Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra
  • Tavi

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
salut,
poate sa imi spuna si mie cineva ce fel de turbina mai merge pe motorul c20let, in afara de KKK16. astept raspunsurile sau sfaturile voastre.
multumesc mult. [/b]
Skip ads

  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
garett
  • Tavi

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
merci, intre timp am aflat Smile, mai multe modele de la Garret merg.
  • cortez

  • Mesaje scrise: 18
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Feb 2005

  • Mesaj Privat
enumera si ptr noi!!!(mine)
  • Tavi

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
va salut,

gt 28, gt 30, T4, nu cred ca am sarit ceva Very Happy , daca am omis ceva scuze Smile
  • Calibra-Turbo

  • Mesaje scrise: 128
  • Locatie: Germany
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 01 Jun 2005

  • Mesaj Privat
You can use nearly every turbocharger (IHI,Greddy,Turbonetics,HKS,masterpower...) with the suitable manifold except diesel turbochargers with variabel geometry.It depends on what power you want to reach and your engine parts and other modifications resist.
  • Tavi

  • Mesaje scrise: 16
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1992 C20LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Aug 2006

  • Mesaj Privat
Calibra-Turbo, u`re right!
  • raresm17

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
Salutare sunt nou pe forum nu am inca un Opel dar intentionez sa-mi iau un Opel calibra C20LET si am cateva intrebari.Ce trebuie sa verific cand iau masina?Cum este acest motor ca si fiabilitate?Se merita investitia?Masina este cu nr de Italia in ce conditii pot sa circul cu aceste numere?Cum sa evit taxa de prima inmatriculare?Sunt multe intrebari de incepator dar sper ca macar la cateva sa gasesc raspuns aici.Va multumesc tuturor anticipat
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
daca o vrei pe aia neagra din italia , despre care se spune ca este 4x4 cu let , mai bine lasa
in poza e motor de v6

cred ca la asta te referi https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=12921
  • raresm17

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Oradea
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2007

  • Mesaj Privat
esti bton frate exact aia e masina si acuma dupa ce m-am trezit am realizat ca asta vorbeste prostii.Si ma duceam pana in italia am prostu.Merci frate.Da acuma ce sa faac?
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
sa te uiti aici http://www.mobile.de/SID7CP...&doSearch.y=0

si sa te duci la nemti sa-ti iei
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Ca si posesor de V6 pot sa spun ca, din punct de vedere al fiabilitatii v6 este superior celui turbo primul este un pic mai slab la cuplu dar nu este supraalimentat si asta il forteaza mai putin.La consum sunt la acelasi nivel iar de la 0 la 100 sunt foarte aproape adica la 1 sec.Avantajul major Calibra turbo este tractiunea 4x4. cun un minim de tuning se poate trece peste 200 de cai.Nu mai vorbim daca un priceput face loc unei turbine sau (biturbo) doua www.v6calibra.com
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:Ca si posesor de V6 pot sa spun ca, din punct de vedere al fiabilitatii v6 este superior celui turbo primul este un pic mai slab la cuplu dar nu este supraalimentat si asta il forteaza mai putin.La consum sunt la acelasi nivel iar de la 0 la 100 sunt foarte aproape adica la 1 sec.Avantajul major Calibra turbo este tractiunea 4x4. cun un minim de tuning se poate trece peste 200 de cai.Nu mai vorbim daca un priceput face loc unei turbine sau (biturbo) doua www.v6calibra.com


ai zis ca se poate trece de 200cp cu un minim de tuning
te referi la V6 sau la let ?
ca let are 204 din fabrica !
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Smile pai si daca V6 are 170 la care crezi ca m-am referit?
  • Cali...nV6

  • Mesaje scrise: 519
  • Locatie: Cluj-Napoca
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Apr 2004

  • Mesaj Privat
parasutistul a scris:Ca si posesor de V6 pot sa spun ca, din punct de vedere al fiabilitatii v6 este superior celui turbo primul este un pic mai slab la cuplu dar nu este supraalimentat si asta il forteaza mai putin.La consum sunt la acelasi nivel iar de la 0 la 100 sunt foarte aproape adica la 1 sec.Avantajul major Calibra turbo este tractiunea 4x4. cun un minim de tuning se poate trece peste 200 de cai.Nu mai vorbim daca un priceput face loc unei turbine sau (biturbo) doua www.v6calibra.com


+ V6 e mult mai rafinat, mai echilibrat, mai fiabil decat orice alt motor in 4 cilindrii....o spun din proprie experienta(6 ani)...

Inconvenientul major e ca ii place foarte mult AUTOBAHN-ul Smile si cum la noi nu exista....se multumeste cu ce poate
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
Oricum in istoria Calibra se spune ca V6 a fost cea mai reusita editie ca fiabilitate,va dau aici un citat dar cautati pe net si o sa vedeti ca in mai multe locuri se spune asta ....."In 1994 a 167 hp 2.5 L V6 was introduced, thus creating what many considered to be the finest Calibra to date. Available with both manual and automatic transmissions, the V6 wasn’t as fast as the Turbo, but was rather more civilised, and proved to be more reliable than the complex four-wheel drive model with its notorious transfer box issues"
http://209.85.129.104/searc...p;cd=16&gl=ro

http://209.85.135.104/searc...mp;cd=1&gl=ro

http://209.85.135.104/searc...mp;cd=2&gl=ro
etc etc
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Scuze ca intervin ... ce cod are v6-le de pe calibra ? Smile
  • alias

  • Mesaje scrise: 206
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Calibra 1997 C 20 LET
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jan 2006

  • Mesaj Privat
c25xe
  • parasutistul

  • Mesaje scrise: 266
  • Locatie:
  • Masina: Calibra 1994 C25XE V6
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 12 Mai 2004

  • Mesaj Privat
....sau mai tarziu x25xe acelasi motor alte noxe...
  • kegpr

  • Mesaje scrise: 554
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2000 X25XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Mar 2006

  • Mesaj Privat
Aham. Confirm ca e mai mult pentru autostrada, si confirm consumul - deloc de speriat ( daca nu te dai la ea ) . Adica 13 % in oras si 8 % afara.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Alte Modele
  3. Opel Calibra

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR