Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Salut. Sa va explic problema: De vreo 3 zile am inceput sa las alarma activata peste noapte, iar dimineata cand porneam imi ramanea martorul cu bateria aprins vreo 30 sec dupa pornirea motorului. Azi de dimineata la fel, numai ca dupa vreo 300m de mers cu masina, mi s-a aprins iar, acul de la benzina cobora, martorul motor aprins, iar apoi mi s-a oprit motorul. Nu mai avea curent nici macar ceasul (parca nu mai era bateria conectata deloc). Am pus bateria unui prieten si mi-a pornit la sfert, insa a mea e total moarta. Ce parere aveti? Am probleme cu alternatorul? Releul? Ca oricum imi iau baterie noua, dar nu vreau sa dau banii degeaba pe ea. Sad
Skip ads

  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Masoara tensiunea de incarcare cu o baterie buna intai fara si apoi cu consumatorii mari , trebuie sa fie intre 14V si 14,5 V. Daca bateria care a decedat era veche, posibil sa scapi doar cu ilocuirea bateriei.
  • mar77

  • Mesaje scrise: 176
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 1998 x18xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Mai 2010

  • Mesaj Privat
Nu e de la baterie, cu motorul pornit ar fi trebuit sa ai curent berechet, alternator defect(mai degraba) sau fire la masa cu contact slab, etc. Verifica in primul rand tensiunea de la bornele bateriei tale cu motorul oprit(peste 12V) si cu el pornit(in jur de 14V).
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Voi masura tensiunea bateriei, dar dupa ce gasesc un redresor ca s-o incarc. Cat despre vechime, sincer nu stiu, pentru ca pana acum nu am avut probleme cu bateria...a, si inca ceva: indicatorul bateriei e verde Shocked daca foloseste la ceva, e un Rombat Calciu 62 Ah.
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Update: Azi am lasat bateria la reversor, iar apoi am montat-o pe masina. A pornit fara nicio problema. Dupa pornirea motorului martorul de baterie se stinge imediat, semn ca alternatorul functioneaza. Revin maine cu vesti noi dupa ce mai circul putin cu ea.
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
O baterie descarcata necesita pana la 36 ore de incarcare pe redresor in functie de cat de descarcata este.
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Se pare ca alta era problema. Accidental m-am atins de caroserie cand era motorul pornit si m-am curentat, deci s-ar putea sa fie vorba de un scurtcircuit (banuiesc eu de la sistemul de alarma). Voi chema un electrician si revin. Pana atunci am deconectat bornele de la baterie (de frica sa nu ia foc ceva) Smile))
  • Brook

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
alternatoru incarca putin (ajunge si la 14.05 ) dar dupa ce relantiul se stabilizeaza scade tensiunea la 13 ,60. Daca aprinde farurile si clima , scade la 12,30.

Din zona alternatorului miroase a ars , si se infierbanta chiar si dupa 5-10 minute de utilizare. (99% alternatorul e dus).

daca mai are si altcineva alte pareri . . .
  • florin baltatescu

  • Mesaje scrise: 411
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1996 X16XEL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jan 2011

  • Mesaj Privat
Puntea de diode sigur Embarassed
  • Brook

  • Mesaje scrise: 734
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Feb 2010

  • Mesaj Privat
cele mai "bune" simptome :
-incarca si dupa o vreme , nu mai incarca
- se incalzeste si pute ceva a ars din alternator
-daca dai drumu la consumatori scade drastic tensiunea in baterie
-alternatorul se incalzeste de il i-a naiba.

cel mai bine sa incerce sa-l repare (parerea mea) la un electrician bun (daca cunoasteti pe cineva bun in Iasi , nu ezitati sa ne spuneti).
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
Alternator dus. Probleme : puntea diode si releu incarcare (160 RON noi). Probabil miercuri masinuta va reveni la viata. Very Happy
  • byson

  • Mesaje scrise: 24
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Dec 2011

  • Mesaj Privat
mai mult ca sigur ai scurt pe instalatie ca sfat ti-as recomanda sa verifici firele care intra in usile din spate
  • is_33_ion

  • Mesaje scrise: 123
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1993 C16NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Nov 2011

  • Mesaj Privat
din pacate nici pana in ziua de azi nu am reusit sa cumpar piesele. Unii mi-au spus ca e mai bine sa schimb puntea si releul cu altele noi, altii mi-ai spus ca e mai bine sa-mi iau un alternator SH (ca cica deh, nu e "umblat in el"). Cat despre ceea ce a zis byson, nu stiu ce sa spun sincer...problema a aparut de cand am inceput sa las peste noapte alarma activata...oricum i-am scos siguranta, asa ca nu cred ca vor mai fi probleme la partea electrica...
  • cosminoh

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 1.4i SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2011

  • Mesaj Privat
is_33_ion a scris:Salut. Sa va explic problema: De vreo 3 zile am inceput sa las alarma activata peste noapte, iar dimineata cand porneam imi ramanea martorul cu bateria aprins vreo 30 sec dupa pornirea motorului. Azi de dimineata la fel, numai ca dupa vreo 300m de mers cu masina, mi s-a aprins iar, acul de la benzina cobora, martorul motor aprins, iar apoi mi s-a oprit motorul. Nu mai avea curent nici macar ceasul (parca nu mai era bateria conectata deloc). Am pus bateria unui prieten si mi-a pornit la sfert, insa a mea e total moarta. Ce parere aveti? Am probleme cu alternatorul? Releul? Ca oricum imi iau baterie noua, dar nu vreau sa dau banii degeaba pe ea. Sad




colegu, aceeasi problema am avuto si eu. Faza e ca masina merge doar pe curentu bateriei pentru ca alternatorul nu iti incarca deloc ori cureaua iti ajunge in fundul fuliei( ceea ce nu ar trebuie sa se intample) ori relul regulator ori puntea de diode e dusa
  • cosminoh

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 1994 1.4i SE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 06 Mar 2011

  • Mesaj Privat
in primul si in primul rand verifica cureaua la alternator ori nu e intinsa buna ori e veche si patineaza , uitate pe fulii daca nu ti-a ramas cauciuc de la curea pe ei , dupa aia verificati alternatorul .... prima cauza si cea mai ieftina ar fi carbunii dupa care puntea de diode dupa care relul regulator e foarte simplu .... am trecut si eu prin asta insa mie imi incarca prea mult aproape 18 aveam releul regulator dus
  • T.ion

  • Mesaje scrise: 3,454
  • Locatie: Alta tara
  • Masina: Zafira 2001 Z16XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 27 Feb 2014

  • Mesaj Privat
Din 2012 cred ca sa uitat, vezi si data la postare cand raspunzi.
Re: problema astra F Postat in Mie 01 Feb, 2012 2:46 pm
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Astra
  3. Astra F

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR