raduaxe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2012
- Mesaj Privat
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Topicul asta va fi inchis datorita postarii necorespunzatoare.
Totusi o sa iti raspund.Simptomul unei turbosuflante uzate este fumul de culoare albastra (ulei ars)care iese pe esapament.
Verificarea turbosuflantei de face prin rotirea paletilor cu degetul , acestia trebuind sa se miste usor si nu in ultimul rand verificare jocului in ax (miscari stanga -dreapta , sus-jos) toleranta trebuind sa fie de max 1 mm.
Daca verifcarea de mai sus iese bine , treci la diagnosticarea cu un OP-COm, spre ex ECU ii cere turbosuflantei sa furnizeze x bari iar din turbo ies Y Bar (mai multi sau mai putini). In cazul asta posbil geometria variabila sa fie imbacsita sau uzata.
Daca un diesel nu da erori pe tester , doar unu` care stie ce sa faca cu un Op-com iti poate zice ce are. Ca de-al de Fane tractoristu` care abia stie sa miste mouse-ul unui PC ca dupa aia sa-ti zica ca nu are erori si sa-ti ia bani sunt destui ...
Cauza pentru lipsa demarajului poate sa fie diversa...
-electrovalve.
-pierderi (mici) de vacuum,
-EGR imbacsit.
-debitmetru
Cam astea ar fi de obicei.
Ultima modificare făcută de petre.ion la Dum 08 Jan, 2012 9:39 pm
Totusi o sa iti raspund.Simptomul unei turbosuflante uzate este fumul de culoare albastra (ulei ars)care iese pe esapament.
Verificarea turbosuflantei de face prin rotirea paletilor cu degetul , acestia trebuind sa se miste usor si nu in ultimul rand verificare jocului in ax (miscari stanga -dreapta , sus-jos) toleranta trebuind sa fie de max 1 mm.
Daca verifcarea de mai sus iese bine , treci la diagnosticarea cu un OP-COm, spre ex ECU ii cere turbosuflantei sa furnizeze x bari iar din turbo ies Y Bar (mai multi sau mai putini). In cazul asta posbil geometria variabila sa fie imbacsita sau uzata.
Daca un diesel nu da erori pe tester , doar unu` care stie ce sa faca cu un Op-com iti poate zice ce are. Ca de-al de Fane tractoristu` care abia stie sa miste mouse-ul unui PC ca dupa aia sa-ti zica ca nu are erori si sa-ti ia bani sunt destui ...
Cauza pentru lipsa demarajului poate sa fie diversa...
-electrovalve.
-pierderi (mici) de vacuum,
-EGR imbacsit.
-debitmetru
Cam astea ar fi de obicei.
Ultima modificare făcută de petre.ion la Dum 08 Jan, 2012 9:39 pm
raduaxe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2012
- Mesaj Privat
- petre.ion
- **
- 139 mesaje
- din 08 Sep 2011
- Vectra 2006 Z19DTH
- Bucuresti
petre.ion
- Mesaje scrise: 139
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2006 Z19DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Sep 2011
- Mesaj Privat
Presupun ca nu iti da nicio eroare pe tester.
Trebuie pus Op-com-ul pe ea si verificate valorile fiecarei piese in parte.
EGR (daca inchide/deschide)
debitmetru (valori ralanti si sarcina
turbosuflanta ( valori)
Cam astea ar fi.
2.2 -ul ca si y20dth este destul de pacatos de partea de vacuum (furtunase crapate, electrovalve) , EGR (electronic) , dar mai ales pompa de injectie care face corp comun cu ECU .
Pe forum nu o sa iti zica nimeni ce are daca nu iti da nicio eroare deoarece sunt x cauze pentru lipsa demarajului.
Trebuie pus Op-com-ul pe ea si verificate valorile fiecarei piese in parte.
EGR (daca inchide/deschide)
debitmetru (valori ralanti si sarcina
turbosuflanta ( valori)
Cam astea ar fi.
2.2 -ul ca si y20dth este destul de pacatos de partea de vacuum (furtunase crapate, electrovalve) , EGR (electronic) , dar mai ales pompa de injectie care face corp comun cu ECU .
Pe forum nu o sa iti zica nimeni ce are daca nu iti da nicio eroare deoarece sunt x cauze pentru lipsa demarajului.
raduaxe
- Mesaje scrise: 4
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jan 2012
- Mesaj Privat