Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • raduaxe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2012

  • Mesaj Privat
va rog frumos,daca cineva stie cum se manifesta o turbosuflanta stricata sau pe duca,cred.............simtome:ulei pe linga melc,dar nu mult,lipsa demaraj................va multumesc............opel frontera b...........2,2diesel
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Topicul asta va fi inchis datorita postarii necorespunzatoare.
Totusi o sa iti raspund.Simptomul unei turbosuflante uzate este fumul de culoare albastra (ulei ars)care iese pe esapament.
Verificarea turbosuflantei de face prin rotirea paletilor cu degetul , acestia trebuind sa se miste usor si nu in ultimul rand verificare jocului in ax (miscari stanga -dreapta , sus-jos) toleranta trebuind sa fie de max 1 mm.
Daca verifcarea de mai sus iese bine , treci la diagnosticarea cu un OP-COm, spre ex ECU ii cere turbosuflantei sa furnizeze x bari iar din turbo ies Y Bar (mai multi sau mai putini). In cazul asta posbil geometria variabila sa fie imbacsita sau uzata.
Daca un diesel nu da erori pe tester , doar unu` care stie ce sa faca cu un Op-com iti poate zice ce are. Ca de-al de Fane tractoristu` care abia stie sa miste mouse-ul unui PC ca dupa aia sa-ti zica ca nu are erori si sa-ti ia bani sunt destui ...
Cauza pentru lipsa demarajului poate sa fie diversa...
-electrovalve.
-pierderi (mici) de vacuum,
-EGR imbacsit.
-debitmetru
Cam astea ar fi de obicei.


Ultima modificare făcută de petre.ion la Dum 08 Jan, 2012 9:39 pm
  • raduaxe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2012

  • Mesaj Privat
am scos furtunu'de aer ......admisie,cred............si palele merg usor.......joc nu exista................posibil vreo garnitura?
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Presupun ca nu iti da nicio eroare pe tester.
Trebuie pus Op-com-ul pe ea si verificate valorile fiecarei piese in parte.
EGR (daca inchide/deschide)
debitmetru (valori ralanti si sarcina
turbosuflanta ( valori)
Cam astea ar fi.
2.2 -ul ca si y20dth este destul de pacatos de partea de vacuum (furtunase crapate, electrovalve) , EGR (electronic) , dar mai ales pompa de injectie care face corp comun cu ECU .
Pe forum nu o sa iti zica nimeni ce are daca nu iti da nicio eroare deoarece sunt x cauze pentru lipsa demarajului.
  • raduaxe

  • Mesaje scrise: 4
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Frontera 2002
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Jan 2012

  • Mesaj Privat
multumesc mult ptr.sfat..............cu respect,radu
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR