ddany23
- Mesaje scrise: 5
- Locatie: Iasi
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Sep 2007
- Mesaj Privat
Salut,
Am un Opel Vectra A C18NZ din 95 cu urmatoarea problema:
Dupa ce pornesc masina, la relanti, ceasul de bord ce indica temperatura motorului functioneaza si masina baga aer cald pe masura ce se incalzeste motorul.
Atunci cand plec de pe loc, acul imi indica ca temperatura motorului incepe sa scada si in cateva minute scade de tot.
Asta n-ar fi o mare problema, doar ca in timpul mersului nu mai primesc caldura.
Aveti idee ce poate cauza asta?
Multumesc!
Am un Opel Vectra A C18NZ din 95 cu urmatoarea problema:
Dupa ce pornesc masina, la relanti, ceasul de bord ce indica temperatura motorului functioneaza si masina baga aer cald pe masura ce se incalzeste motorul.
Atunci cand plec de pe loc, acul imi indica ca temperatura motorului incepe sa scada si in cateva minute scade de tot.
Asta n-ar fi o mare problema, doar ca in timpul mersului nu mai primesc caldura.
Aveti idee ce poate cauza asta?
Multumesc!
- DB77AAA
- *******
- 6,677 mesaje
- din 19 Jan 2007
- Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Dambovita
DB77AAA
- Mesaje scrise: 6,677
- Locatie: Dambovita
- Masina: Vectra 2005 Z19DTH 200CP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 19 Jan 2007
- Mesaj Privat
astraopel- Suspendat
- 275 mesaje
- din 04 Mai 2011
- Astra 1992 c16nz
- Bucuresti
astraopel- Mesaje scrise: 275
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 1992 c16nz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Mai 2011
- Mesaj Privat
termostat blocat pe deschis.
Explicatia:cand stai pe loc la relanti apa in motor circula incetdatorita pompei,cand accelerezi
o ia mai repede si mai vine si aer rece in radiator,fac pariu ca iti consuma ca porcu fiidca
senzorul de temperatura ECT sesizeaza temp mica la coolingliquid si da mai mult combustibil
ceea ce o sa-ti distruga sonda lambda si catalizatorul,iar motorul o sa-ti mearga din ce in ce
mai prost pina se va ancrasa vreo bujie.
Explicatia:cand stai pe loc la relanti apa in motor circula incetdatorita pompei,cand accelerezi
o ia mai repede si mai vine si aer rece in radiator,fac pariu ca iti consuma ca porcu fiidca
senzorul de temperatura ECT sesizeaza temp mica la coolingliquid si da mai mult combustibil
ceea ce o sa-ti distruga sonda lambda si catalizatorul,iar motorul o sa-ti mearga din ce in ce
mai prost pina se va ancrasa vreo bujie.