gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
Multumesc.
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- aiss
- ***
- 637 mesaje
- din 12 Dec 2010
- Astra 2000 Y17DT
- Braila
aiss
- Mesaje scrise: 637
- Locatie: Braila
- Masina: Astra 2000 Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Dec 2010
- Mesaj Privat
- danielddd
- ***
- 527 mesaje
- din 26 Nov 2010
- Astra 2002 z16se
- Botosani
danielddd
- Mesaje scrise: 527
- Locatie: Botosani
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Nov 2010
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
La 1.7 pica asa:
- EDU (2-600 RON in functie de gravitatea defectului)
- ECU (de la motorina) (2-600 RON in functie de gravitatea defectului)
- Y33 (care daca nu e tratata la timp ia si ECU cu ea) 1-200 ron + ~200 RON manopera in service (demontat/montat)
- Debitmetru (200-250 RON doar senzorul Bosch, nu ai nevoie si de carcasa)
- Spill valve (foarte rar. De fapt am vazut un singur caz in care a picat si a luat si EDU dupa el)
In rest ce pica? Toate astea costa ~1200 RON de reparat/inlocuit.
Mergi tu cu caruta de dacie si lasa-ne pe noi sa mergem cu carutele noastre nemtesti care nu troncane in orice gropita si nu scartaie toate plasticele in ele.
P.S. Esti liber sa mergi pe daciaclub sa-i pupi pe aia`n cur.
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
Motorina poate sa curga prin multe locuri si da, intr-adevar pompa de injectie este acoperita de niste aparatori ce seamana cu buretele, dar nu absoarbe apa/ulei/motorina.
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- BV19MAX
- ****
- 2,547 mesaje
- din 01 Aug 2007
- Astra Y17DT
- Brasov
BV19MAX
- Mesaje scrise: 2,547
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra Y17DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2007
- Mesaj Privat
gini79
- Mesaje scrise: 71
- Locatie: Buzau
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Oct 2009
- Mesaj Privat
- Glacius
- **
- 129 mesaje
- din 27 Sep 2011
- Vectra 1996 X16SZR
- Alta tara
Glacius
- Mesaje scrise: 129
- Locatie: Alta tara
- Masina: Vectra 1996 X16SZR
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Sep 2011
- Mesaj Privat
Prima data uleiul a curs si a fost de la o proasta etansare a placii de metal care vine deasupra baii de ulei si etanseaza pompa de ulei( pentru ca pompa de ulei fusese schimbata candva de proprietarul anterior), a fost luata jos schimbata o garnitura de cauciuc groasa cum sunt cele de legat ca asemanare , a fost pus silicon rezistent la temperaturi inalte de jur imprejurul ei si pusa la loc fiind necesar sa se dea jos distributia pentru aceasta operatiune.
Apoi cand a curs motorina a fost de la valva Y33 din pompa de injectie diesel, rezolvarea ei o gasesti in thread ul "Motorina in mufa ecu" ..lucru care acum 2 sapt l am rezolvat si eu.
Odata mi a mai curs ulei pe langa garnitura de cauciuc intre capacul de plastic al blocului motor si urmatorul etaj de metal , deoarece am chimbat 8 oringuri de pe injectoare si probabil garnitura veche dupa scoatere nu mai etansa corect.
Sustin ce spune bv98max , probleme au toate masinile , si daca esti putin atent si faci macar la 2 saptamani o inspectie la lichidele masinii poti sa previi probleme , sunt multi care trec luni de zile si nu- si verifica uleiul sau antigelul la o masina veche de 10 ani si apoi se trezesc ca trebuie sa schimbe una alta si se plang de costuri ..e vina lor ..