- deleted-66268
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
Salut!
Acum cateva zile in urma mi-am cuparat un Opel Frontera B varianta sport rs, motor 2.2 diesel X22DTH, acesta fiind si primul 4x4 pe care il detin.
Masina e intr-o stare buna per ansamblu, dar are cateva mici probleme ce tin de partea electrica, si m-am gandit sa le enumar, cu speranta ca ma puteti ajuta:
1. Acul de la kilometraj se opreste si porneste cand vrea el. Fostul proprietar m-a sfatuit sa apas pe butonul care reseteaza trip computerul ca sa-si revina, dar tot mai pica acul si e enervant.
2. Acul care indica temperatura apei/motorului nu sare de 80 de grade. Aceasta este temperatura normala de functionare sau si asta imi arata airea?
3. Acul care indica motorina in rezervor, si ala e razna. Imi arata ba full, ba 60 de litri, ba 25 de litri. Asta e nasol, ca nu vreau sa raman in pana.
4. Inchiderea centralizata nu-mi inchide portiera din dreapta.
5. Imi sta aprins tot timpul martorul airbag. Posibil sa fie dezactivat airbagul pasager pt. montare scaun copil, dar nu stiu de unde se activeaza/dezactiveaza treaba asta.
In afara de astea as mai avea cateva nelamuriri:
5. Unde se afla filtrul de polen? Fostul proprietar nu l-a schimbat niciodata pe motiv ca nu l-a gasit, si cand dau drumul la a/c vine un miros urat credca de pe la motor.
6. Cine ma poate ajuta cu un manual in romana sau macar in engleza. Al meu e in germana.
Acum cateva zile in urma mi-am cuparat un Opel Frontera B varianta sport rs, motor 2.2 diesel X22DTH, acesta fiind si primul 4x4 pe care il detin.
Masina e intr-o stare buna per ansamblu, dar are cateva mici probleme ce tin de partea electrica, si m-am gandit sa le enumar, cu speranta ca ma puteti ajuta:
1. Acul de la kilometraj se opreste si porneste cand vrea el. Fostul proprietar m-a sfatuit sa apas pe butonul care reseteaza trip computerul ca sa-si revina, dar tot mai pica acul si e enervant.
2. Acul care indica temperatura apei/motorului nu sare de 80 de grade. Aceasta este temperatura normala de functionare sau si asta imi arata airea?
3. Acul care indica motorina in rezervor, si ala e razna. Imi arata ba full, ba 60 de litri, ba 25 de litri. Asta e nasol, ca nu vreau sa raman in pana.
4. Inchiderea centralizata nu-mi inchide portiera din dreapta.
5. Imi sta aprins tot timpul martorul airbag. Posibil sa fie dezactivat airbagul pasager pt. montare scaun copil, dar nu stiu de unde se activeaza/dezactiveaza treaba asta.
In afara de astea as mai avea cateva nelamuriri:
5. Unde se afla filtrul de polen? Fostul proprietar nu l-a schimbat niciodata pe motiv ca nu l-a gasit, si cand dau drumul la a/c vine un miros urat credca de pe la motor.
6. Cine ma poate ajuta cu un manual in romana sau macar in engleza. Al meu e in germana.
- ICSULESCU0
- *
- 30 mesaje
- din 10 Jan 2011
- Frontera 2004 Y22DTH
- Valcea
ICSULESCU0
- Mesaje scrise: 30
- Locatie: Valcea
- Masina: Frontera 2004 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Jan 2011
- Mesaj Privat
1. cica sunt probleme frecvente la Frontera B, niste contacte in spatele panoului cu ceasuri. Eu nu am astfel de probleme
2. Pana in 90 sta si al meu. Cel mai mult a urcat la 90 cand aveam ceva viteza pe autostrada, pe caldurile alea (nu spun cat ca era cam mult )
3. acelasi raspuns ca la 1.
