- deleted-66268
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut
Masina: Frontera B, an 2000, motor 2.2 DTi, 3 usi
Scurt si la obiect: Am curatat rampa de admisie si am scos turul de la injectoare. Intrand aer pe instalatie, s-a dezamorsat pompa de injectiesi nu stiu cum sa amorsez sistemul cu motorina.
Stiu ca este capacul ala rosu "fuel priming port" dar acolo trebuie o scula speciala sa traga motorina pana in pompa de injectie.
Sau poate are cineva vreo idee cum se amorseaza printr-o alta metoda...
Masina: Frontera B, an 2000, motor 2.2 DTi, 3 usi
Scurt si la obiect: Am curatat rampa de admisie si am scos turul de la injectoare. Intrand aer pe instalatie, s-a dezamorsat pompa de injectiesi nu stiu cum sa amorsez sistemul cu motorina.
Stiu ca este capacul ala rosu "fuel priming port" dar acolo trebuie o scula speciala sa traga motorina pana in pompa de injectie.
Sau poate are cineva vreo idee cum se amorseaza printr-o alta metoda...
- Truckman
- **
- 102 mesaje
- din 16 Sep 2007
- Omega 2002 y22dth
- Cluj
Truckman
- Mesaje scrise: 102
- Locatie: Cluj
- Masina: Omega 2002 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Sep 2007
- Mesaj Privat
Colegu se amorseaza foarte greu,ar porni mai usor daca l-ai tracta,eu am un omega cu aceeasi motorizare, am desfacut furtunele de motorina si a prins aer, am dat la automat foarte mult pana a pornit,si binenteles am tras si motorina cu o pompa de mana inte timp,a doua oara am ramas in pana de motorina,am tractat masina si a pornit mai usor fara sa suprasolicit electromotorul.
- deleted-66268
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am reusit pana la urma... impreuna cu un prieten.
Unul pompa aer in rezervor (cu o pompa electrica de umflat roti pe furtunul careia am infasurat o carpa ca sa etanseze gura rezervorului), iar celalalt apasa in acelasi timp pe "cuiul" ventilului din interiorul tijei cu capacel rosu "fuel priming port", pana a inceput sa curga motorina fara bule de aer. Apoi i-am dat de vreo 4 ori la cheie si a pornit.
P.S. E belea mare cu dezamorsatul pompei de injectie. Ea isi face ungerea cu parafina din continutul motorinei. Deci daca nu are motorina in ea, nu are ungere. Grija mare cum abuzati de ea, ca-i usturator de scumpa!
Unul pompa aer in rezervor (cu o pompa electrica de umflat roti pe furtunul careia am infasurat o carpa ca sa etanseze gura rezervorului), iar celalalt apasa in acelasi timp pe "cuiul" ventilului din interiorul tijei cu capacel rosu "fuel priming port", pana a inceput sa curga motorina fara bule de aer. Apoi i-am dat de vreo 4 ori la cheie si a pornit.
P.S. E belea mare cu dezamorsatul pompei de injectie. Ea isi face ungerea cu parafina din continutul motorinei. Deci daca nu are motorina in ea, nu are ungere. Grija mare cum abuzati de ea, ca-i usturator de scumpa!