- comnic5
- OP
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
La urmatorul schimb de ulei cred ca am sa incerc Castrol High Mileage 15W40. Producatorii spun ca e destinat motoarelor cu peste 100.000km. Vrea sa va intreb ce parere aveti despre acest ulei (cei care l-ati folosit sau ati auzit de la altii care l-au folosit).
Credeti ca ar fi bine sa trec la tipul asta de ulei sau sa merg in continuare pe 10W40? Acum am Esso 10W40 si sunt destul de multumit de el, insa gandesc ca daca acest ulei e conceput special pentru motoare mai vechi poate masina s-ar "simti" mai bine cu el.
Astept parerea voastra.
Credeti ca ar fi bine sa trec la tipul asta de ulei sau sa merg in continuare pe 10W40? Acum am Esso 10W40 si sunt destul de multumit de el, insa gandesc ca daca acest ulei e conceput special pentru motoare mai vechi poate masina s-ar "simti" mai bine cu el.
Astept parerea voastra.
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
comnic5 a scris:La urmatorul schimb de ulei cred ca am sa incerc Castrol High Mileage 15W40. Producatorii spun ca e destinat motoarelor cu peste 100.000km. Vrea sa va intreb ce parere aveti despre acest ulei (cei care l-ati folosit sau ati auzit de la altii care l-au folosit).
Credeti ca ar fi bine sa trec la tipul asta de ulei sau sa merg in continuare pe 10W40? Acum am Esso 10W40 si sunt destul de multumit de el, insa gandesc ca daca acest ulei e conceput special pentru motoare mai vechi poate masina s-ar "simti" mai bine cu el.
Astept parerea voastra.
Credeti ca ar fi bine sa trec la tipul asta de ulei sau sa merg in continuare pe 10W40? Acum am Esso 10W40 si sunt destul de multumit de el, insa gandesc ca daca acest ulei e conceput special pentru motoare mai vechi poate masina s-ar "simti" mai bine cu el.
Astept parerea voastra.
Pe viitor, te rog sa folosesti functia "Cautare". Sedere lunga!
Citeste aici: https://www.clubopel.com/vie...ight=uleiuri&
Treaba asta cu peste 100.000 km mi se pare praf in ochi. Stiu masini care au mers cu acelasi ulei 40.000 km si n`au patit nimic. Un ulei NU poate sa repare un motor, ci doar sa il mentina intr`o stare buna de functionare. Toate uleiurile sunt facute sa mearga MINIM 30.000 km, deci isi pastreaza proprietatile in intervalul asta. Pune`i un ulei care iti este recomandat de producator pt. tipul motorului, chiar iti mai si consuma. Este absolut normal.
- comnic5
- OP
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Asa, si? Ce scrie in link-ul ala mai exact despre tipul de ulei despre care am cerut pareri? Acolo sunt enumerate multe tipuri de ulei pe care le folosesc diferiti oameni. Eu am pus o intrebare despre un ANUMIT tip de ulei. Daca aveai informatii despre tipul asta era cazul sa postezi, dar cum nu ai dat nici o informatie demna de luat in seama nu vad care e problema ta.
Cat despre partea cu uleiul 30.000km, nu ai decat sa-l schimbi tu la intervalul asta.
P.S. S-ar putea sa cunosc functia "search" la un calculator de dinainte sa vezi tu un PC in fata ochilor, iar topicul pe care mi l-ai indicat l-am citit cap coada.
Cat despre partea cu uleiul 30.000km, nu ai decat sa-l schimbi tu la intervalul asta.
P.S. S-ar putea sa cunosc functia "search" la un calculator de dinainte sa vezi tu un PC in fata ochilor, iar topicul pe care mi l-ai indicat l-am citit cap coada.
- 1.7dti_edition2000
- *****
- 533 mesaje
- din 28 Aug 2006
- Astra 2000 y17dt
- Bucuresti
1.7dti_edition2000
- Mesaje scrise: 533
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2000 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2006
- Mesaj Privat
- alex_arhire
- ***
- 988 mesaje
- din 10 Sep 2006
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
alex_arhire
- Mesaje scrise: 988
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Sep 2006
- Mesaj Privat
Daca tot esti pus cearta, te sfatuiesc ca cauti pe alt forum, ca de aici observ ca nu esti dispus sa primesti sfaturi pertinente. Link`ul pe care ti l`am dat prezinta toate tipurile de ulei; avantajele si dezavantajele lor, nr. de km parcursi, preturi samd. Parerea mea despre acel ulei ti`am zis`o, dar nu cred ca ti`a placut si tocmai de asta ai sarit ..... Eu vroiam sa vezi ca ai mai multe optiuni de unde alege, dar se pare ca nu m`am facut inteles.
Si problema mea sunt cei ca tine care intra o data pe luna pe forum si atunci fac scandal.
Si problema mea sunt cei ca tine care intra o data pe luna pe forum si atunci fac scandal.
- comnic5
- OP
- 193 mesaje
- din 27 Jul 2006
- Omega 2001 y22dth
- Spania
comnic5
- Mesaje scrise: 193
- Locatie: Spania
- Masina: Omega 2001 y22dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2006
- Mesaj Privat
Prietene, nu ma intereseaza TOATE tipurile de ulei. Cunosc foarte bine semnificatia xx-W-xx. Am cerut parerea celor care au folosit acest ulei sau care au auzit ceva despre acest ulei de la altii care l-au folosit. Nu inteleg ce nu iti este clar cu toate ca ti-am explicat ca am citit postul subliniat de tine si nu am gasit informatii suficiente despre acest tip.
Cat despre faptul ca 10W40 este mai bun decat 15w40, nu contest. Dar deasemenea 5W40 este mai bun decat 10W40 si eu unul nu as pune 5W40 intr-un motor de 270.000 km.
In topicul acesta nu doream sa ascult parerea unora despre anumite tipuri de uleiuri, ci doar despre Castrol High Mileage.
P.S. alex_arhire nu stiu daca ai observat ca sunt un pic mai vechi ca tine pe acest forum. Diferenta este ca daca nu am nici o informatie precisa sau daca acea informatie a fost data deja de catre un coleg forumist, eu nu postez. Despre tine nu pot spune acelasi lucru si asa se explica faptul ca ai 317 posturi. In afara de asta nu ai de unde sa stii cat de des accesez eu acest site. Sa ai parte numai de bine.
Cat despre faptul ca 10W40 este mai bun decat 15w40, nu contest. Dar deasemenea 5W40 este mai bun decat 10W40 si eu unul nu as pune 5W40 intr-un motor de 270.000 km.
In topicul acesta nu doream sa ascult parerea unora despre anumite tipuri de uleiuri, ci doar despre Castrol High Mileage.
P.S. alex_arhire nu stiu daca ai observat ca sunt un pic mai vechi ca tine pe acest forum. Diferenta este ca daca nu am nici o informatie precisa sau daca acea informatie a fost data deja de catre un coleg forumist, eu nu postez. Despre tine nu pot spune acelasi lucru si asa se explica faptul ca ai 317 posturi. In afara de asta nu ai de unde sa stii cat de des accesez eu acest site. Sa ai parte numai de bine.
- iso
- ****
- 1,347 mesaje
- din 01 Mai 2005
- Insignia 2010
- Galati
iso
- Mesaje scrise: 1,347
- Locatie: Galati
- Masina: Insignia 2010
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Mai 2005
- Mesaj Privat
Uleiurile High Mileage se adreseaza motoarelor cu peste 100.000km , ok pina aici nimic nou ...
Diferenta fata de un ulei obisnuit , normal , etc ... , este ca uleiurile High Mileage rezista mai bine la conditii extreme adica temperaturi mari si presiuni mai mari .
Mai pe romaneste este un pic mai viscos la temperaturi mari pentru a preveni "disparitia" lui din motoarele uzate deci cu jocuri mai mari odata cu reducerea mai mult sau mai putin evidenta a zgomotului motorului . Detergent mai puternic pentru a curata canalele de ungere de depuneri , deci este un ulei aditivat sa indeplineasca conditiile le ungere dintr'un motor mai uzat sau chiar uzat de'a binelea .
Pentru ca tot vine vara ar fi bine sa incerci uleiul 10w40 de la Valvoline in bidon caramiziu .
Diferenta fata de un ulei obisnuit , normal , etc ... , este ca uleiurile High Mileage rezista mai bine la conditii extreme adica temperaturi mari si presiuni mai mari .
Mai pe romaneste este un pic mai viscos la temperaturi mari pentru a preveni "disparitia" lui din motoarele uzate deci cu jocuri mai mari odata cu reducerea mai mult sau mai putin evidenta a zgomotului motorului . Detergent mai puternic pentru a curata canalele de ungere de depuneri , deci este un ulei aditivat sa indeplineasca conditiile le ungere dintr'un motor mai uzat sau chiar uzat de'a binelea .
Pentru ca tot vine vara ar fi bine sa incerci uleiul 10w40 de la Valvoline in bidon caramiziu .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
Aceste tipuri de uleiuri sunt pentru a curata motorul de depozite !
Deci se foloseste pina se inegreste, dupa care inca unul - doua schimburi, cam 3,000-5,000km/schimb.
Intradevar este putin mai viscos dar nu incomodeaza si face bine.
