- TBonu
- **
- 349 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
is14luk
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 1996
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Dec 2010
- Mesaj Privat
Practic in bara de audi e bagata si zona unde era grila la vectra, der sincer mie mi se pare o tiganie, nu se poate considerea in nici un fel Tuning, dar daca vrei te pot ajuta cu una.
tot ce-a fost pus pe masina asta,e din cataloage de tuning nu-s facute la subsolul blocului iar in 2005 cand era incaltata cu gume toyo unii nici nu auzisera de ele.Care s-a uitat vreodata in vreun catalog rieger sau dtm isi poate da seama cam ce-i cu masina asta.N-are motor de sute de cai..care-i problema? are 5cm garda la sol unde sa alergi cu ea?nu ma duc cu masina la liniutze.Toate modificarile la ea sunt cu certificate tuv si modificari in cartea de identitate,(n-am avut niciodata probleme la RAR si-mi fac itp-ul numai la ei) iar eu zic cand faci tuning exterior la o masina..il faci in ideea a te uita la ea..si sa te intrebi ce masina e.Spoilerele sunt de la csr automotive pt ce-i care nu cunosc http://www.csr-automotive.c...ning_carstyling=1 si la vremea aia in 2008 au costat destul de multi bani vreo 2800 de ron bara fata si vreo 1600 de ron bara spate fara costuri de vopsit&montaj (ca tot intreba cineva pe aici cat au costat)si sunt stantate cu sigla firmei si cu kitul no 01 adik mai exact a fost primul kit cumparat(aparuse catalogul si nu erau date-n fabricatie astfel ca am avut "nenorocul" sa fie primul kit de vectra b vandut de ei).Ca e facut dupa modelul de audi..so what?Mi-am pus kitul pt ca mi-a placut desi abia il luasem pe cel de la rieger nu cred ca avea mai mult de 6luni la fel si cu jantele.In afara de motor si bucsaraie masina asta nu mai are nimic din ce avea in '96.E prea panarama motorul sa fi bagat bani pt 20 de cai in plus asa ca i-am pus doar kit de admisie k&n si skimbata evacuarea la pitesti la borla cu catalizator sport detenta sport si dubla evacuare...pt curiosi..are si suspensie sport gt cup line reglabila.Ultima investite la ea a fost tapiteria din piele si folie carbon 3m pe capota.Ideea mea a fost sa fac masina asta de "14 ani" sa arate mai tanara daca mi-a iesit sau nu..s-au dat altii cu parerea.(am fost invitata la autoexpress de 2 ori in 2006 si 2009 si a aparut si-n revista Cox in vara lui 2009 cand masina a luat locul 2 pe iasi la concursul organizat de ei la Selgros)pt mine astea au contat.si ca unii cunoscatori in materie de tuning au apreciat ce-am facut dintr-un opel de 14 ani..restul sunt rautati si frustrari
- TBonu
- **
- 349 mesaje
- din 08 Jun 2008
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
TBonu
- Mesaje scrise: 349
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 08 Jun 2008
- Mesaj Privat
- Remus Cristea
- **
- 330 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Sibiu
Remus Cristea
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
B700NDO
- Mesaje scrise: 42
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 y20dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Apr 2011
- Mesaj Privat
- Steffano
- ****
- 1,181 mesaje
- din 14 Nov 2010
- Vectra 2001 Z18XE
- Dolj
Steffano
- Mesaje scrise: 1,181
- Locatie: Dolj
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 14 Nov 2010
- Mesaj Privat
eu cred ca intai trebuie sa te uiti daca iti place, daca da bine masina, nu cat de cunoscuta este firma
chestia asta se facea doar pe dacii...bari care atarnau, praguri care nu aveau nicio treaba cu bara spate si bara fata
cred ca niste roti mari, folie si o suspensie care sa o coboare suficient rezolva treaba
trebuie sa gasesti o linie, o continuitate care sa dea bine...nu sa pui bari de dragul de a pune
si referitor la bara-oribila (parerea mea) doar pe dacii mai vedeam asa ceva
Jm3K
- Mesaje scrise: 1
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 06 Jan 2012
- Mesaj Privat
- Remus Cristea
- **
- 330 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Sibiu
Remus Cristea
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,739 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,739
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Nu neaparat Irmscher ca asa toti am fi la fel si nu ar mai fi nimic deosebit. Parerea mea este ca daca ai imaginatie poti sa pui in aplicare orice( sunt firme care modifica in fibra tot ce ai in gand/vise/etk) si iese ceva frumos, dar totul tine de imaginatie.
Parerea mea!
- Remus Cristea
- **
- 330 mesaje
- din 23 Feb 2008
- Vectra 1997 x20xev
- Sibiu
Remus Cristea
- Mesaje scrise: 330
- Locatie: Sibiu
- Masina: Vectra 1997 x20xev
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 23 Feb 2008
- Mesaj Privat
- pustiu_pst
- ****
- 2,739 mesaje
- din 17 Dec 2010
- Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Bucuresti
pustiu_pst
- Mesaje scrise: 2,739
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 2001 z18xe/x16xelT
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Dec 2010
- Mesaj Privat
Eu de exemplu apreciez mai mult ceva new, decat ceva ce nu este greu de facut, ai nevoie de de bani sa il cuperi(kit-ul si gata). Am vazut deja pe alte forumuri ca si oameni s-au plictisit..kit gsi , kit sport, kit...si am vazut si ca deja vor sa iasa din tipar. Stiu cateva persoane care au renunt la kit-ul de fabrica( irmshcher, gsi, zender) pentru ceva personal. Ca le iese sau nu frumos, ramane la aprecierea fiecaruia!