cipry1983
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
Am un Opel Vectra 1.7TD,motor isuzu,din 1994.Problema e ca atunci cand pornesc motorul,dar nu de fiecare data,se inchid casetofonul,detectorul d radar si alte aparate care le mai am.nu reusesc sa-mi dau seama ce se intampla.ce ar putea fi?am fost si la service si mi-au schimbat electromotorul,mi-au inlocuit firul la masa si problema a ramas aceeasi!ma poate ajuta careva,pls!!! va multumesc!
- gabonne
- ****
- 1,293 mesaje
- din 11 Sep 2006
- Vectra 1993 1.7TD
- braila
gabonne
- Mesaje scrise: 1,293
- Locatie: braila
- Masina: Vectra 1993 1.7TD
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 11 Sep 2006
- Mesaj Privat
- geo_dezu2000
- *
- 27 mesaje
- din 26 Dec 2006
- Astra 2001 z16xe
- Brasov
geo_dezu2000
- Mesaje scrise: 27
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 2001 z16xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Dec 2006
- Mesaj Privat
Probabil ca ar fi trebuit sa verifice starea bateriei si dupa aceea sa se canalizeze spre demaror.....
Ai incercat cu o baterie "sanatoasa"?Chiar daca pornirea reprezinta un regim de suprasarcina nu mi se pare normal sa intrerupa functionarea circuitelor auxiliare.O baterie buna trebuie sa sustina curentul de pornire cerut de electromotor.
Geo
Ai incercat cu o baterie "sanatoasa"?Chiar daca pornirea reprezinta un regim de suprasarcina nu mi se pare normal sa intrerupa functionarea circuitelor auxiliare.O baterie buna trebuie sa sustina curentul de pornire cerut de electromotor.
Geo
- pif
- ****
- 1,312 mesaje
- din 04 Nov 2004
- Vectra 2001 z18xe
- Gaesti/Dambovita
pif
- Mesaje scrise: 1,312
- Locatie: Gaesti/Dambovita
- Masina: Vectra 2001 z18xe
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 04 Nov 2004
- Mesaj Privat
Din cate stiu eu cand pornesti masina nu trebuie sa ai consumatori gen lumini aprinse, casetofon, aeroterma sau alti consumatori. Eu cred ca bateria e pe duca incearca si masoara tensiunea din baterie. E normal ca atunci cand dai la demaror sa ai o scadere de tensiune dar nu atat incat sa ti se stinga consumatoarele. A i observat cumva ti se reseteaza ceasul?
cipry1983
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
ceasul nu se reseteaza!bateria a masurat-o un electrician si a zis ca e buna!acum nu stiu dak pot avea incredere in el!am sa incerc sa schimb bateria sa vad dak face la fel!nu e posibil sa fie defect releul de incarcare a bujiilor incandescente?
ma dispera cand vad ca se inchid aparatele!dak ar fi bateria nu ar trebui sa faca tot timpul problema asta?la mine face doar cand o apuca pe ea!va multumesc pt raspunsuri
ma dispera cand vad ca se inchid aparatele!dak ar fi bateria nu ar trebui sa faca tot timpul problema asta?la mine face doar cand o apuca pe ea!va multumesc pt raspunsuri
Jericho
- Mesaje scrise: 34
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z16SE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 05 Jan 2006
- Mesaj Privat
Si la mine se intampla la fel. Problema e ca asa facea si cand a fost bateria noua si face si acum cand e pe duca. Cred totusi ca este un sistem de protectie pt a elimina orice consumator la pornire.
Mai asteapta si alte pareri avizate, cine stie, exista posibilitatea sa fie vreo problema tehnica.
p.s. Cu ce te deranjeaza?
Mai asteapta si alte pareri avizate, cine stie, exista posibilitatea sa fie vreo problema tehnica.
p.s. Cu ce te deranjeaza?
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- costi petrescu
- **
- 380 mesaje
- din 10 Nov 2006
- Vectra 1991 C20NE
- Bucuresti
costi petrescu
- Mesaje scrise: 380
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1991 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 10 Nov 2006
- Mesaj Privat
- robertt_rct
- **
- 322 mesaje
- din 27 Jun 2005
- Vectra 2001 Z18XE
- 4426'N 2606'E
robertt_rct
- Mesaje scrise: 322
- Locatie: 4426'N 2606'E
- Masina: Vectra 2001 Z18XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Jun 2005
- Mesaj Privat
cipry1983 a scris:ceasul nu se reseteaza!bateria a masurat-o un electrician si a zis ca e buna!acum nu stiu dak pot avea incredere in el!am sa incerc sa schimb bateria sa vad dak face la fel!nu e posibil sa fie defect releul de incarcare a bujiilor incandescente?
ma dispera cand vad ca se inchid aparatele!dak ar fi bateria nu ar trebui sa faca tot timpul problema asta?la mine face doar cand o apuca pe ea!va multumesc pt raspunsuri
ma dispera cand vad ca se inchid aparatele!dak ar fi bateria nu ar trebui sa faca tot timpul problema asta?la mine face doar cand o apuca pe ea!va multumesc pt raspunsuri
atunci nu este o problema! asa se intampla chiar daca bateria este noua sau uzata.@pif a zis bine. in momentul pornirii, consumatorii gen CD aer sau detector ar trebui opriti!
cand a fost verificata bateria de electrician? dupa ce ai mers cu masina? am patit o situatie cand dimineata bateria era moarta si porneam masina doar impinsa (era o Dacia) iar dupa, la masuratori arata ok.
- ROBERTby2000
- **
- 244 mesaje
- din 01 Aug 2006
- Astra 2001 y17dt
- Vrancea
ROBERTby2000
- Mesaje scrise: 244
- Locatie: Vrancea
- Masina: Astra 2001 y17dt
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 01 Aug 2006
- Mesaj Privat
- mctoto
- ****
- 1,839 mesaje
- din 16 Mai 2006
- Calibra 1993 C20NE
- Bucuresti
mctoto
- Mesaje scrise: 1,839
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Calibra 1993 C20NE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Mai 2006
- Mesaj Privat
- octav13
- ****
- 2,057 mesaje
- din 17 Nov 2006
- Vectra 2003 y 22 dtr
- Teleorman
octav13
- Mesaje scrise: 2,057
- Locatie: Teleorman
- Masina: Vectra 2003 y 22 dtr
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Nov 2006
- Mesaj Privat
- AdamOpel
- ****
- 1,015 mesaje
- din 07 Nov 2006
- Alta tara
AdamOpel
- Mesaje scrise: 1,015
- Locatie: Alta tara
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Nov 2006
- Mesaj Privat
poate ai legat pe contact consumatori!(cassul orig ii legat pe contact si logic ar fi si detectorul de radar....doar no sa detecteze cu motorul oprit .. )
in momentul cand pui contact pornesc consumatori iar cand dai la demarou se intrerup!aceasta este facut deoarece demaroul consuma mult curent si pot aparea oscilati de tensiune pe traseu...
nuti face nici o grija... ii normal!
in momentul cand pui contact pornesc consumatori iar cand dai la demarou se intrerup!aceasta este facut deoarece demaroul consuma mult curent si pot aparea oscilati de tensiune pe traseu...
nuti face nici o grija... ii normal!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
cipry1983
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
casetofonul porneste singur dupa ce porneste motorul!o sa incerc sa curat si contactele si bornele,sa vad ce mai face atunci!e interesant ca dimineata la frig porneste f bine,iar ziua abia porneste cateodata!am tras azi un fir direct de la bornele bateriei si de el am legat casetofonul si am alimentat bricheta la care e conectat detectorul!aceeasi problema imi face !sa fie bateria de vina?va multumesc pt raspunsuri!
liviu2004- Suspendat
- 2,323 mesaje
- din 28 Sep 2005
- Galati
liviu2004- Mesaje scrise: 2,323
- Locatie: Galati
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Sep 2005
- Mesaj Privat
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
E asa complicat sa pornesti masina cu casetofonul si detectorul inchise? Poti sa le deschizi dupa ce a pornit masina. Ai bateria putin pe duca. Este normal sa se intample asa. Si nu mai face improvizatii sa tragi fire de la baterie la bricheta si casetofon. Poti face scurt-circuit! Si e chiar indicat sa fie liniste cand pornesti motorul! Asa il mai auzi si tu cum porneste, cum toarce, daca are vreo bataie. Dupa aia poti sa dai muzica la blana!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
E clar. Bolnavul inchipuit. Mai mult, cei de la service stiau ca e normal, dar au profitat. Ti-au luat banii pe electromotor degeaba (esti convins ca l-au schimbat?)
Explicatii:
Menirea bateriei e sa ofere un curent IMENS pentru o scurta perioada de timp (pornirea motorului). In momentele alea, conteaza doar curentul, tensiunea la bornele bateriei nu mai are nici o relevanta. De ce?
Rezistenta interna a bateriei e diferita de 0. Asta inseamna ca, atunci cand curentul e mare, tensiunea la bornele ei scade. Electromotorul papa intre 50 si 100 amperi la mers in gol. In sarcina normala, curentul e intre 200 si 300 amperi. In sarcina maxima, curentul e undeva intre 400 si 800 amperi, functie de electromotor. Tensiunea la bornele bateriei scade in momentele alea sub 7V (plus o cadere de tensiune de pana la 0.5V pe cablaj) si nu e absolut nimic in neregula cu asta!
si-acum detalii despre ce am gasit eu ca ar fi electromotor pe X17DT:
Electromotor Hitachi cod Opel 97 150 204
curent la mers in gol: maxim 90A
tensiune la borne: 11V
curent in sarcina normala (pornire motor): 250A
tensiune la borne: 8.4V
turatie: 1000 rpm
cuplu: minim 8.3 Nm
curent in sarcina maxima (blocaj): macim 660A
tensiune la borne: 3V
La pornire, curentul absorbit de electromotor e intre cel normal si cel maxim, functie de uzura motorului, a electromotorului, temperatura, umiditate si probabil altele.
Pe scurt: nu iti mai face griji. Toate fac la fel, cu exceptia adaptarii descrise de ROBERTby2000.
Explicatii:
Menirea bateriei e sa ofere un curent IMENS pentru o scurta perioada de timp (pornirea motorului). In momentele alea, conteaza doar curentul, tensiunea la bornele bateriei nu mai are nici o relevanta. De ce?
Rezistenta interna a bateriei e diferita de 0. Asta inseamna ca, atunci cand curentul e mare, tensiunea la bornele ei scade. Electromotorul papa intre 50 si 100 amperi la mers in gol. In sarcina normala, curentul e intre 200 si 300 amperi. In sarcina maxima, curentul e undeva intre 400 si 800 amperi, functie de electromotor. Tensiunea la bornele bateriei scade in momentele alea sub 7V (plus o cadere de tensiune de pana la 0.5V pe cablaj) si nu e absolut nimic in neregula cu asta!
si-acum detalii despre ce am gasit eu ca ar fi electromotor pe X17DT:
Electromotor Hitachi cod Opel 97 150 204
curent la mers in gol: maxim 90A
tensiune la borne: 11V
curent in sarcina normala (pornire motor): 250A
tensiune la borne: 8.4V
turatie: 1000 rpm
cuplu: minim 8.3 Nm
curent in sarcina maxima (blocaj): macim 660A
tensiune la borne: 3V
La pornire, curentul absorbit de electromotor e intre cel normal si cel maxim, functie de uzura motorului, a electromotorului, temperatura, umiditate si probabil altele.
Pe scurt: nu iti mai face griji. Toate fac la fel, cu exceptia adaptarii descrise de ROBERTby2000.
cipry1983
- Mesaje scrise: 47
- Locatie: Neamt
- Masina: Vectra 1994 TC4EEI
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2007
- Mesaj Privat
azi mi-a pus capac masina asta! la -17 grC nu a vrut sa porneasca!am luat curent de la masina unui coleg si a pornit!am inlocuit bateria si se pare ca a disparut problema care o aveam!nu se mai inchid aparatele!se pare ca bateria a fost de vina!s-a rezolvat probl! va multumesc din suflet celor care mi-au raspuns pe forum!
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat