Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină
  • andreioto

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
termostatul e schimbat.. dar tin sa iti spun ca apa nu ajunge la 80 grade
si are clima
dar tin sa precizez ca nu am caloriferul de clima ala din fata radiatorului
eu cand am montat termostatul..am vz ca nu se aseaza bine in suport..sta intro parte...sa fie suportu de vina ca ramana loc si poate sa traca apa?
Skip ads

  • pam

  • Mesaje scrise: 440
  • Locatie: Mures
  • Masina: Vectra 2001 y22dtr
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Oct 2006

  • Mesaj Privat
andreioto a scris:termostatul e schimbat.. dar tin sa iti spun ca apa nu ajunge la 80 grade
si are clima
dar tin sa precizez ca nu am caloriferul de clima ala din fata radiatorului
eu cand am montat termostatul..am vz ca nu se aseaza bine in suport..sta intro parte...sa fie suportu de vina ca ramana loc si poate sa traca apa?

Banuiesc ca ai schimbat doar termostatul nu si carcasa. Daca ai facut asa ceva atunci ai comis o greseala pentru ca etansarea se face pe carcasa de aluminiu iar acea carcasa se uzeaza in zona de contact cu termostatul si pe acolo scapa lichidul de racire in radiator, de aceea nu se mai incalzeste motorul. Iti vorbesc in cunostinta de cauza deoarece in luna decembrie si eu am schimbat termostatul(complet) la masina mea si l-am verificat si studiat pe cel vechi ca sa vad de ce scapa lichid de racire. Dar dupa parerea mea se poate remedia cat de cat problema slefuind putin carcasa cu nista hartie abraziva pusa chiar pe valva de etansare a termostatului si rotind-o stanga-dreapta iar verificare o faci sufland in termostat si daca nu mai scapa aer inseamna ca e bine facuta lucrarea. Eu zic ca ar trebui sa incerci deoarece nu te costa nimic.
  • andreioto

  • Mesaje scrise: 9
  • Locatie: Teleorman
  • Masina: Vectra 1998
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am sa desfac suportul cu termostat cu tot si o sa slefui
daca nici asa nu o sa mearga singura solutie este sa cumpar alta carcasa
multumesc pt sfat Smile
  • prea_usor

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Salutari,

Am si eu o mare problema,acum cand a venit frigul nu imi merge caldura in masina...
Detin un opel astra h 1.7 cdti 2007, acum 1 luna am facut revizia (adica toate filtrele schimbate ) + schimbare de distributie
Pornesc ventilatia exact cum scrie in cartea masinii pe trapta 3, si pun ventilatia sa vina spre fata si picioare (asa e specificat acolo) iar dupa jumatate de ora de mers,(turatii mari) tot nu se incalzeste,din contra mi se pare ca e aerul chiar mai rece...
Am uitat sa precizez faptul ca atunci cand mut butonul acela pentru a seta in ce zona a corpului sa vina caldura...se aude un scartait foarte deranjant...
Multumesc,
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
prea_usor,
Mai este un buton de unde setezi ce aer sa vin prin ventilatie :
aer rece vine cind butonul este in zona albastra,
aer cald este cind butonul este in zona rosie.
  • prea_usor

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
Smile am crezut ca se subintelege ca l-am comutat pe aer cald
nu sunt chiar asa afon..incat sa nu imi dau seama
dar asta e cea mai mica problema,
acum am observat ca imi apare martorul de bord de la baterie si mi se opreste servo directia in mers...
plus ca porneste mai greu ca de obicei..chiar daca e la prima cheie
  • gabrield

  • Mesaje scrise: 2,778
  • Locatie:
  • Masina: Corsa 1992 C14NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Sep 2004

  • Mesaj Privat
In cazul asta verifica incarcarea, sau bateria, poate e pe duca.
Insa problema caldurii nu se va rezolva... sint doua lucruri diferite.
  • prea_usor

  • Mesaje scrise: 21
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Feb 2010

  • Mesaj Privat
am rezolvat pana la urma cu ambele probleme.
ma lasat alternatorul la munca,iar cand ma indreptam spre stefan cel mare spre EDS serviceul lui mai andrei, a picat si bateria Shocked , am chemat o companie de tractari Smile care ma costat si aia 150 de ron, cand am ajuns la service aveam si un furtun spart,pe langa faptul ca nu mai aveam pic de apa in motor...si de aici probleme cu incalzirea...
Bine ca am rezolvat
Toate cele bune
  • georgelul

  • Mesaje scrise: 19
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Vectra 1994
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Apr 2009

  • Mesaj Privat
salut . am si eu p intrebare . nu prea imi baga caldura. am un vectra a c18nz. eu , deasupra la aeroterma nu am nimic . am vazut ca alte masini au un fel de burete , ceva si cu niste gaurele din ceva pasla sau cam asa ceva . oare asta sa fie cauza ca eu nu am nimic deasupra care sa astupe aeroterma ?are vreo importanta? multumesc.
  • Felixflo

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bihor
  • Masina: Astra 1993 c14nz
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut. am si eu o problema cu astra f 93, de doua saptamani am scos-o
de la mecanic, o probema la motor, dar de atunci nu se incalzeste apa
mai mult de vreo 45 grade si nu mai baga aer cald. ma poate ajuta cineva, care ar putea fi problema. multumesc.
  • AmicuLbz

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
PT cei carora le baga caldura in oras si creste temeratura la apa , iar cand iesiti la drum intins se raceste si nu mai baga caldura va zic sigur ca TERMOSTATUL este de vina si trebuie schimbat .

Deoarece termostatul pt z18xe ( vectra B 2001 ) este destul de scump si nu prea se gaseste ( decat o varianta putin mai ieftina la care trebuie data gaura cu filet pt un senzor) , va sugerez sa cumparati un termostat complet pt un alt motor pt ca este mult mai ieftin . De la acesta scoateti miezul ( termostatul propriu zis ) si il puneti pe carcasa termostat de pe masina voastra . Eu personal am cumparat un producator Wahler ( cod piesa 4144.92D ) la pretul de 45 Ron cu acelasi miez si aceasi temperatura de deschidere . Am schimbat miezul cu cel de pe masina si am rezolvat problema perfect .
  • lismanconstantin

  • Mesaje scrise: 72
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Mai 2011

  • Mesaj Privat
Sa ne anunti cati km te tine acel termostat Wahler ( in sensul cati km se comporta ca la carte, adica deschide la 92 grade si inchide la 88 grade). Foarte multi colegi au avut ceva probleme cu termostatul pus after market (gen Behr, Mahler, etc), in sensul ca dupa 2-3000 km a inceput sa deschida mai devreme decat trebuie.
Eu sincer consider o investitie utila intr-un termostat original GM, vine impreuna cu garnitura necesara, corpul acestuia si nu in ultimul rand senzorul de temperatura, care ar fi util sa fie schimbat, deoarece se poate observa ca are ceva depuneri pe el.
Termostat pentru Z18XE, eu am gasit in multe locuri chiar, iar cel mai bun pret pentru unul original GM a fost 275 RON, cu tot ce ziceam mai sus (corp+termostat+senzor temperatura+garnitura).
Spor.
  • AmicuLbz

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie: Buzau
  • Masina: Vectra 2001 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 25 Aug 2010

  • Mesaj Privat
Deoarece Buzaul e un oras mai mic , nu cred ca magazinele de piese auto au considerat ca este necesar sa tina pe stoc termostat original GM , mai ales ca se poate aduce pe comanda la cateva zile...
Au trecut 1000 de km si sunt foarte multumit de acest termostat (precizez ca nu a fost necesara schimbarea garniturii , iar daca aceasta garnitura trebuia schimbata achizitionam termostat complet after market pt z18xe la jumatatea pretului celui GM).
@lismanconstantin sunt de acord cu tine vis-a vis de achizitonarea pieselor originale in mare parte , dar tinand cont de buget ne orientam si spre piata after market ... mai ales ca o parte din producatorii after market echipeaza auto din fabrica .
  • johnnyliv

  • Mesaje scrise: 596
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2002 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Oct 2011

  • Mesaj Privat
Buna seara.
Nu pot sa-i dau de cap vitezei de incalzire a aerului cald.Am citit instructiunile,si butonul cu nivelele 1,2,3 si 4 imi pare ca nu este functional,si aerul iese la viteza constanta din gurile de aer din bord,indiferent daca e mutat la 1 sau la 4.Chiar si cu butonul de circulare al aerului in interior activ,nu se observa diferente intre aceste trepte.Butonul acesta este ultimul buton(switch sau cum vreti sa ii spuneti)cel mare de la panoul de comanda de incalzire/racire.Vreau sa stiu daca este cumva vina panoului aceluia astfel incat sa-l schimb,sau este asa la toate masinile Vectra C 1.8 benzina.Este cel din dreapta mare cu scris de la 1 la 4 http://arch1.okr.ro/auction...33746-700_700.jpg .Va multumesc.
  • florin-pop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994 C 18 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor,sper sa postez bine aici (sunt nou)...si sa ma exprim de clar.Vreau sa va cer ajutorul,am o problema referitoare la incalzire....nu imi baga caldura,am schimbat termostat,tot asa merge,am curatat caloriferul cu soda calcinata,nimica,pierd si antigel la radiator in fata.Un mecanic i-a spus la tata sa bage ceva praf.a bagatinsa acum iar pierd.si caldura tot nu am...Mentionez ca,normal sunt 2 conducte care intra in calorifer,una imi intra fierbinte,cealalta iese dezmortita.daca o tin turata....2000-2500 ...baga caldura....cat de cat.Va rog sa ma ajutati ca nu ii dau de cap!Am mai citit eu pe aici,dar nu ma prea pricep.Multumesc,si scuze de deranj.
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Daca nu iese apa tot calda e posibil sa fie infundat caloriferul.
Mai poti verifica daca merge motorasul si daca se ridica clapeta de pe calorifer.
  • florin-pop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994 C 18 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Am loc pentru filtru de polen,dar nu am filtru de polen,are vreo legatura?
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Depinde de masina.
Normal ar trebui sa ai filtru de polen.Probabil fostul propietar era prea zgarcit sa dea 30 RON pe unul.
Si acum ce legatura are filtrul de polen cu "Z18XE: nu vine aer cald la incalzire"
  • florin-pop

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Vectra 1994 C 18 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Nu vine.Si nu ii gasesc " buba" ...mi s-a spus ca trebuie desfacuta chiuloasa ca sa o poata face.ma costa 350 ron manopera,pe langa piese...ma gandesc ca sunt si eu in stare sa o fac,sa demontez caloriferul sa il curat calumea sau ce sa fac...Confused
  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Caloriferul este bine bagat in consola centrala.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare benzină

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR