Marius_bm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
1. La relanti temperatura apei creste aproape de 100 grade Celsius, moment in care cupleaza ventilatorul iar apoi scade usor catre 94 - 95 grade. In mers, nu am vazut niciodata sa treaca de 90 - 91 de grade.
2. Dimineata, la prima pornire, se aude un sunet ascutit, venit probabil de la pompa de benzina, din rezervor care se mentine pana motorul se incalzeste un pic. De asemenea, se aude un zgomot ciudat din rezervor ca si cum ai avea in spate scaunului o sticla pe jumatate plina iar apa tot cloncaneste la franare sau la accelerare.
Rog un mic ajutor daca cumva ati intampinat probleme asemanatoare.
2. Dimineata, la prima pornire, se aude un sunet ascutit, venit probabil de la pompa de benzina, din rezervor care se mentine pana motorul se incalzeste un pic. De asemenea, se aude un zgomot ciudat din rezervor ca si cum ai avea in spate scaunului o sticla pe jumatate plina iar apa tot cloncaneste la franare sau la accelerare.
Rog un mic ajutor daca cumva ati intampinat probleme asemanatoare.
- Vinti
- ***
- 886 mesaje
- din 13 Nov 2005
- Bucuresti
Vinti
- Mesaje scrise: 886
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 13 Nov 2005
- Mesaj Privat
1. in general la Tigra A electroventilatorul porneste la temperaturile mentionate de tine [ mai cauta pe forum discutii similare ca sunt o gramada ]
2. aici vine replica aia......."asa fac toate" , iar la partea cu rezervorul la unele masini se aude acel zgomot la unele mai putin, cel mai tare se aude la Logan
2. aici vine replica aia......."asa fac toate" , iar la partea cu rezervorul la unele masini se aude acel zgomot la unele mai putin, cel mai tare se aude la Logan
Marius_bm
- Mesaje scrise: 17
- Locatie: Maramures
- Masina: Astra 2007 Z14XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Dec 2011
- Mesaj Privat
Vinti a scris:2. aici vine replica aia......."asa fac toate" , iar la partea cu rezervorul la unele masini se aude acel zgomot la unele mai putin, cel mai tare se aude la Logan
Nu tin neaparat sa te contrazic insa, pana acum, n-am mai auzit intr-o masina asemenea sunete. Cred totusi ca e o problema, am sa merg la un sevice iar astazi chiar m-am uitat sub scaune sa vad daca nu cumva e vreo sticla ratacita.
- catalin_delmar
- **
- 81 mesaje
- din 28 Nov 2010
- Corsa 2003 1.2
- Bucuresti
catalin_delmar
- Mesaje scrise: 81
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Corsa 2003 1.2
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Nov 2010
- Mesaj Privat
Salutare!, pe forum gasesti multe discutii despre temperatura de lucru a motorului. E.V. porneste in prima treapta la 96-97 C, iar in cea de-a II-a pe la 100-105 C. Bineinteles ca daca a pornit nu inseamna ca s-a si racit motorul, temperatura mai creste, apoi scade.....
La pornire, cand motorul este rece, cupleaza secondary air pomp care genereaza acel sunet.
Referitor la zgomotul din rezervor, il auzi cand ai in rezervor cam 3/4 si produci din cauza condusului balansul lichidului.....
Daca ai rabdare sa citesti acest forum gasesti tot ce este necesar pentru a preintampina diverse probleme.
Succes!
La pornire, cand motorul este rece, cupleaza secondary air pomp care genereaza acel sunet.
Referitor la zgomotul din rezervor, il auzi cand ai in rezervor cam 3/4 si produci din cauza condusului balansul lichidului.....
Daca ai rabdare sa citesti acest forum gasesti tot ce este necesar pentru a preintampina diverse probleme.
Succes!