand e greu de gasit pentru ca motoarele sunt rezistente si se vand doar motoare complete - nu-si descompleteaza nimeni motorul pentru acel capac. Un capac nou gasesti doar pe original si costa 900lei iar unul second-hand e 170-200lei.
- Furtunul de la iesirea din intercooler si care intra in teava metalica neagra care mai departe duce in admisia din aluminiu din spatele capacului de motor pe care scrie Turbo cu rosu : are forma de S si se crapa/coace pe zonele interioare (ale formei de S). Il verifici flexandu-l invers si imediat apar eventualele crapaturi. Daca e spart sau se sparge pe viitor, motorul merge ca fara turbo, suiera si trage ca o caruta, dupa 2.500rpm scoate fum negru la greu si la urcarea pe un deal plangi langa el. Nou il gasesti numai pe original costa 250lei, pe second-hand il gasesti la 70-100lei.
- intercooler-ul sau turbina nu trebuie sa suiere deloc la turatie in gol, sau in mers cu masina, pana in 3.500rpm. Daca turbina e buna si intercooler-ul nu e fisurat la 2.400rpm intr-a 2-a, 3-a, 4-a trebuie sa simti ca motorul trage sesizabil mai bine.
- scoate joja, accelereaza putin motorul si vezi daca scoate abur/fum pe joja, la relanti sau pana in 3.000rpm. Daca scoate, renunta la masina.
- la acceleratii scurte si repetate de pe loc, din 0 la 2.500rpm motorul poate sa scoata un fir de fum maro inchis/negru, peste 2.500rpm nu are voie sa scoata fum la accelerari scurte, daca insa bagi brutal piciorul in acceleratie pana la blana fumega ceva, dar nu ca un tractor.
- iesi in proba cu masina, motorul cald (75-80grade C in bord), accelerezi cu a doua si a treia si schimbi la 3.000rpm, trebuie sa simti ca masina trage mai bine dupa 2.400rpm. Motorul nu trage ca un diesel 1.9TDi de 90cai, dar pe aproape (incepand cu 2.400rpm) daca motorul este bun.
Daca o sa gasesti capacul motor sau furtunul in forma de S de la admisie cu probleme, te targuiesti obligatoriu la pret - oferi mai putin cu valoarea pieselor respective (acum stii cat este pretul pentru fiecare). Pretul pentru un turbo in stare buna (second-hand) este 300-450lei, dar acesta cade mai greu (turbinele fiind rezistente, racite suplimentar cu apa si nu sunt muncite pentru ca sunt gandite sa lucreze pe motor la 0.72bar maxim, ceea ce este putin fata de cat pot da ele) si atunci acesta este un indiciu clar ca nici motorul nu a fost corect intretinut - deci ar fi indicat sa nu cumperi masina respectiva.
Pentru verificari suplimentare privind altceva decat motorul, rog sa ma completeze colegii care au Opel Astra F.
Mult succes la verificari, negociere si la o eventuala achizitie !
- capacul de la culbutori (cel pe care scrie Turbo cu rosu) : verifica jur-imprejurul lui (are 10 suruburi) ca sa nu fie crapat si deci sa nu curga ulei prin crapatura pe langa vreunul din suruburile de prindere. Vezi ca multe capace au fost lipite cu Poxipol sau alte aiureli care insa nu tin, sunt doar carpeli. Un capac motor second-hand e greu de gasit pentru ca motoarele sunt rezistente si se vand doar motoare complete - nu-si descompleteaza nimeni motorul pentru acel capac. Un capac nou gasesti doar pe original si costa 900lei iar unul second-hand e 170-200lei.
- Furtunul de la iesirea din intercooler si care intra in teava metalica neagra care mai departe duce in admisia din aluminiu din spatele capacului de motor pe care scrie Turbo cu rosu : are forma de S si se crapa/coace pe zonele interioare (ale formei de S). Il verifici flexandu-l invers si imediat apar eventualele crapaturi. Daca e spart sau se sparge pe viitor, motorul merge ca fara turbo, suiera si trage ca o caruta, dupa 2.500rpm scoate fum negru la greu si la urcarea pe un deal plangi langa el. Nou il gasesti numai pe original costa 250lei, pe second-hand il gasesti la 70-100lei.
- intercooler-ul sau turbina nu trebuie sa suiere deloc la turatie in gol, sau in mers cu masina, pana in 3.500rpm. Daca turbina e buna si intercooler-ul nu e fisurat la 2.400rpm intr-a 2-a, 3-a, 4-a trebuie sa simti ca motorul trage sesizabil mai bine.
- scoate joja, accelereaza putin motorul si vezi daca scoate abur/fum pe joja, la relanti sau pana in 3.000rpm. Daca scoate, renunta la masina.
- la acceleratii scurte si repetate de pe loc, din 0 la 2.500rpm motorul poate sa scoata un fir de fum maro inchis/negru, peste 2.500rpm nu are voie sa scoata fum la accelerari scurte, daca insa bagi brutal piciorul in acceleratie pana la blana fumega ceva, dar nu ca un tractor.
