Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Salut tuturor!Am o problema.....in relanti imi sta la 1000rpm cateva zeci de secunde dupa care coboara al nivelul normal(se vede in bord, se simte motorul si se aude, deci nu e din bord)Inainte de asta am fost al service si le-am explicat ca mi-a ramas turat la care ei au spus ca e clapeta de acceleratie, posibil sa se fi infundat si frig fiind afara sa se fi blocat.cu doua zile inainte a aparut un vuiet la motor si din ce mi-am dat seama e de la cureaua de transmisie si probabil de la rolele de acolo.Pana au facut ei constatarea ca toate sintomele duceau de la clapeta de acceleratie, m-au programat peste 3 zile.Intre timp in mers mi s-au aprins abs+esp si apoi am ramas fara servodirectie=> rezolvarea a fost de la niste becuri plasma puse de mine fara releu(credeam ca numai la xenoane se monteaza releu) si am reincarcat bateria.
Din toate sintomele astea au ramas doar vajaitul de la curea si relantiul de 1000rpm care ulterior scade pana la valoarea normala.Daca intradevar este de la clapeta de acceleratie care nu mi-au mai curatat-o cei de la service, poate cineva sa fara un tutorial cu cateva imagini macar? multumesc frumos!
Skip ads

  • cangri

  • Mesaje scrise: 5,412
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Sep 2010

  • Mesaj Privat
Asta cand pornesti masina acuma ca-i rece afara?
Sau cand stai la semafor dupa ce ai mers o perioada?
  • pustiu_pst

  • Mesaje scrise: 2,841
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Scuze dar ce releu la xenon sa montezi? ca partea aceasta nu o inteleg...daca sunt si de 35W consuma chiar mai putin dar mai mult in nici-un caz...
  • pmstelian

  • Mesaje scrise: 508
  • Locatie: Calarasi
  • Masina: Astra 2006 Z19DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Aug 2009

  • Mesaj Privat
opelastrah a scris:Salut tuturor!Am o problema.....in relanti imi sta la 1000rpm cateva zeci de secunde dupa care coboara al nivelul normal(se vede in bord, se simte motorul si se aude, deci nu e din bord)Inainte de asta am fost al service si le-am explicat ca mi-a ramas turat la care ei au spus ca e clapeta de acceleratie, posibil sa se fi infundat si frig fiind afara sa se fi blocat.cu doua zile inainte a aparut un vuiet la motor si din ce mi-am dat seama e de la cureaua de transmisie si probabil de la rolele de acolo.Pana au facut ei constatarea ca toate sintomele duceau de la clapeta de acceleratie, m-au programat peste 3 zile.Intre timp in mers mi s-au aprins abs+esp si apoi am ramas fara servodirectie=> rezolvarea a fost de la niste becuri plasma puse de mine fara releu(credeam ca numai la xenoane se monteaza releu) si am reincarcat bateria.
Din toate sintomele astea au ramas doar vajaitul de la curea si relantiul de 1000rpm care ulterior scade pana la valoarea normala.Daca intradevar este de la clapeta de acceleratie care nu mi-au mai curatat-o cei de la service, poate cineva sa fara un tutorial cu cateva imagini macar? multumesc frumos!


pai e destul de munca de curatat aceea clapeta daca vrei te pot ajuta dar la z19dtl !
  • aco_008

  • Mesaje scrise: 4,219
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2004 Z17DTL
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Mai 2008

  • Mesaj Privat
La z17dtl clapeta se curata foarte usor, o curatare superficiala poti face chiar fara s-o demontezi.
Daca am inteles eu bine, problema cu relantiul marit a aparut dupa ceva probleme electrice. Cum stai cu incarcarea?
  • gynelln

  • Mesaje scrise: 54
  • Locatie: Galati
  • Masina: Astra 2004 z17dtl
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Oct 2009

  • Mesaj Privat
Salut
Eu cred ca ai probleme cu alternatorul.
Asa mi sa intamplat si mie cu relantiul... imi statea undeva la 1300 de ture, si fiind departe de casa am continuat sa merg. Mi s-au aprins toate becurile prin bord, am ramas fara servodirectie si apoi am oprit. La diagnoza a iesit P0621. Alternatorul nu mai incarca si a trebui sa ii schimb puntea si releul.....
Drumuri bune
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
Alternatorul imi incarca bine....13.9v la relanti si 14.5v cand e turata........turatia imi ramane cand motorul e rece si mai exact dimineatza cand pornesc motorul are 800rpm.......chiar daca las 3-4 minute sa se incalzeasca...daca o turez putin si o las din nou in relanti atunci apare problema ca nu mai revine la 800rpm si ramane undeva la 1000rpm.de aceea cei care au facut curatarea clapetei de acceleratie i-as ruga sa posteze 2-3 poze cam ce trebuie facut.Daca nu mia apar manifestatii dupa ce curat am sa postez si un tutorial mai amanuntit....
  • florinbucsa

  • Mesaje scrise: 732
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 16 Oct 2008

  • Mesaj Privat
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=57848 acesta este un tutorial pentru motorul z19dt.pozitionarea clapetei este aproape la fel.daca nu posteaza vreun coleg pana atunci o poza cu pozitia exact a clapetei,iti pot face eu in week-end sa vezi exact(eu am z17dth,dar cred ca este la fel cu z17dtl).imi pare rau ca nu iti pot face pozele mai devreme,dar masina nu o am acasa si abia in week-end o sa o am.
acest coleg din topicul de mai sus vad ca a desfacut si partea electronica,dar nu cred ca este nevoie la tine.numai bine!
  • opelastrah

  • Mesaje scrise: 41
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jun 2009

  • Mesaj Privat
MUltumesc! da aintradevar este asemanator......maine sper sa imi fac timp sa o curat.....Very Happy
  • dragosellu

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Sibiu
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Jan 2010

  • Mesaj Privat
salut, am si eu cam aceeasi problema
am un opel astra h 1,7 cdti 100 cp DTH, de o saptamana, am observat ca la pornire, masina se tureaza la relanti de la turatia normala aprox 800 pana la 1000 si apoi scade, toata chestia dureaza 5 secunde ! Aveti vreo idee?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR