Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel
  • milly_asy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Pisboy a scris:injectoarele MILLY_ASY

O sa merg saptamana viitoare la opel ptr un test. Cu cine am vb nu mi-a zis nimeni de injectoare ptr ca nu-mi face nici un fel de alta problema, motorul merge f bn, la bord nu-mi arata nimic. Cineva mi-a zic k ar fi ceva pe partea electrica...releu sau altceva. Sper sa fie orice in afara de injectoare...
Skip ads

  • milly_asy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
geboiudragos a scris:salutare,am un opel asta 1,7 cdti din 2008,de vreo 2 luni am o problema cu el,nu porneste cand este motorul cald,va rog daca puteti sa ma ajutati sunt disperat,am fost la reprezentanta opel din pitesti si nu au reusit sa-mi faca masina,au pus testerul si nu le-a dat nici o eroare.va multumesc.

cum ai reusit s-o rezolvi, aceeasi problema o am si eu?
  • rstefan

  • Mesaje scrise: 456
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Jul 2006

  • Mesaj Privat
Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune sau supapa de pe rampa. Incepe cu primul. Pe tester nu apar astea.
  • c_pantazescu

  • Mesaje scrise: 1,110
  • Locatie: Alba
  • Masina: Astra 2005 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Jan 2008

  • Mesaj Privat
La masina nr. 2 din familie, Astra G de 80 de cai, z17dtl, au fost injectoarele pana la urma, chiar daca toate simptomele indicau a fi regulatorul de presiune de pe rampa comuna. La un test de injectoare aparea primul ca fiind defect (umplea borcanul pe retur imediat), iar injectorul 2 si 4 parea ca baga si ele cam mult pe retur. Singurul mai "normal la cap" era al treilea. Le am trimis toate 4 la buzau, mi a reconditionat complet 3 din ele (3x 3 mil) si pe al 4 lea l au calibrat (1x 1 mil). Cost total 10 mil, Endor Diesel, super multumit de rezultat. Recomand.
  • milly_asy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
rstefan a scris:Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune sau supapa de pe rampa. Incepe cu primul. Pe tester nu apar astea.

ms mult, o sa am in vedere
  • Nexus

  • Mesaje scrise: 7
  • Locatie: Neamt
  • Masina: Astra 2004 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Jun 2011

  • Mesaj Privat
Salut,
De 2 zile intampin o problema la masina pe care o de tin, un Opel astra h 1.7 cdti 101 cp.Nu porneste la cald, porneste abia dupa ce dau de 3 ori la cheie pe automat.Parca s-ar dezamorsa pompa.Mentionez ca la drum lung la turatii mari nu am probleme ,masina trage.Doar la pornire ma necajeste. Mai degraba porneste la rece decat la cald.
Aveti idee ce ar putea fi?
1. Bujii?
2. Filtru de motorina?.(pun motorina doar de la OMV)
3. Oringuri injectoare?
4. Injectoare?
5. furtunase retur?
6. Senzor common rail?
7. Regulator presiune combustibil?
Va rog, care ati mai avut probleme spuneti-mi si mie ce ar putea fi?
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
Poti sa faci o diagnoza sau sa mergi la Mama Omida. Very Happy
Iti recomand diagnoza.
Bafta.
  • milly_asy

  • Mesaje scrise: 6
  • Locatie: Arges
  • Masina: Astra 2005
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Jun 2010

  • Mesaj Privat
milly_asy a scris:
rstefan a scris:Regulatorul de presiune de pe pompa de inalta presiune sau supapa de pe rampa. Incepe cu primul. Pe tester nu apar astea.

ms mult, o sa am in vedere

S-a rezolvat. Am pus-o pe tester si mi-a dat eroare la senzorul de arbore. L-am schimbat si totul e in regula acum. Multumesc celor care au venit cu solutii!
  • mariusexpres

  • Mesaje scrise: 95
  • Locatie: Constanta
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 09 Nov 2008

  • Mesaj Privat
am un amic care a avut problema ta, ii pornea numai dupa ce se racea motorul, si-a trimis toate injectoarele la o firma din buzau, la 2 din ele le-au fost schimbate diuzele si 2 doar le-a curatat, toata chestia parca l-a costat 500 de lei dar nu mai stiu sigur ca a fost cam cu 1 an jumate in urma. endor diesel buzau (daca e considerata reclama, rog adminii sa stearga numele service-ului)
  • Andrei Constantin

  • Mesaje scrise: 202
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2006 Z13CDTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Dec 2011

  • Mesaj Privat
Cum a spus si Iulian1971 mergi sa faci o diagnoza, este cel mai sigur mod in care poti afla ce are masina, nu te baza pe spusele unuia sau altiua, recamand DIAGNOZA OPEL (ori in service autorizat opel ori daca cunosti prin Neamt pe cineva care sa aiba TEST PT OPEL nu test din acela universal, nu iti este de folos).

