Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric
  • secret4

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Intampin o problema cam ciudata cu bateria / alternatorul. Precizez ca aceasta problema apare doar in timpul senzonului rece, iar vara dispare cu desavarsire. Asadar, iarna - si asta doar cateodata - ma trezesc cu bateria descarcata si nu mai pot pleca din loc. Cand actionez demarorul Harrr ... harrr ... de 2 ori si moare complet. Enervant e ca se intampla doar cateodata. Alteori gasesc bateria plina (beculetul verde aprins)

Am fost la banditii de la Augsburg anul trecut si mi-au spus ca e alternatorul. Mi l-au schimbat, dar era deja martie si se facuse cald. Iana asta iar aceeasi problema, ceea ce inseamna ca ori mi-au luat banii si n-au facut nimic, ori problema era din alta parte. Am schimbat si bateria, dar face la fel.

Ultima data am luat bateria in casa si am pus-o pe redresor. A mers cat a mers si din nou moarta.

Daca exista un electrician care ma poate ajuta rog contact la 0723.31.33.41
Skip ads

  • secret4

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am masurat si la relanti are 14v , fara consumatori dupa inchiderea usilor (doar un 0,01A), cu toti consumatorii posibili aprinsi peste 12 V, doar cu faza scurta 13,8v. Nu stiu ce sa mai masor ca de incarcat tot nu incarca, iar daca incarca, pana dimineata bateria e moarta. E vreun spiridus care suge curent ?
  • VASYLE

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
trebuie sa ai cu toti consumatorii aprinsi cel putin 13,8 iar maxim 14,5 fara consumatori, posibil o dioda defecta sau regulatorul de tensiune din alternator.
  • secret4

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2003 Y17
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 23 Dec 2010

  • Mesaj Privat
Am masurat cu lumini interioare, faza lunga, radio si avarii si am 12,8-13V. E rau ? Multumesc pentru raspuns ...
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
incearca pentru citeva zile sa -i iei seara o borna si sa o pui inapoi dimineata in felul asta vei sti daca ai vreun consumator ciudat ,sau o problema de incarcare ,dar de fiecare data inainte sa-i scoti borna pornesteo de doua trei ori ca sa fi sigur ca in acel moment e incarcata.
  • VASYLE

  • Mesaje scrise: 85
  • Locatie: Arad
  • Masina: Tigra 1999 x14xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Aug 2011

  • Mesaj Privat
12,5 pina 13 volti are o baterie curentul ei daca e bine incarcata sau noua tu trebuie sa ai minim13,8 incarcare casa iti incarce cu toti consumatorii aprinsi, deci e de rau
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
iar daca incarca, pana dimineata bateria e moarta. E vreun spiridus care suge curent ? nu nu e niciunul ,incearca si lasa o borna scoasa peste noapte daca a doua zi bateria sa mentinut,e clar ca ai ceva probleme pe instalatia electrica ,posibil din cauza asta sati si incarce putin .
  • Doru Lucian

  • Mesaje scrise: 330
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2001 z16xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 29 Dec 2011

  • Mesaj Privat
VASYLE a scris:12,5 pina 13 volti are o baterie curentul ei daca e bine incarcata sau noua tu trebuie sa ai minim13,8 incarcare casa iti incarce cu toti consumatorii aprinsi, deci e de rau
nu vrau sa te contrazic dar de obicei tensiunea electrica intr-o daterie ,cit ar fi ea de noua de obicei e 12 v,curentul respectiv amperajul itradevar difera foarte mult intre una ful si una slaba ,dar cum spuneam nu vreau sa te contrazic insa am aruncat la gunoi vreo 2 aparate de masura,si am reusit sa iau unul serios.------si inca ceva de obicei pentru o incarcare buna nu numai tensiunea conteaza ci si curentul debitat de alternator care din cite stiu trebuie sa fie cam 10%din capacitatea bateriei deci la o baterie de 70A,alternatorul ar trebuii sa bage cam 8,,,10A \ora sa masoare si curentul,in circuit .
  • petrachel

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Iasi
  • Masina: Astra 1997 X 14 NZ
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 02 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Luciene, alternatorul incarca si completeaza consumul pe care-l are masina. Numai redresorul incarca, sau ma rog , este indicat sa incarce 10% din amperajul pe care il are acumulatorul. La o baterie de 70 A poti sa-i pui alternator de 243 de A,nu are nici pe dracu. Alternatorul are un releu care inchide si deschide, care baga curent exact cat ii trebuie acumulatorului, in functie de consum;faruri, stergatoare, magaoaia aia mare din spate care bubuie, etc...
  • mikyboy

  • Mesaje scrise: 5,734
  • Locatie: Sibiu
  • Masina: Insignia 2014 A20TDH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Dec 2006

  • Mesaj Privat
poti masura daca ai un consumator aiurea in felul urmator: iei o borna de la baterie (preferabil +) si inseriezi intre borna bateriei si borna de pe cablu un aparat de masura pus pe A si nu trebuie, cu motorul oprit fara nici un consumator, sa ai mai mult de 100mA consum de curent. Ai alarma cumva pe masina?
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Sistem electric

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR