B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
Sambata nu am ce face si bineinteles imi fac de lucru.....la masina. M-am apucat sa lucrez la usa portbagajului sa o mai reglez etc etc. Cand deschid masina trebuie ca in scurt timp sa o pornesc altfel incep sa clipeasca semnalizatoarele. Rezolvarea este sa pun si sa iau contactul. Asa s-a intamplat si acum. Deci totul OK, lucrez cateva ore diverse chestii fara legatura cu partea electrica cand, la un moment dat incep sa clipeasca semnalizatoarele. Ma duc sa repet operatia si....surpriza, nu a mai vrut sa se opreasca. Incerc sa pornesc motorul. Nimic. Invarte si nu porneste. Masina are montata de unul din fostii proprietari o alarma. Ma gandesc ca probabil taie benzina. Resetez alarma din butonasul de sub bord si porneste dar pt 5 secunde dupa care se opreste si pleaca semnalizatoarele. Am incercat toate combinatiile posibile si nimic. Fie nu porneste fie porneste si merge 5 secunde dupa care se opreste. Masina are din fabricatie si porcaria aia de imobilizator TECTUS linga contact unde trebuie sa pui cipul ca sa porneasca. Partea buna este ca pare sa functioneze pentru ca trecand cipul pe langa el se stinge ledul (asa cum facea si inainte cand mergea perfect) dar totusi nu porneste.
M-am apucat ieri si am demontat alarma. Nu mai am alarma, nu mai am inchidere centralizata.....nu mai am nici masina caci tot nu porneste. Deci ramane varianta imobilizatorului. Stiti pe cineva care poate sa il scoata definitiv? Am citit pe forum despre cineva care l-a scos. Altii zic ca trebuie rescris ceva in softul calculatorului ca sa-i anuleze imobilizatorul. Problema este ca eu nu pot sa o pornesc ca sa merg cu ea undeva. Se poate scoate calculatorul si resofta altfel decat pe masina, adica direct pe mufa lui?
Ajutoooooooor! va rog
M-am apucat ieri si am demontat alarma. Nu mai am alarma, nu mai am inchidere centralizata.....nu mai am nici masina caci tot nu porneste. Deci ramane varianta imobilizatorului. Stiti pe cineva care poate sa il scoata definitiv? Am citit pe forum despre cineva care l-a scos. Altii zic ca trebuie rescris ceva in softul calculatorului ca sa-i anuleze imobilizatorul. Problema este ca eu nu pot sa o pornesc ca sa merg cu ea undeva. Se poate scoate calculatorul si resofta altfel decat pe masina, adica direct pe mufa lui?
Ajutoooooooor! va rog
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
salut
din pacate si eu am uneori astfel de probleme cu imobilizatorul respectiv. Uneori desi ledul care palpie se stinge masina nu porneste , iar becul galben din bord (cel cu motorasul acela) palpie. repet dezactivarea imobilizatorului de mai multe ori si pana la urma porneste. Alte sfaturi nu pot da pt ca nici eu nu stiu cum sa rezolv problema
din pacate si eu am uneori astfel de probleme cu imobilizatorul respectiv. Uneori desi ledul care palpie se stinge masina nu porneste , iar becul galben din bord (cel cu motorasul acela) palpie. repet dezactivarea imobilizatorului de mai multe ori si pana la urma porneste. Alte sfaturi nu pot da pt ca nici eu nu stiu cum sa rezolv problema
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
Si la mine porneste uneori dar nu pentru mai mult de 5-10 secunde.Dupa care se opreste si pornesc avariile.
Am inebunit tot punand si luand contactul deci probabil ca la un moment dat fac o secventa care-i place si porneste dar problema este ca nu ramane pornit.
Am crezut ca-mi iau o masina simpla si robusta. Fac fata la orice problema mecanica dar chestiile astea electronice ma fac sa o iau razna.
Am inebunit tot punand si luand contactul deci probabil ca la un moment dat fac o secventa care-i place si porneste dar problema este ca nu ramane pornit.
Am crezut ca-mi iau o masina simpla si robusta. Fac fata la orice problema mecanica dar chestiile astea electronice ma fac sa o iau razna.
B20ENY
- Mesaje scrise: 40
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 X20SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Dec 2009
- Mesaj Privat
Gataaaa! Am rezolvat!
Atentie pentru toti posesorii de frontera: daca atunci cand puneti cipul linga cititor ledul rosu se stinge nu aveti probleme cu imobilizatorul - merge (inca).
Problema este alarma pusa din fabrica. Modulul se afla in bord, in spatele si deasupra torpedoului. Nici cu el nu aveti treaba desi unii spun ca se taie 2 fire care se leaga impreuna.
Tot ce trebuie sa faceti este sa scoateti prima siguranta din tabloul de sub bord (prima din coltul stanga sus - rosie de 10A). Veti ramane fara alarma, inchidere centralizata, radio si lumina de la plafoniera. SO WHAT. O inchidere cu alarma - NOI NOUTE (nu chestii vechi de 15-16 ani) costa cateva milioane. Pentru radio tragi doua fire iar pentru plafoniera la fel (o legi de un contact de usa).
Masina va porni fara probleme si nici in viitor nu are ce sa se mai intample cu diversii senzori/contacte etc care sa o ia razna. MARE ATENTIE - imobilizatorul este trecut prin modulul alarmei. Deci nu scoateti mufa din modul. Doar scoateti alimentarea acestuia inlaturand o siguranta din tablou.
Sper ca va fi de folos unora dintre noi.
Succes
Atentie pentru toti posesorii de frontera: daca atunci cand puneti cipul linga cititor ledul rosu se stinge nu aveti probleme cu imobilizatorul - merge (inca).
Problema este alarma pusa din fabrica. Modulul se afla in bord, in spatele si deasupra torpedoului. Nici cu el nu aveti treaba desi unii spun ca se taie 2 fire care se leaga impreuna.
Tot ce trebuie sa faceti este sa scoateti prima siguranta din tabloul de sub bord (prima din coltul stanga sus - rosie de 10A). Veti ramane fara alarma, inchidere centralizata, radio si lumina de la plafoniera. SO WHAT. O inchidere cu alarma - NOI NOUTE (nu chestii vechi de 15-16 ani) costa cateva milioane. Pentru radio tragi doua fire iar pentru plafoniera la fel (o legi de un contact de usa).
Masina va porni fara probleme si nici in viitor nu are ce sa se mai intample cu diversii senzori/contacte etc care sa o ia razna. MARE ATENTIE - imobilizatorul este trecut prin modulul alarmei. Deci nu scoateti mufa din modul. Doar scoateti alimentarea acestuia inlaturand o siguranta din tablou.
Sper ca va fi de folos unora dintre noi.
Succes
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
gligan
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Timis
- Masina: Astra 2002 z16se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Aug 2008
- Mesaj Privat
Salutare tuturor
Dupa multe incercari si vizite pe la diversi meseriasi am reusit sa dezactivez imobilizatorul. Pe scurt problema aceast o am de mai bine de doi ani, mai ales de toamna pana primavara cand o apuca nu se mai dezactiva imobilizatorul. La reprezentanta Opel din Timisoara mi s-a spus ca nu este posibila dezactivarea respectivului imobilizator, asa ca am incercat la mai multi "meseriasi". Unii nu au stiut ce sa faca, altul mi l-a activat permanent (aveam la cheie un stic atasat care a fost prins de ledul acela de langa contact si astfel imediat ce opreai masina era dezactivat imobilizatorul). Desi problemele au fost mai rare ca inainte, totusi nu eram multumit de solutia aceasta. Pentru a fi cat mai clar mentionez, in special pt cei ce nu au modelul meu de imobilizator, ca inainte de a porni masina sticul atsat la cheie era lipit de un led (cititor) si masina teoretic trebuia sa porneasca. Daca insa martorul galben din bord incepea sa palpaie la cateva secunde dupa ce ai pus contactul insemna ca imobilizatorul nu a fost dezactivat. Trebuia sa repeti operatiunea de dezactivare pana becul galben (cel cu motorasul0 nu mai palpaia. Am observat apoi ca in momentul in care nu se dezactiva cel mai rapid mod era sa las contactul pus aproximativ 1 minut pana ce se auzea ca pacanea releul de la pompa de benzian si atunci imediat pornea. In urma cu cateva zile am dus masina la un domn de langa Timisoara (Dumbravita) care dupa doua zile de munca a reusit sa dezactiveze imobilizatorul, sa refaca partea de soft a calculatorului care primeste datele de la imobilizator si astfel problema s-a rezolvat. Sper ca sa nu mai fie alte probleme si sa fie de folos si altora "experienta" mea in aceasta problema.
Dupa multe incercari si vizite pe la diversi meseriasi am reusit sa dezactivez imobilizatorul. Pe scurt problema aceast o am de mai bine de doi ani, mai ales de toamna pana primavara cand o apuca nu se mai dezactiva imobilizatorul. La reprezentanta Opel din Timisoara mi s-a spus ca nu este posibila dezactivarea respectivului imobilizator, asa ca am incercat la mai multi "meseriasi". Unii nu au stiut ce sa faca, altul mi l-a activat permanent (aveam la cheie un stic atasat care a fost prins de ledul acela de langa contact si astfel imediat ce opreai masina era dezactivat imobilizatorul). Desi problemele au fost mai rare ca inainte, totusi nu eram multumit de solutia aceasta. Pentru a fi cat mai clar mentionez, in special pt cei ce nu au modelul meu de imobilizator, ca inainte de a porni masina sticul atsat la cheie era lipit de un led (cititor) si masina teoretic trebuia sa porneasca. Daca insa martorul galben din bord incepea sa palpaie la cateva secunde dupa ce ai pus contactul insemna ca imobilizatorul nu a fost dezactivat. Trebuia sa repeti operatiunea de dezactivare pana becul galben (cel cu motorasul0 nu mai palpaia. Am observat apoi ca in momentul in care nu se dezactiva cel mai rapid mod era sa las contactul pus aproximativ 1 minut pana ce se auzea ca pacanea releul de la pompa de benzian si atunci imediat pornea. In urma cu cateva zile am dus masina la un domn de langa Timisoara (Dumbravita) care dupa doua zile de munca a reusit sa dezactiveze imobilizatorul, sa refaca partea de soft a calculatorului care primeste datele de la imobilizator si astfel problema s-a rezolvat. Sper ca sa nu mai fie alte probleme si sa fie de folos si altora "experienta" mea in aceasta problema.
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- stelea
- ****
- 1,721 mesaje
- din 19 Nov 2006
- Frontera 1996
- Dambovita
stelea
- Mesaje scrise: 1,721
- Locatie: Dambovita
- Masina: Frontera 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Nov 2006
- Mesaj Privat
lszabi
- Mesaje scrise: 36
- Locatie: Mures
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mar 2010
- Mesaj Privat
Exact acelasi problema am avut cu o Frontera Sport din 95. Au fos cazuri cand nu am avut curajul sa oprim masina si a mers asa in gol ore in sir . Dupa multe incercari la diferite "mesteri" si la reprezentata Opel din TG Mures, in final am gasit un meserias care a dezactivat imobilizatorul, cred ca prin rprogramarea softului. A costat vreo 200 euro.
- miciu_adrian
- *
- 1 mesaje
- din 02 Feb 2016
- Frontera 1996 x22xe
- Bucuresti
miciu_adrian
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1996 x22xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 02 Feb 2016
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat