rece20
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
Visse- Suspendat
- 1,464 mesaje
- din 06 Jun 2005
- Alta tara
Visse- Mesaje scrise: 1,464
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jun 2005
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Inlocuirea turbinei cu una mai mare nu duce automat la crestere de putere,de multe ori puterea scade fara modificari ale managementului motorului ....in special cea de 2.2 nu merge la 2.0 iar daca tot faci modificare de soft chiar daca pui o turbina care sa se si potrivesca oricum rescrii softul limiteaza-te la un remap omologat care o sa-ti ofere un raport performante/pret/fiabilitate deja verificat de mii de utilizatori.
rece20
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
in jur de 200 E ...EDS e o varianta ia legatura cu maiandrei ....sigur o sa fii multumit.Si daca tot vrei sa te joci la modificari dupa remapare incearca si o modificare/optimizare a racirii intermediare intreaba-l pe el de asta si o sa-ti spuna despre ce-i vorba rezultatele sunt mai bune decat interventia asupra turbinei si pretul nici jumatate.
- eremiaiulian
- **
- 170 mesaje
- din 12 Mai 2011
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
eremiaiulian
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2011
- Mesaj Privat
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
Pai fa-i omului o oferta si ..la lucru,raportat la performante/pret/fiabilitate asta e cea mai buna varianta,tuning mai avansat=alte cheltuieli de preferat ca acel 2.0 sa mearga cu turbina lui ...altii au incercat toate variantele si modificarea pentru 2.2 nu se merita,cand obtii aproape acelasi lucru cu doar o rescriere,cine intelege cu adevarat ce face acea modificare va fi nevoit sa modifice si racirea intermediara,daca nu folosesc acea turbina sub capacitatea ei doar de dragu de a avea-o pe masina.
rece20
- Mesaje scrise: 63
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2010
- Mesaj Privat
- eremiaiulian
- **
- 170 mesaje
- din 12 Mai 2011
- Vectra 2004 y20dth
- Bucuresti
eremiaiulian
- Mesaje scrise: 170
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2004 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Mai 2011
- Mesaj Privat