Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Am si eu un Opel Rekord Olympia P2 din 1962. Motor 1.5 l 3 viteze.
Am avut o tentativa de restaurare dar m-au oprit finantele. Sad
Din experienta ta ,cam cat estimezi ca m-ar duce restaurarea full(motor,frane,vopsea,etc.)
Arata cam asa.











Skip ads

  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut ,

Dupa parerea mea ..................:
1. Tinichigerie vopsitorie ............................1500 -2000 Euro;
2. Mecanica ......inclusiv piese motor .............1500....2000 Euro
3. Diverse (electrica , alte manopere) ....1000 Euro

Deci un total de 5000 Euro, ..........insa daca te targuiesti cu diverse service-uri ......, mai ales ca e criza o poti scoate la 3000- 4000 Euro.

In rest multa bafta ,

Respectele mele
  • Babanu

  • Mesaje scrise: 220
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1962
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 13 Mar 2005

  • Mesaj Privat
Ok. Mersi. Ma apuc de strans. Smile
  • ADAMOPELAG

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 X14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2011

  • Mesaj Privat
extraordinar !
pana si jentile sunt originale !
ce masina.....fara stalpi la mijloc....uau.

ooops!
cred ca am postat in alta parte...sorry.
  • ADAMOPELAG

  • Mesaje scrise: 12
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Astra 2007 X14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Nov 2011

  • Mesaj Privat
extraordinar !
pana si jentile sunt originale !
ce masina.....fara stalpi la mijloc....uau.
  • UNHleaSHD

  • Mesaje scrise: 1,357
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Astra 2002 Y20DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 05 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Criminal CTH-ul!
  • EMO

  • Mesaje scrise: 5
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1965
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Nov 2011

  • Mesaj Privat
am si eu un record coupe 2,6 si mi se pare o prostie faza cu masinile la retromobil sa fie ca scoase din fabrica,problema asta o sa distruga multe vechituri unele recuperabile deoarece impozitul nu poate fi oprit si multi or sa scape de ele la remat.eu inca mai suport sperand ca o sa am timp dar mai ales spatiul pt depozitare.nu vreau sa o dezmembrez pe strada.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Suporti si tu consecintele faptelor altora ........ la inceputul atestarilor de catre RCR , au fost atestate cateva autoturisme ale unor "colectionari" care au promis ca in maxim 1 an vor definitiva operatiunile de restaurare ............... dupa cca. 5 ani , respectivele autoturisme au ajuns in strada sau mai rau pe camp la marginea unui sat . Asa se intampla cand dispare presiunea impozitelor ........ respectivii nu mai au niciun fel de problema si brusc a disparut interesul pentru masinile din propria "colectie" . Deci e mai bine ca autovehiculele sa fie intai restaurate si ulterior atestate , altfel nu exista vreo garantie ca operatiunile de restaurare vor fi duse la bun sfarsit vreodata .
  • pytagora

  • Mesaje scrise: 110
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Rekord 1967 19s
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Nov 2006

  • Mesaj Privat
Permite-ti sa ma bag si eu, sper sa nu va suparati...
Va dau un exemple de cum e prin alte parti... Dupa cum stiti locuiesc de prin 2004 in Spania... Nu zic ca Spania e un etalon in legi, poate chiar invers....Dar poate va intereseaza sa stiti cum functioneaza aici sistemul in ceea ce ne intereseaza pe noi..autovehiculele clasice si retro... E un sistem care nu te desfiinteaza financiar...un sistem permisiv, chiar indulgent cu cei care au masini vechi (de moment)... numai pasiune sa fie
1) In Spania orice autovehicul care are mai mult de 25 de ani de la data fabricarii sale (si nu a modelului) NU MAI PLATESTE IMPOZIT.... exemplu: un GOLF 2 fabricat in 1986 nu mai plateste impozit, cel din 1987 inca plateste (aceeasi cilindree si ce vreti voi)... Este important doar anul de fabricatie....
2) Daca doresti sa aduci o masina de afara si sa o inscrii la "istoric" atunci da conditiile sunt cam ca in ROMANIA, dar repet, doar in cazul in care vrei sa o aduci de afara nefiid inmatriculata pe Spania.
Nu stiu cum este in alte parti (sunt curios cum e in Germania, Franta, sau UK) dar ar fii util de stiut, si poate cei de la noi care fac legile poate se vor gandi si la oameni si nu numai la bani, iar cei de la retromobil roman cred ca au totusi ceva putere pentru a face ceva pentru cei cu pasiune dar fara bani. Intr-adevar parcul auto de la noi este inca foarte vechi, dealerii de masini noi vor sa vanda cu orice pretz, au multa putere si fac legile cum vor ei, dar eu cred ca in conditiile actuale s-au pierdut, si se vor mai pierde foarte multe masini recuperabile, sau masini care puteau fii adevarate clasice peste cativa ani (Golf 1,2 Peugeor 205, Citoen Ax, Renault 5, Clio, BMW E21, E30, SERIA 5 6 din anii 80 ETC...ETC...ETC...) si care datorita impoziteler vor disparea dezmembrate si apoi la REMAT. (unele cu motoare mari...vezi ca exemplu BMW SERIA 5, 6 DIN ANII 80.)
Domnu Cristi, priviti putin in viitor, luati masuri, incercati sa face-ti ceva pentru a nu pierde putinul de viitoare clasice care a intrat in Romania dupa 90.
Ma scuzati pentru acest raspuns larg si cred ca offtopic dar am crezut ca am avut ceva interesant de spus.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
SALUT CU MULT RESPECT ,

Imi place cand primesc acest tip de mesaje care ne informeaza si asupra modului cum autoritatile din alte state europene vad problema vehiculelor istorice . In sensul celor aratate de tine Retromobil Club Romania a aluat anumite masuri incepand cu luna Noiembrie 2010 , reducand taxele de atestare pentru vehiculele din spatiul romanesc . Astfel pentru vehiculele din RO (cu inmatriculare in RO) taxa s-a redus de la 200 Euro la 100 Euro , iar pentru membrii RCR care vor sa isi atesteze vehicule din RO (cu inmatriculare in RO) taxa este de 50 Euro . Sigur RCR pastreaza un nivel ridicat pentru starea necesara a vehiculelor la momentul atestarii , insa aceasta este in concordanta cu cerintele europene si impuse de FIVA . Va astept deci sa va inscrieti in RCR si sa va atestati autovehiculelel voastre istorice .

Cu aleasa consideratie ,
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
http://www.autopro.ro/masin...auto-1964-benzina
Scuze, poate e cineva interesat.
  • florin_cars

  • Mesaje scrise: 49
  • Locatie: Timis
  • Masina: Kapitan 1962 2.6L 6IL 90CP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Sep 2007

  • Mesaj Privat
cu precizarea ca anul fabricatiei('64) e gresit, masina fiind dupa '68 dupa unele repere
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Salut ,

E un REKORD C , dupa plansa bord e varianta fabricata intre 1970 si 1972 . Nu are ornamentele cromate pe caroserie , tapiteria e modificata , culorile astea nu au existat vreodata pe un REKORD C ......................... 4000 Euro ....................... WET DREAM .
  • marin70

  • Mesaje scrise: 517
  • Locatie: Bacau
  • Masina: Astra 2002 y17dti
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 11 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Si mie mi s-a parut ciudata combinatia de culori. Cum erau vopsite Daciile de militie cu ceva timp in urma.
  • walker

  • Mesaje scrise: 146
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Commodore 1969 25H
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 10 Apr 2007

  • Mesaj Privat
Nu pot decat sa ii urez succes nebun la vanzare ..................... oricum pacat de masina putea sa iasa ceva superb din ea
daca ajungea in mainile unui om cu bun gust si cu resurse financiare decente .
  • Libra

  • Mesaje scrise: 4,041
  • Locatie: Oradea
  • Masina: Astra 2002 Y17DTI
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 24 Mai 2005

  • Mesaj Privat
Sunt bulversat. Prietenul nostru, Cristian Stoian ne-a parasit. Sa spunem ca a trecut linia de Finish a acestei vieti. Sau ca s-a transferat in alt campionat de V.T.M. , unul la un nivel mult mai inalt.
Pentru cei care nu stiu, walker al nostru, pe numele lui Cristian Stoian, a fost un pasionat adevarat Opel, expert in masini clasice, pilot in campionatul de V.T.M.
R.I.P. maestre. Sa ne reprezinti cu succes acolo sus.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel - Classics
  3. Opel Rekord

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR