yuly76
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 2000,16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Salutare tuturor!Azi am calat motorul masinii mele , Opel Omega B din '94(X20 xev). Am lovit un bolovan care a intrat sub masina si s-a infundat baia de ulei dupa care s-a aprins becul la ulei . Am incercat sa ajung acasa cu ea asa cum era si s-a calat motorul . Dati-mi un sfat ! Sa cumpar alt motor , sa incerc sa repar vibrochenul , cuzineti , etc? cum sa procedez? poate a mai patit si altcineva asa ceva...VA MULTUMESC ANTICIPAT!
- Gabello
- ****
- 1,149 mesaje
- din 11 Mai 2009
- Astra 2001 y1,7dti
- Giurgiu
Gabello
- Mesaje scrise: 1,149
- Locatie: Giurgiu
- Masina: Astra 2001 y1,7dti
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Mai 2009
- Mesaj Privat
Salut,
imi pare rau pt situatia intamplata, totusi nu trebuia sa mai continui drumul...era indicat sa te tracteze cineva...
eu am mers cu un matiz cca 240-250 km fara strop de ulei (asa mi-a fost predata masina de firma) am pus ulei si acum vad ca merge, nu are nici un fel de problema masina...
Daca gasesti un motor mai ieftin, ia-l, ca poate cand il desfaci pe al tau mai gasesti si alte piese care mai trebuiesc schimbate, si te poate duce mai mult, asta-i parerea mea....
imi pare rau pt situatia intamplata, totusi nu trebuia sa mai continui drumul...era indicat sa te tracteze cineva...
eu am mers cu un matiz cca 240-250 km fara strop de ulei (asa mi-a fost predata masina de firma) am pus ulei si acum vad ca merge, nu are nici un fel de problema masina...
Daca gasesti un motor mai ieftin, ia-l, ca poate cand il desfaci pe al tau mai gasesti si alte piese care mai trebuiesc schimbate, si te poate duce mai mult, asta-i parerea mea....
yuly76
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 2000,16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
Gabello a scris:Salut,
imi pare rau pt situatia intamplata, totusi nu trebuia sa mai continui drumul...era indicat sa te tracteze cineva...
eu am mers cu un matiz cca 240-250 km fara strop de ulei (asa mi-a fost predata masina de firma) am pus ulei si acum vad ca merge, nu are nici un fel de problema masina...
Daca gasesti un motor mai ieftin, ia-l, ca poate cand il desfaci pe al tau mai gasesti si alte piese care mai trebuiesc schimbate, si te poate duce mai mult, asta-i parerea mea....
Multumesc mult , voia totusi sa-mi spuna cineva care a patit acelasi lucru . Cum a procedat.....
imi pare rau pt situatia intamplata, totusi nu trebuia sa mai continui drumul...era indicat sa te tracteze cineva...
eu am mers cu un matiz cca 240-250 km fara strop de ulei (asa mi-a fost predata masina de firma) am pus ulei si acum vad ca merge, nu are nici un fel de problema masina...
Daca gasesti un motor mai ieftin, ia-l, ca poate cand il desfaci pe al tau mai gasesti si alte piese care mai trebuiesc schimbate, si te poate duce mai mult, asta-i parerea mea....
- daniel ungureanu
- *
- 30 mesaje
- din 08 Dec 2009
- Omega 1996 cd
- Dolj
daniel ungureanu
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Dolj
- Masina: Omega 1996 cd
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Dec 2009
- Mesaj Privat
- tannu
- ***
- 773 mesaje
- din 07 Dec 2007
- Vectra
- Bucuresti
tannu
- Mesaje scrise: 773
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Dec 2007
- Mesaj Privat
yuly76
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 2000,16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
tannu a scris:Motorul este considerat piesa de schimb. Ia altul (bun, evident) si inlocuieste-l. Actele si inlocuirea cred ca te vor scoate mai ieftin decat reparatul celui actual (piese + manopera)
Va multumesc mult pentru ajutor! O sa incerc sa cumpar un motor care sa mearga...Majoritatea celor pe care i-am intrebat, au ales varianta schimbarii motorului.
- mecaNIK
- ****
- 2,202 mesaje
- din 10 Jan 2007
- Insignia 2010 confidential
- Anglia
mecaNIK
- Mesaje scrise: 2,202
- Locatie: Anglia
- Masina: Insignia 2010 confidential
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2007
- Mesaj Privat
In mod normal se desface motorul sa se evalueze pagubele...multe motoare se blocheaza in lagare iar cu putina rabdare se gasesc vibrochene impreuna cu setul lor de cuzineti la 250-300ron perfecte in cazul asta se poate repara mai ales ca s-a mers putin cu motorul fara ulei ...daca sunt si pistoanele blocate pe cilindri e mai scumpa reparatia si apare mai ieftina inlocuirea motorului,depide acum de rabdarea cu care este abordata problema ....Asa ca odinea de bataie este demontat,vazut,evaluat....apoi hotararea
P.S. N-am inteles ideea nu te apuca sa-l repari ca poate mai gasesti ceva de inlocuit....pai mai bine schimb linia,segmenti,simeringuri supape.....si am un motor facut de mine chiar cu 300 mai scump decat unul pus de care nu stiu nimic ..care implica mai multe costuri decat simpla achizitie...Parerea mea.