Bafta!
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Daca dam jos regulatorul sau supapa de pe rampa(astra g 1.7 cdti) se dezamorseaza instalatia ? Sau se pun la loc si se da la cheie direct ?
  • ferenc77

  • Mesaje scrise: 27
  • Locatie: Mures
  • Masina: Astra 2004 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 20 Nov 2010

  • Mesaj Privat
Vezi sa fie plin "borcanul" la filtrul de motorina dupa care se poate da la cheie.Daca porneste si se opreste trebuie verificat iar la filtru sa fie plin cu motorina daca nu e se umple si se poate porni din nou.Intre timp isi trage el motorina.Dupa acestea daca se mai opreste se poate incerca si la cheie dar nu prea mult.
  • SGVmoraru

  • Mesaje scrise: 36
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2005 Z17DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 26 Feb 2008

  • Mesaj Privat
La supapa de la rampa se dezamorseaza instalatia,pentru ca trebuie demontate conductele care vin montate in ea si scoasa rampa afara sa desfaci acea supapa.Dar se amorseaza repede,lasi o piulita de la conducta slaba,sa aiba pe unde iesi aerul si dai de cateva ori la automat,apoi o strangi si gata.
La regulatorul de la pompa nu stiu daca se dezamorseaza,ca nu am schimbat.
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
Imi pornea greu la cald si cu toate ca as fi schimbat rampa sau regulatorul se pare ca cei de la Opel Craiova au avut dreptate , 3 injectoare stricate . Le-am reconditionat + al 4-lea calibrat,curatat si s-a rezolvat . Ramane sa fac cativa km. cu ea sa vad daca mai face vreo problema . Am scapat si de tacanitul injectoarelor totodata . Numai bine !
  • Andries_Ciprian

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Iasi
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 03 Apr 2012

  • Mesaj Privat
Fii amabil! cat te-a costat reparatia injectoarele?
  • ciogaby

  • Mesaje scrise: 147
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2003 z12xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 18 Jan 2010

  • Mesaj Privat
300ron x 3buc. rectificat si 120 ron x 1buc. curatat si calibrat
  • connect19

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
salut!
am si eu un opel astra h z17dth..si de ceva vreme nu mai porneste,nici la rece nici cald,porneste doar cu spray,se opreste in mers.. amverificat injectoarele pe banc-3 defecte..dar le-am schimbat pe toate 4..sh dar,verificate sunt toate ok..
cu injectoare schimbate a pornit de cateva ori,cand la sfert cand mai greu,si pe urma deloc (asta in timp foarte scurt,adica a pornit de 5-6 ori intr-o zi,si pe urma gata deloc)..
,am fost la cateva service.uri diagnoze..testere..si nimic..din service in service--am dus masina la iasi,service specializat pe sisteme de injectie...mi-a luat ceva banuti si nici nu mi-au spus ce are,,asa ca imi repar masina acasa,o repar cum pot,cu ce pot..
sa imi spuna si mie cineva care este diferenta intre urmatoarele: regulatorul presiune, supapa presiune,senzor presiune si regulator suprapresiune rampa c...urmeaza sa schimb rampa comuna dar mai intai vreau sa stiu unde se gasesc toate astea(regulator,supapa si senzor)
si de mentionat,masina in mers nu trece de 3200rpm,scoate fum(uneori) si cand calc pedala tare(indiferent de turatii)se aprinde martor masina cu cheie si se opreste
  • iulian1971

  • Mesaje scrise: 7,066
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2008 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2006

  • Mesaj Privat
@connect19
Salut.
Citeste erorile prin metoda pseudo-agrafa si posteaza erorile care apar.
https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
  • connect19

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Vaslui
  • Masina: Astra 2005 z17dth
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Nov 2010

  • Mesaj Privat
@iulian1971
am gasit cateva erori dar nu stiu sa le descifrez..poate ma ajuta cineva si cu astea ..
ecn062101 ecn000275 ecn000261 ecn050074
  • suspended-9452

  • Mesaje scrise: 2,453
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Astra 2016 B14XER
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Sep 2007

  • Mesaj Privat
Din descrierea ta, se pare ca ai probleme cu regulatorul de debit care se afla pe pompa de inalta presiune si este prins in 3 suruburi.
Pe rampa comuna de inalta presiune exista un senzor de presiune si o supapa de presiune (care este mecanica- fara fire, si arata ca un surub montat in capul rampei dinspre distributie).Nu banuiesc aceasta supapa pt. ca manifestarile,cand este defecta, sunt altele.
In concluzie, schimba regulatorul de debit cu altul luat de pe masina unui prieten pt. a te convinge, pt. ca este destul de scump ,iar la dezmembrari se da cu tot cu pompa de inalta presiune.
Skip ads

  1. Home
  2. Probleme tehnice
  3. Motoare diesel

Discuții similare

Intra in ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Intalniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viata




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR