- erosnicolau
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
erosnicolau
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Sunt nou pe-aici, sper sa ma exprim destul de in ton cu regulile legate de claritatea mesajelor.
Acum 3 zile Corsa mea cu motor multijet de 1.3 (Z13DT) a refuzat sa mai porneasca. La contact, se simte/aude efortul electromotorului, care invarte foarte bine, dar lucrul mecanic al electroomotorului nu mai ajunge pana la axul motor - cu alte cuvinte, nu se mai simt acele mici zguduieli ale motorului provocate de compresiile de la pornire.
Am dus masina la mecanicul care se ocupa de ea de 3 ani de zile, de cand o am, dar omul recunoaste ca nu are experienta in demontarea ACESTUI tip de motor, ceea ce - desi apreciez foarte mult sinceritatea lui - ma sperie. Am inteles ca a lucrat la desfacerea motorului o zi si jumatate pana acum, fara prea mare succes, lucru care, cunoscandu-l pe om ca foarte priceput, iar ma sperie. Din ce am inteles de la el pana acum, problemele ar fi de la lantul de distributie si de la intinzatorul lui - care ar trebui schimbate.
Daca n-am zis-o de suficiente ori, o mai zic odata: sunt usor speriat de ce se poate intampla cu motorul meu, in ritmul asta. Sunt tentat sa caut si alt atelier, cu mai multa experienta in Multijet-ul italienilor, si, in caz de extrema urgenta, sa il rog pe mecanicul meu sa puna masina la loc si s-o duc in alta parte.
Mentionez ca masina e din 2005 si ca are la bord ~140.000km (ceea ce, aflu abia acum, inseamna ca si-a depasit demult termenul de schimbare a distributiei pe lant)
Sfaturi, pareri, sugestii?
Multumesc!
Sunt nou pe-aici, sper sa ma exprim destul de in ton cu regulile legate de claritatea mesajelor.
Acum 3 zile Corsa mea cu motor multijet de 1.3 (Z13DT) a refuzat sa mai porneasca. La contact, se simte/aude efortul electromotorului, care invarte foarte bine, dar lucrul mecanic al electroomotorului nu mai ajunge pana la axul motor - cu alte cuvinte, nu se mai simt acele mici zguduieli ale motorului provocate de compresiile de la pornire.
Am dus masina la mecanicul care se ocupa de ea de 3 ani de zile, de cand o am, dar omul recunoaste ca nu are experienta in demontarea ACESTUI tip de motor, ceea ce - desi apreciez foarte mult sinceritatea lui - ma sperie. Am inteles ca a lucrat la desfacerea motorului o zi si jumatate pana acum, fara prea mare succes, lucru care, cunoscandu-l pe om ca foarte priceput, iar ma sperie. Din ce am inteles de la el pana acum, problemele ar fi de la lantul de distributie si de la intinzatorul lui - care ar trebui schimbate.
Daca n-am zis-o de suficiente ori, o mai zic odata: sunt usor speriat de ce se poate intampla cu motorul meu, in ritmul asta. Sunt tentat sa caut si alt atelier, cu mai multa experienta in Multijet-ul italienilor, si, in caz de extrema urgenta, sa il rog pe mecanicul meu sa puna masina la loc si s-o duc in alta parte.
Mentionez ca masina e din 2005 si ca are la bord ~140.000km (ceea ce, aflu abia acum, inseamna ca si-a depasit demult termenul de schimbare a distributiei pe lant)
Sfaturi, pareri, sugestii?
Multumesc!
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Cand dai cheie trebuie sa vezi ca se invarte cureaua accesorii sau sa simti ca antreneaza dar aici e alta treaba.
Daca vezi cureaua antrenata si nu porneste (deci electomotorul cupleaza) sa puna motorul la loc si ce ramane in portbagaj. Pe platforma sau sufa o duci la maiandrei sau eduard-33 (vezi publicitate). Posibil distributie sarita daca invarte ca polizorul, posibil valva debit, posibil...multe. Lasa km din bord ca distributia asta nu tine 150,000km si aia din bord sa nu te juri ca or fi reali.
Daca vezi cureaua antrenata si nu porneste (deci electomotorul cupleaza) sa puna motorul la loc si ce ramane in portbagaj. Pe platforma sau sufa o duci la maiandrei sau eduard-33 (vezi publicitate). Posibil distributie sarita daca invarte ca polizorul, posibil valva debit, posibil...multe. Lasa km din bord ca distributia asta nu tine 150,000km si aia din bord sa nu te juri ca or fi reali.
- erosnicolau
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
erosnicolau
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut, Dane,
Multumesc pentru raspuns. Prietenul care mi-a recomandat forumul vostru mi l-a recomandat si pe maiandrei, deci o sa-l caut pe privat sa vad cum sta cu timpul zilele astea.
Masina am luat-o cand avea 2 ani de la iesirea din fabrica, si aproape 100.000 la bord - cat sa fi facut oamenii aia cu ea, in doar 2 ani, ca sa fie atat de "pacalita" la kilometraj?
Eros
Multumesc pentru raspuns. Prietenul care mi-a recomandat forumul vostru mi l-a recomandat si pe maiandrei, deci o sa-l caut pe privat sa vad cum sta cu timpul zilele astea.
Masina am luat-o cand avea 2 ani de la iesirea din fabrica, si aproape 100.000 la bord - cat sa fi facut oamenii aia cu ea, in doar 2 ani, ca sa fie atat de "pacalita" la kilometraj?
Eros
- erosnicolau
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
erosnicolau
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Wannabe
- Mesaje scrise: 77
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2008 Z13DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Apr 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Uite am atasat un link cu detalii de contact al service-ului:
http://www.serviceopel.ro/
Sper sa rezolvi problemele cu masina.
Succes.
Uite am atasat un link cu detalii de contact al service-ului:
http://www.serviceopel.ro/
Sper sa rezolvi problemele cu masina.
Succes.
- erosnicolau
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
erosnicolau
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat
- erosnicolau
- OP
- 10 mesaje
- din 17 Dec 2011
- Corsa 2005 Z13DT
- Bucuresti
erosnicolau
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2005 Z13DT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2011
- Mesaj Privat
Salut,
Pana la urma am aflat ce-avea masina: intinzatorul lantului de distributie se intepenise si, ne mai intizand patina corespunzatoare, a permis lantului de distributie sa sara. Distractia m-a costat, pentru ca, nestiind daca supapele mai sunt intregi, motorul a trebuit desfacut complet, transformand o operatiune de rutina (o schimbare de distributie) intr-o treaba mult prea complicata.
N-am mai apucat sa apelez la maiandrei, dar, pe viitor, cine stie...
Eros
Pana la urma am aflat ce-avea masina: intinzatorul lantului de distributie se intepenise si, ne mai intizand patina corespunzatoare, a permis lantului de distributie sa sara. Distractia m-a costat, pentru ca, nestiind daca supapele mai sunt intregi, motorul a trebuit desfacut complet, transformand o operatiune de rutina (o schimbare de distributie) intr-o treaba mult prea complicata.
N-am mai apucat sa apelez la maiandrei, dar, pe viitor, cine stie...
Eros
- Andrei Constantin
- **
- 202 mesaje
- din 28 Dec 2011
- Astra 2006 Z13CDTI
- Bucuresti
Andrei Constantin
- Mesaje scrise: 202
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2006 Z13CDTI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Dec 2011
- Mesaj Privat