P.S. N-am inteles ideea nu te apuca sa-l repari ca poate mai gasesti ceva de inlocuit....pai mai bine schimb linia,segmenti,simeringuri supape.....si am un motor facut de mine chiar cu 300 mai scump decat unul pus de care nu stiu nimic ..care implica mai multe costuri decat simpla achizitie...Parerea mea.
yuly76
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 2000,16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
mecaNIK a scris:In mod normal se desface motorul sa se evalueze pagubele...multe motoare se blocheaza in lagare iar cu putina rabdare se gasesc vibrochene impreuna cu setul lor de cuzineti la 250-300ron perfecte in cazul asta se poate repara mai ales ca s-a mers putin cu motorul fara ulei ...daca sunt si pistoanele blocate pe cilindri e mai scumpa reparatia si apare mai ieftina inlocuirea motorului,depide acum de rabdarea cu care este abordata problema ....Asa ca odinea de bataie este demontat,vazut,evaluat....apoi hotararea
P.S. N-am inteles ideea nu te apuca sa-l repari ca poate mai gasesti ceva de inlocuit....pai mai bine schimb linia,segmenti,simeringuri supape.....si am un motor facut de mine chiar cu 300 mai scump decat unul pus de care nu stiu nimic ..care implica mai multe costuri decat simpla achizitie...Parerea mea.
Sunt impresionat de grija voastra pentru un om aflat la ananghie . Va multumesc mult pantru toate sfaturile , mai ales ca vin in momente in care , dorind sa-ti vazi mai repede masina reparata , nu prea mai gandesti limpede.... Asa m-am gandit si eu , adica sa evaluez pagubele intai si dupa aia sa vad ce e de facut . Voiam insa sa aud si variantele celor care s-au mai confruntat cu asa ceva ... Ironic e faptul ca de cand am adus masina din Germania si am vazut ce garda are la sol , m-am gandit ca sfarsitul ei o sa vina de la baia de ulei(avem drumuri de ev mediu)...Asta in ciuda rezistentei incredibile a Opelului Omega.
P.S. N-am inteles ideea nu te apuca sa-l repari ca poate mai gasesti ceva de inlocuit....pai mai bine schimb linia,segmenti,simeringuri supape.....si am un motor facut de mine chiar cu 300 mai scump decat unul pus de care nu stiu nimic ..care implica mai multe costuri decat simpla achizitie...Parerea mea.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
yuly76
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Prahova
- Masina: Omega 1994 2000,16v
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Jul 2009
- Mesaj Privat
boditza a scris:nu e un 1,5dci de logan sa fie cautat motorul tau.. sfatul meu e sa cauti un alt motor si in 2-3 ore e gata masina. pretul nu va fi foarte ridicat, dar de preferat ar fi sa vezi masina de pe care s-a dat jos.
Mecanicul a dat jos baia de ulei si doar un cuzinet era calat .Acum trebuie sa vad daca vibrochenul mai poate fi rectificat si daca se gasesc cuzineti pentru reparatia respectiva.
- boditza
- ***
- 765 mesaje
- din 28 Sep 2006
- Dolj
boditza
- Mesaje scrise: 765
- Locatie: Dolj
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2006
- Mesaj Privat
hent
- Mesaje scrise: 64
- Locatie: Arad
- Masina: Omega 1995 X20XEV
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Jun 2008
- Mesaj Privat
marik17
- Mesaje scrise: 75
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2002 Y20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jul 2012
- Mesaj Privat
Sal. La mororul y20dth in mers s a facut compresie sau nu a fost bine strans busonul de ulei si a sarit ( masina turata la 3500-4000). S a oprit motorul in mers si am constatat ca am pierdut busonu. Am mai mers 10 km fara buson cu 50 km/h ( mai mult nu mergea). Acasa a trebuit sa mai completez cu 1,5 l ulei sa l aduc la nivel. Acum motorul merge trepidat rau si scoate fum alb. Are cineva idee ce poate avea?
Multumesc
Multumesc
- iulius
- ****
- 1,798 mesaje
- din 09 Jun 2004
- Insignia 2019
- Bucuresti
iulius
- Mesaje scrise: 1,798
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2019
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 09 Jun 2004
- Mesaj Privat