4. verifica motorasul sau contactele
5. fa-i o diagnosticare computerizata. din cate stiu dezactivarea se face doar din ECU (electronic control unit)
5bis. nu are filtru de polen. exista niste spray-uri pentru igienizarea instalatiei de climatizare
6. ce iti pot oferi:
http://www.fronteraowners.c...rear_roof_section
si cauta pe net Opel Vauxall EPC
P.S. de un manual engleza/romana as avea si eu nevoie
2. Pana in 90 sta si al meu. Cel mai mult a urcat la 90 cand aveam ceva viteza pe autostrada, pe caldurile alea (nu spun cat ca era cam mult )
3. acelasi raspuns ca la 1.
4. verifica motorasul sau contactele
5. fa-i o diagnosticare computerizata. din cate stiu dezactivarea se face doar din ECU (electronic control unit)
5bis. nu are filtru de polen. exista niste spray-uri pentru igienizarea instalatiei de climatizare
6. ce iti pot oferi:
http://www.fronteraowners.c...rear_roof_section
si cauta pe net Opel Vauxall EPC
P.S. de un manual engleza/romana as avea si eu nevoie
mihaialex
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Timis
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jul 2010
- Mesaj Privat
1,2,3...defecte frecvente la Frontere;poti incerca sa repari bordul urmind indicatiile de aici http://www.fronteraowners.c...mp;t=10226;pentru a desface singur bordul,indicatii aici http://www.blauetachos.de/d...ntera_b_tacho.htm
5.Sub scaune exista un conector(la mine e galben) al senzorului airbag;desfa-l,curata-l bine,eventual cu spray antioxidant si pune-l la loc;la mine asa a functionat
5.Sub scaune exista un conector(la mine e galben) al senzorului airbag;desfa-l,curata-l bine,eventual cu spray antioxidant si pune-l la loc;la mine asa a functionat
- deleted-66268
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
Am rezolvat cu martorul de airbag. Nu faceau contact papucii aia galbeni care se gasesc sub scaunul dreapta fata.
In weekend ma bag sa desfac ceasurile de bord si sa-mi refaca un prieten electronist lipiturile de pe placa de circuite. Cica sunt sanse mari sa-si revina.
Daca indicatorul de motorina o sa continue sa nu functioneze, o sa cumpar plutitorul care vine in rezervor. Este posibil sa fie spart si sa intre motorina in el.
In weekend ma bag sa desfac ceasurile de bord si sa-mi refaca un prieten electronist lipiturile de pe placa de circuite. Cica sunt sanse mari sa-si revina.
Daca indicatorul de motorina o sa continue sa nu functioneze, o sa cumpar plutitorul care vine in rezervor. Este posibil sa fie spart si sa intre motorina in el.
- deleted-66268
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
- m.nyck
- **
- 318 mesaje
- din 16 Jun 2007
- Bucuresti
m.nyck
- Mesaje scrise: 318
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jun 2007
- Mesaj Privat
Ceasurile de bord au fost modificate? aici ma refer la pus leduri sau daca sa umblat in ele.
Partea cu schimbatul piesei integral o spun cei din reprezentante de obicei ca decat sa schimbe 2 becuri mai bine vand un ceas nou (problema reala pe un BMW 520 la reprezentanta) Daca alta cale nu este stiuta de catre colegii de pe forum nu inseamna ca este si cea corecta.
O alta problema ar fi daca fostul proprietar a schimbat ceasurile si nu sunt setate pe masina ta sau,
Bateria este pe duca.
Partea cu schimbatul piesei integral o spun cei din reprezentante de obicei ca decat sa schimbe 2 becuri mai bine vand un ceas nou (problema reala pe un BMW 520 la reprezentanta) Daca alta cale nu este stiuta de catre colegii de pe forum nu inseamna ca este si cea corecta.
O alta problema ar fi daca fostul proprietar a schimbat ceasurile si nu sunt setate pe masina ta sau,
Bateria este pe duca.
ipais
- Mesaje scrise: 28
- Locatie: Sibiu
- Masina: Frontera 2001
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2011
- Mesaj Privat
Si eu am tot o frontera ca a ta si am si eu probleme cu bordul: mie nu imi porneste turometrul pana nu aprind luminile:)
La inceput m-am cam invartit in jurul problemei, dar pana la urma, decat sa ma duc la unu sa imi desfaca borudul sa il puna prost la loc si sa scartaie din toate incheieturile am cedat si aprind luminile de fiecare data cand pornesc motorul. Oricum e ok sa merg cu ele aprinse. Am primit tot felul de sfaturi, dar cel mai pertinent spunce ca frontera indica turele dupa releul de la alternator, care daca imbatraneste nu mai face functia asta decat daca mai are un consumator pornit. Daca as fi desfacut bordul m-as fi ofticat de mama zmeilor.
Asa ca, dupa mine, mai ales ca esti proaspat utilizator de frontera B, mai stai si mai studiaza problema inainte sa desfaci bordul. Masina e mult mai complicata decat pare.
P.S. Am patit acum 2 saptamani dupa cum urmeaza: am oprit sa alimentez si cand am pornit din nou, kilometrajul pleca de la 50 km/h A fost prima data cand am prins 200 cu frontera:))))
Dar dupa ce m-am distrat putin, am oprit si am incercat sa pun si sa iau contactul. De ficare data cand bagam cheia in contact scadea cate 10 km/h. Dupa 5 repetari am ajuns inapoi la 0 si acum merge bine.
Concluzie: la masina pe care o ai, cel putin din punctul bordului de vedere, dupa o anumita varsta asta are manifestari independente, adica masina merge bine si lui ii arde de saga. Nu te arunca sa te duci la oricine ca nu e asa simpla cum pare. Studiaza mai intai problema si incearca sa gasesti niste remedii simple, care te vor duce mai aproape de cauza. Daca nu risti sa o desfaci degeaba si e pacat, ca cel putin la capitolul bord, al meu zici ca e lipit cu superglue, adica prin orice hartoape si pe orice bolovani, bordul nu scoate nici mac.
La inceput m-am cam invartit in jurul problemei, dar pana la urma, decat sa ma duc la unu sa imi desfaca borudul sa il puna prost la loc si sa scartaie din toate incheieturile am cedat si aprind luminile de fiecare data cand pornesc motorul. Oricum e ok sa merg cu ele aprinse. Am primit tot felul de sfaturi, dar cel mai pertinent spunce ca frontera indica turele dupa releul de la alternator, care daca imbatraneste nu mai face functia asta decat daca mai are un consumator pornit. Daca as fi desfacut bordul m-as fi ofticat de mama zmeilor.
Asa ca, dupa mine, mai ales ca esti proaspat utilizator de frontera B, mai stai si mai studiaza problema inainte sa desfaci bordul. Masina e mult mai complicata decat pare.
P.S. Am patit acum 2 saptamani dupa cum urmeaza: am oprit sa alimentez si cand am pornit din nou, kilometrajul pleca de la 50 km/h A fost prima data cand am prins 200 cu frontera:))))
Dar dupa ce m-am distrat putin, am oprit si am incercat sa pun si sa iau contactul. De ficare data cand bagam cheia in contact scadea cate 10 km/h. Dupa 5 repetari am ajuns inapoi la 0 si acum merge bine.
Concluzie: la masina pe care o ai, cel putin din punctul bordului de vedere, dupa o anumita varsta asta are manifestari independente, adica masina merge bine si lui ii arde de saga. Nu te arunca sa te duci la oricine ca nu e asa simpla cum pare. Studiaza mai intai problema si incearca sa gasesti niste remedii simple, care te vor duce mai aproape de cauza. Daca nu risti sa o desfaci degeaba si e pacat, ca cel putin la capitolul bord, al meu zici ca e lipit cu superglue, adica prin orice hartoape si pe orice bolovani, bordul nu scoate nici mac.