Se va folosi la :
motoare peste 120,000km
masina proaspat cumparata si nu stii cum a fost intretinuta
masina a avut service facut dupa ureche
constatam ca avem depozite, nu se mai vede aluminiul curat ci o negreala
Majoritatea uleiurilor fac depozite, mai ales ca sunt schimbate la peste 10,000km cind aditiviii s-au separat demult. Singurele uleiuri care am observat ca mentin motorul curat sunt Castrol si Mobil1 si tot ele reusesc sa curete depozitele vechi. Amindoua firmele au uleiuri high mileage si flush oil. Nu le fac reclama dar asta e ce am vazut eu, mai merge frumos si Pennzoil. Daca nu se curata motorul canalele de ungere sunt strangulate si hop inca o epava pe strazi.
Deci se foloseste pina se inegreste, dupa care inca unul - doua schimburi, cam 3,000-5,000km/schimb.
Intradevar este putin mai viscos dar nu incomodeaza si face bine.
Se va folosi la :
motoare peste 120,000km
masina proaspat cumparata si nu stii cum a fost intretinuta
masina a avut service facut dupa ureche
constatam ca avem depozite, nu se mai vede aluminiul curat ci o negreala
Majoritatea uleiurilor fac depozite, mai ales ca sunt schimbate la peste 10,000km cind aditiviii s-au separat demult. Singurele uleiuri care am observat ca mentin motorul curat sunt Castrol si Mobil1 si tot ele reusesc sa curete depozitele vechi. Amindoua firmele au uleiuri high mileage si flush oil. Nu le fac reclama dar asta e ce am vazut eu, mai merge frumos si Pennzoil. Daca nu se curata motorul canalele de ungere sunt strangulate si hop inca o epava pe strazi.
- nightsense
- *
- 17 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Timis
nightsense
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
comnic5 a scris:La urmatorul schimb de ulei cred ca am sa incerc Castrol High Mileage 15W40. Producatorii spun ca e destinat motoarelor cu peste 100.000km. Vrea sa va intreb ce parere aveti despre acest ulei (cei care l-ati folosit sau ati auzit de la altii care l-au folosit).
Credeti ca ar fi bine sa trec la tipul asta de ulei sau sa merg in continuare pe 10W40? Acum am Esso 10W40 si sunt destul de multumit de el, insa gandesc ca daca acest ulei e conceput special pentru motoare mai vechi poate masina s-ar "simti" mai bine cu el.
Astept parerea voastra.
Salut io folosesc castrol magnatec 10W40 la un vectra b din 97 motor 1,6 16v si in 6000 de km moi-a mancat 1,5 litri o sa trec pe 15W40 la anu deoarece ieste mai vascos si motoru s-ar puteasa consume mai putin ulei acuma cat de bun ie nu stiu sa spun da SIGUR rau nare cum sa faca Bafta!
Credeti ca ar fi bine sa trec la tipul asta de ulei sau sa merg in continuare pe 10W40? Acum am Esso 10W40 si sunt destul de multumit de el, insa gandesc ca daca acest ulei e conceput special pentru motoare mai vechi poate masina s-ar "simti" mai bine cu el.
Astept parerea voastra.
- florinianc
- ****
- 1,600 mesaje
- din 04 Jun 2010
- Astra 2006 Z16xep
- Cluj
florinianc
- Mesaje scrise: 1,600
- Locatie: Cluj
- Masina: Astra 2006 Z16xep
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Jun 2010
- Mesaj Privat
- nightsense
- *
- 17 mesaje
- din 07 Nov 2010
- Vectra 1997 x16xel
- Timis
nightsense
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Timis
- Masina: Vectra 1997 x16xel
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2010
- Mesaj Privat
florinianc a scris:@nightsense, ba sa stii ca are cum sa faca mai rau. Consumul pe care il ai tu nici macar nu e asa mare pe cat permite producatorul sa fie (0.6l/1000km). Daca bagi un ulei mai gros, pornirile la rece vor fi destul de daunatoare pentru motorul tau.
Ai mare dreptate nu te contrazic dar exista un (dar) 15W40 poate fi utilizat la porniri de pana la -15 grade daca ieste mai frig de -15 grade atunci intradevar scurtezi viata motorului !motoarele uzate mananca ulei la pornire pana se incalzesc si sedilata segmentii un pic apoi nu mai consuma ! decat foarte putin ,care consuma si in mers ii gata cu viata lor .Sant masini care au 250-300 de mi de km si nu mananca ulei (astea is cele care au fost mante frumos)la fel ca si cele de 100 de mi de km forjate care iau si 3 litri de ulei la 1000 de km .Comform producatorilor de uleiuri 10W40 merge la porniri de pana la -20 de grade 15W40 porniri de pana la -15 grade 20W40 merge la porniri pana la -10 grade deci tipu (vascozitatea ) uleiului se alege in functie de cat ulei mananca motoru cati Km are (trebuie luat in calcul si varianta altei defectiuni daca motoru are putini KM!) si de care tip ai in motor!se pune in mod crescator pe parcursu vieti motorului ce sa zic ii mult de povestit ... An Nou Fericit la toti utilizatori CLUB OPEL!!! Si La Multi km parcursi Fara evenimente!!!!