- iesi in proba cu masina, motorul cald (75-80grade C in bord), accelerezi cu a doua si a treia si schimbi la 3.000rpm, trebuie sa simti ca masina trage mai bine dupa 2.400rpm. Motorul nu trage ca un diesel 1.9TDi de 90cai, dar pe aproape (incepand cu 2.400rpm) daca motorul este bun.
Daca o sa gasesti capacul motor sau furtunul in forma de S de la admisie cu probleme, te targuiesti obligatoriu la pret - oferi mai putin cu valoarea pieselor respective (acum stii cat este pretul pentru fiecare). Pretul pentru un turbo in stare buna (second-hand) este 300-450lei, dar acesta cade mai greu (turbinele fiind rezistente, racite suplimentar cu apa si nu sunt muncite pentru ca sunt gandite sa lucreze pe motor la 0.72bar maxim, ceea ce este putin fata de cat pot da ele) si atunci acesta este un indiciu clar ca nici motorul nu a fost corect intretinut - deci ar fi indicat sa nu cumperi masina respectiva.
Pentru verificari suplimentare privind altceva decat motorul, rog sa ma completeze colegii care au Opel Astra F.
Mult succes la verificari, negociere si la o eventuala achizitie !
barbute46
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Valcea
- Masina: Astra 1996 X17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Feb 2009
- Mesaj Privat
ahappyuser a scris:De verificat urmatoarele, in ceea ce priveste motorul :
- capacul de la culbutori (cel pe care scrie Turbo cu rosu) : verifica jur-imprejurul lui (are 10 suruburi) ca sa nu fie crapat si deci sa nu curga ulei prin crapatura pe langa vreunul din suruburile de prindere. Vezi ca multe capace au fost lipite cu Poxipol sau alte aiureli care insa nu tin, sunt doar carpeli. Un capac motor second-hand e greu de gasit pentru ca motoarele sunt rezistente si se vand doar motoare complete - nu-si descompleteaza nimeni motorul pentru acel capac. Un capac nou gasesti doar pe original si costa 900lei iar unul second-hand e 170-200lei.
- Furtunul de la iesirea din intercooler si care intra in teava metalica neagra care mai departe duce in admisia din aluminiu din spatele capacului de motor pe care scrie Turbo cu rosu : are forma de S si se crapa/coace pe zonele interioare (ale formei de S). Il verifici flexandu-l invers si imediat apar eventualele crapaturi. Daca e spart sau se sparge pe viitor, motorul merge ca fara turbo, suiera si trage ca o caruta, dupa 2.500rpm scoate fum negru la greu si la urcarea pe un deal plangi langa el. Nou il gasesti numai pe original costa 250lei, pe second-hand il gasesti la 70-100lei.
- intercooler-ul sau turbina nu trebuie sa suiere deloc la turatie in gol, sau in mers cu masina, pana in 3.500rpm. Daca turbina e buna si intercooler-ul nu e fisurat la 2.400rpm intr-a 2-a, 3-a, 4-a trebuie sa simti ca motorul trage sesizabil mai bine.
- scoate joja, accelereaza putin motorul si vezi daca scoate abur/fum pe joja, la relanti sau pana in 3.000rpm. Daca scoate, renunta la masina.
- la acceleratii scurte si repetate de pe loc, din 0 la 2.500rpm motorul poate sa scoata un fir de fum maro inchis/negru, peste 2.500rpm nu are voie sa scoata fum la accelerari scurte, daca insa bagi brutal piciorul in acceleratie pana la blana fumega ceva, dar nu ca un tractor.
- iesi in proba cu masina, motorul cald (75-80grade C in bord), accelerezi cu a doua si a treia si schimbi la 3.000rpm, trebuie sa simti ca masina trage mai bine dupa 2.400rpm. Motorul nu trage ca un diesel 1.9TDi de 90cai, dar pe aproape (incepand cu 2.400rpm) daca motorul este bun.
Daca o sa gasesti capacul motor sau furtunul in forma de S de la admisie cu probleme, te targuiesti obligatoriu la pret - oferi mai putin cu valoarea pieselor respective (acum stii cat este pretul pentru fiecare). Pretul pentru un turbo in stare buna (second-hand) este 300-450lei, dar acesta cade mai greu (turbinele fiind rezistente, racite suplimentar cu apa si nu sunt muncite pentru ca sunt gandite sa lucreze pe motor la 0.72bar maxim, ceea ce este putin fata de cat pot da ele) si atunci acesta este un indiciu clar ca nici motorul nu a fost corect intretinut - deci ar fi indicat sa nu cumperi masina respectiva.
Pentru verificari suplimentare privind altceva decat motorul, rog sa ma completeze colegii care au Opel Astra F.
Mult succes la verificari, negociere si la o eventuala achizitie !
- capacul de la culbutori (cel pe care scrie Turbo cu rosu) : verifica jur-imprejurul lui (are 10 suruburi) ca sa nu fie crapat si deci sa nu curga ulei prin crapatura pe langa vreunul din suruburile de prindere. Vezi ca multe capace au fost lipite cu Poxipol sau alte aiureli care insa nu tin, sunt doar carpeli. Un capac motor second-hand e greu de gasit pentru ca motoarele sunt rezistente si se vand doar motoare complete - nu-si descompleteaza nimeni motorul pentru acel capac. Un capac nou gasesti doar pe original si costa 900lei iar unul second-hand e 170-200lei.
- Furtunul de la iesirea din intercooler si care intra in teava metalica neagra care mai departe duce in admisia din aluminiu din spatele capacului de motor pe care scrie Turbo cu rosu : are forma de S si se crapa/coace pe zonele interioare (ale formei de S). Il verifici flexandu-l invers si imediat apar eventualele crapaturi. Daca e spart sau se sparge pe viitor, motorul merge ca fara turbo, suiera si trage ca o caruta, dupa 2.500rpm scoate fum negru la greu si la urcarea pe un deal plangi langa el. Nou il gasesti numai pe original costa 250lei, pe second-hand il gasesti la 70-100lei.
- intercooler-ul sau turbina nu trebuie sa suiere deloc la turatie in gol, sau in mers cu masina, pana in 3.500rpm. Daca turbina e buna si intercooler-ul nu e fisurat la 2.400rpm intr-a 2-a, 3-a, 4-a trebuie sa simti ca motorul trage sesizabil mai bine.
- scoate joja, accelereaza putin motorul si vezi daca scoate abur/fum pe joja, la relanti sau pana in 3.000rpm. Daca scoate, renunta la masina.
- la acceleratii scurte si repetate de pe loc, din 0 la 2.500rpm motorul poate sa scoata un fir de fum maro inchis/negru, peste 2.500rpm nu are voie sa scoata fum la accelerari scurte, daca insa bagi brutal piciorul in acceleratie pana la blana fumega ceva, dar nu ca un tractor.
- iesi in proba cu masina, motorul cald (75-80grade C in bord), accelerezi cu a doua si a treia si schimbi la 3.000rpm, trebuie sa simti ca masina trage mai bine dupa 2.400rpm. Motorul nu trage ca un diesel 1.9TDi de 90cai, dar pe aproape (incepand cu 2.400rpm) daca motorul este bun.
Daca o sa gasesti capacul motor sau furtunul in forma de S de la admisie cu probleme, te targuiesti obligatoriu la pret - oferi mai putin cu valoarea pieselor respective (acum stii cat este pretul pentru fiecare). Pretul pentru un turbo in stare buna (second-hand) este 300-450lei, dar acesta cade mai greu (turbinele fiind rezistente, racite suplimentar cu apa si nu sunt muncite pentru ca sunt gandite sa lucreze pe motor la 0.72bar maxim, ceea ce este putin fata de cat pot da ele) si atunci acesta este un indiciu clar ca nici motorul nu a fost corect intretinut - deci ar fi indicat sa nu cumperi masina respectiva.
Pentru verificari suplimentare privind altceva decat motorul, rog sa ma completeze colegii care au Opel Astra F.
Mult succes la verificari, negociere si la o eventuala achizitie !
salut...
merci mult pentru informatiile date....
mentionez ca motorul din poza 2 este pe o astra din 98 si in descrierea anuntului, proprietarul spune ca este euro2...
uite linkul...
http://www.autovit.ro/opel-astra-C22294188.html
unde este amplasat pe evacuare catalizatorul?
in principiu pot sa fac recarosare, daca masina tatalui meu este din 92-93 acelasi model (Hatchback, 4 usi) cu motor de isuzu, si asta pe care vreau sa o acumpar este din 97 (Hatchback, 4 usi)...
multumesc!
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat
Nu stiu ce sa zic, probabil masina de la vanzare are motorul schimbat sau chiuloasa schimbata cu tot cu admisie. Motorul din 1998 ar trebui sa arate ca cel din poza1, eu asa il am pe Vectra B si asa l-am vazut si pe o Astra F 1996.
Catalizatorul il gasesti pe evacuare, urmatoarea piesa dupa racordul flexibil. Ar trebui sa fie : galerie de evacuare cu turbina, racord flexibil, catalizator, toba intermediara, toba finala.
Catalizatorul il gasesti pe evacuare, urmatoarea piesa dupa racordul flexibil. Ar trebui sa fie : galerie de evacuare cu turbina, racord flexibil, catalizator, toba intermediara, toba finala.
pentium
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Arad
- Masina: Astra 2003 17dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 25 Nov 2011
- Mesaj Privat
ivutza
- Mesaje scrise: 2
- Locatie: Constanta
- Masina: Vectra 1998 x20dtl
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jan 2012
- Mesaj Privat
BC 94 DIB
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bacau
- Masina: Astra 1996 X17DTL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Apr 2010
- Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/pre...4INx/IMG_0654.jpg
Asta e motorul de pe masina mea. 1.7 TD - 50kw - 68cp. Sper sa te ajute.
Asta e motorul de pe masina mea. 1.7 TD - 50kw - 68cp. Sper sa te ajute.
- ahappyuser
- *******
- 6,745 mesaje
- din 05 Apr 2010
- Astra 2005 Z17DTH
- Sibiu
ahappyuser
- Mesaje scrise: 6,745
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2005 Z17DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Apr 2010
- Mesaj Privat