- deleted-66268
- OP
- 18 mesaje
- din 28 Aug 2011
deleted-66268
- Mesaje scrise: 18
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Aug 2011
- Mesaj Privat
ipais a scris:frontera indica turele dupa releul de la alternator, care daca imbatraneste nu mai face functia asta decat daca mai are un consumator pornit. Daca as fi desfacut bordul m-as fi ofticat de mama zmeilor.
Am cumparat un set de ceasuri de bord de la dezmembrari.
La mine nu mergea acul de la kilometraj. La asta nu merge nimic daca nu aprind pozitiile.
NU e de la nici un alternator. E de la ceasurile de bord 100% sigur.
Am schimbat singur ceasurile in 10 minute. Nu imi scartie bordul nici acum, nici inainte.
Am sa iau ceasurile mele sa le duc la un electornist sa-mi refaca toate lipiturile.
Revin cu sesizari
- dan teseleanu
- **
- 86 mesaje
- din 20 Nov 2011
- Frontera 1999 X22SE
- Ilfov
dan teseleanu
- Mesaje scrise: 86
- Locatie: Ilfov
- Masina: Frontera 1999 X22SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Nov 2011
- Mesaj Privat
- relutzuneagu
- *
- 31 mesaje
- din 01 Jan 2009
- Frontera 1996 x20se
- Ialomita
relutzuneagu
- Mesaje scrise: 31
- Locatie: Ialomita
- Masina: Frontera 1996 x20se
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Jan 2009
- Mesaj Privat
Dane, la turatie mica scade presiunea de ulei este ceva normal, iar cea referitoare la indicatorul de baterie vei vedea ca acelasi lucru se intampla si daca aprinzi farurile, nu este sesizabilla aprinderea farurilor deoarece consumul este constant,acul indicator scade la un nivele si ramane stabil. La semnalizare se poate sesiza ca se misca acul deoarece consumul nu este constant si se misca in functie de frecventa aprinderii becurilor de semnalizare si la mine face la fel si sincer cred ca este vb de un contact imperfect la o masa
cip077- Suspendat
- 1,274 mesaje
- din 22 Feb 2009
- Frontera 2003 2,2 dth
- Prahova
cip077- Mesaje scrise: 1,274
- Locatie: Prahova
- Masina: Frontera 2003 2,2 dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2009
- Mesaj Privat
ovidiu.i a scris:
Am cumparat un set de ceasuri de bord de la dezmembrari.
La mine nu mergea acul de la kilometraj. La asta nu merge nimic daca nu aprind pozitiile.
NU e de la nici un alternator. E de la ceasurile de bord 100% sigur.
Am schimbat singur ceasurile in 10 minute. Nu imi scartie bordul nici acum, nici inainte.
Am sa iau ceasurile mele sa le duc la un electornist sa-mi refaca toate lipiturile.
Revin cu sesizari
ipais a scris:frontera indica turele dupa releul de la alternator, care daca imbatraneste nu mai face functia asta decat daca mai are un consumator pornit. Daca as fi desfacut bordul m-as fi ofticat de mama zmeilor.
Am cumparat un set de ceasuri de bord de la dezmembrari.
La mine nu mergea acul de la kilometraj. La asta nu merge nimic daca nu aprind pozitiile.
NU e de la nici un alternator. E de la ceasurile de bord 100% sigur.
Am schimbat singur ceasurile in 10 minute. Nu imi scartie bordul nici acum, nici inainte.
Am sa iau ceasurile mele sa le duc la un electornist sa-mi refaca toate lipiturile.
Revin cu sesizari
Salut Ovidiu, daca e vb de ceasurile de la mine, te rog sa le trimiti retur, cu tot cu transport la destinatie(deci 100+transp). Pe Fronty bulgaroaica chiar au functionat ok, deci astept o confirmare(acum am vazut discutia).
Oby One
- Mesaje scrise: 11
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2002
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Dec 2011
- Mesaj Privat
mihaialex a scris:1,2,3...defecte frecvente la Frontere;poti incerca sa repari bordul urmind indicatiile de aici http://www.fronteraowners.c...mp;t=10226;pentru a desface singur bordul,indicatii aici http://www.blauetachos.de/d...ntera_b_tacho.htm
5.Sub scaune exista un conector(la mine e galben) al senzorului airbag;desfa-l,curata-l bine,eventual cu spray antioxidant si pune-l la loc;la mine asa a functionat
5.Sub scaune exista un conector(la mine e galben) al senzorului airbag;desfa-l,curata-l bine,eventual cu spray antioxidant si pune-l la loc;la mine asa a functionat
Salut Mihai
Poti sa imi dai alta referinta ptr primul link ?
Am incercat sa ma inregistrez pe forumul lor dar nu mi-a mers.
- flavicx
- **
- 198 mesaje
- din 29 Jan 2011
- Frontera 2002 Y22DTH
- Alba
flavicx
- Mesaje scrise: 198
- Locatie: Alba
- Masina: Frontera 2002 Y22DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Jan 2011
- Mesaj Privat
ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
Salut ,
Chiar daca e veche discutia o sa o aduc putin in prima pagina .
Am si eu cateva probleme cu bordul si o nelamurire .
1 - cand dau semnal acul de la turometru scade si urca necontrolat la fel si cel de la baterie .
2 - acul de la presiunea din ulei imi sta ridicat la maxim .
am cumparat un nou bord din dezmembrari, acest bord nu mai are problema cu fluctuatia acului de la turometru dar presiunea imi sta tot in maxim si imi arata cu aproximativ 20 km in plus.
avand doua borduri unu l-am demontata si am colantata in carbon tot interiorul .
imi poate spune si mie cineva cum pot regla acele de bord sau cum ar trebui sa le pun sa imi indice valorile cat mai aproape de adevar ?
multumesc.
Alin,
Chiar daca e veche discutia o sa o aduc putin in prima pagina .
Am si eu cateva probleme cu bordul si o nelamurire .
1 - cand dau semnal acul de la turometru scade si urca necontrolat la fel si cel de la baterie .
2 - acul de la presiunea din ulei imi sta ridicat la maxim .
am cumparat un nou bord din dezmembrari, acest bord nu mai are problema cu fluctuatia acului de la turometru dar presiunea imi sta tot in maxim si imi arata cu aproximativ 20 km in plus.
avand doua borduri unu l-am demontata si am colantata in carbon tot interiorul .
imi poate spune si mie cineva cum pot regla acele de bord sau cum ar trebui sa le pun sa imi indice valorile cat mai aproape de adevar ?
multumesc.
Alin,
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
- SUPERDRAGOS
- ****
- 2,664 mesaje
- din 24 Aug 2007
- Frontera 2001 3.O DI
- Bucuresti
SUPERDRAGOS
- Mesaje scrise: 2,664
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 2001 3.O DI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Aug 2007
- Mesaj Privat
ANJ
- Mesaje scrise: 69
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Frontera 1994
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jul 2012
- Mesaj Privat
- Georgescu Cristian
- **
- 174 mesaje
- din 03 Oct 2012
- Frontera 1993 C20NE
- Buzau
Georgescu Cristian
- Mesaje scrise: 174
- Locatie: Buzau
- Masina: Frontera 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 03 Oct 2012
- Mesaj Privat
Dacã schimbi sonda, spune-mi ºi mie rezultatul. De la o vreme ºi acul meu de ulei a cam luat-o razna ºi bãnuiesc tot sonda. Stã la maxim, indiferent de turaþie ºi la ralanti joacã de nebun, ceia ce nu fãcea. La mine mai are o "dambla": când pun contactul se duce la maxim, nu cred cã e normal... parcã înainte stãtea pe zero.
Merci! O searã bunã!
Merci! O searã bunã!