vampire
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Suceava
- Masina: Manta 1979 20E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
am un opel manta b din 79 cu motorul 20E pe ea (masina avusese initial carburatie si fostul proprietar a facut conversia).
provestea este urmatoarea: cand am luat masina motorul mergea, dar innecacios din cauza ca doar 2 pistoane functionau la celelalte doua camele de pe ax fiind tocite de tot. cand am luat masina am testat si injectoarele care pulverizau bine.
motorul a fost dat jos, rectificat tot ce trebuia, schimbat ax came nou, tacheti, bucse, etc.
cand am montat la loc motorul si am vrut sa il pornesc, el nu mai pornea. contact aveam, electromotorul invartea, scanteie dadea, popma de benzina dadea presiune, dar dupa ce am scos afara injectoarele am constatat ca ele nu functionau.
rugamintea mea este sa imi spuneti ce ar putea fi de vina, ce ar trebui sa verific, ce mufe sau legaturi electrice ar putea fi prost puse si eventual poate are cineva o schema sau o document despre motor (20E) si/sau partea electronica.
va multumesc anticipat
provestea este urmatoarea: cand am luat masina motorul mergea, dar innecacios din cauza ca doar 2 pistoane functionau la celelalte doua camele de pe ax fiind tocite de tot. cand am luat masina am testat si injectoarele care pulverizau bine.
motorul a fost dat jos, rectificat tot ce trebuia, schimbat ax came nou, tacheti, bucse, etc.
cand am montat la loc motorul si am vrut sa il pornesc, el nu mai pornea. contact aveam, electromotorul invartea, scanteie dadea, popma de benzina dadea presiune, dar dupa ce am scos afara injectoarele am constatat ca ele nu functionau.
rugamintea mea este sa imi spuneti ce ar putea fi de vina, ce ar trebui sa verific, ce mufe sau legaturi electrice ar putea fi prost puse si eventual poate are cineva o schema sau o document despre motor (20E) si/sau partea electronica.
va multumesc anticipat
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Cauze pot fi multe. Una ar putea fi senzorul RPM, alta ar putea fi limitatorul de presiune in rampa (apropos, ce tip de injectie ai, L-Jetronic sau LE-Jetronic, pt. ca lucreaza la presiuni diferite-tb. de asemenea sa vezi injectoarele daca corespund ca tip cu sistemul de injectie). Mai e si VAF-ul (volume air flow) de verificat. Nu stiu exact daca injectoarele sunt operate electric sau mecanic, dar daca sunt operate mecanic cauza (aproape sigura) este ca nu exista suficienta presiune in rampa de injectie.
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Daca e injectie mecanica vezi ca daca ai vreun furtun de aer spart, adio injectie.
Verifica tot ce tine de vacuumuri, sa nu scape pe undeva. Vezi daca exista acel taler actionat de presiunea de admisie de aer in motor. Pune pe cineva sa dea la cheie si apasa pe taler. Ar trebui sa injecteze ceva pe la injectoare. Atentie sa nu iei foc!
Verifica tot ce tine de vacuumuri, sa nu scape pe undeva. Vezi daca exista acel taler actionat de presiunea de admisie de aer in motor. Pune pe cineva sa dea la cheie si apasa pe taler. Ar trebui sa injecteze ceva pe la injectoare. Atentie sa nu iei foc!
vampire
- Mesaje scrise: 21
- Locatie: Suceava
- Masina: Manta 1979 20E
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Feb 2007
- Mesaj Privat
liviu2004 a scris:Daca e injectie mecanica vezi ca daca ai vreun furtun de aer spart, adio injectie.
Verifica tot ce tine de vacuumuri, sa nu scape pe undeva. Vezi daca exista acel taler actionat de presiunea de admisie de aer in motor. Pune pe cineva sa dea la cheie si apasa pe taler. Ar trebui sa injecteze ceva pe la injectoare. Atentie sa nu iei foc!
Verifica tot ce tine de vacuumuri, sa nu scape pe undeva. Vezi daca exista acel taler actionat de presiunea de admisie de aer in motor. Pune pe cineva sa dea la cheie si apasa pe taler. Ar trebui sa injecteze ceva pe la injectoare. Atentie sa nu iei foc!
merci de ajutor. oricum injectia e electronica
am rezolvat intre timp problema
era un fir de masa de la un releu care ramasese nelegat