Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Discuții generale
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Salutare tuturor
Deschid acest topic pentru a dezbate "profesionalismul" celor de la adevarulshop.ro, magazinul online legat de cotidianul adevarul (mda, cu "a" mic, ca nu merita A)
In data de 9.12.2011 am facut comanda nr ....., o jucarie robot Roborover in valoare de 168.59 ron. Produsul era disponibil pe site, cu mentiunea "In stoc furnizor". De asemenea, pe site exista mentiunea "Stocurile din depozitul propriu, cat si cele din stocul partenerilor AdevarulShop sunt actualizate zilnic". Produsul a fost cu acest status timp de mai multe zile, timp in care eu am evaluat daca vreau sa il iau sau nu.
In urma comenzii, dupa cateva ore am primit si confirmarea comenzii, semn ca totul este normal.
In data de 12.12.2011 am fost contactat de un reprezentant al magazinului care mi-a comunicat "produsul nu mai este in oferta noastra, deci se anuleaza comanda". In primul rand nu mi se pare normal ca un client sa fie tratat pe un asemenea ton, si cu o asemenea abordare. Desi am incercat sa explic faptul ca am o comanda valida, confirmata chiar de ei, am fost intampinat de refuzul lor "nu avem produsul, nici nu il vom mai avea" (de ce este atunci in oferta lor?). La insistentele mele, au verificat timp de o saptamana!? existenta produsului la furnizor, pentru ca apoi, dupa ce i-am contactat tot eu(profesionalismul inexistent ii impiedica sa ma sune ei asa cum au spus) sa imi spuna ca nu il gasesc. Aceasta afirmatie insa pare falsa, deoarece alte magazine din tara (online sau offline) au acest produs, intr-adevar la un pret mai mare, dar aceasta nu ma priveste pe mine intrucat am comandat de la adevarulshop exact din acest motiv.
De asemenea am observat ca produsul acum nu mai face parte din oferta magazinului, dar acesta nu este un motiv pentru a nu onora o comanda legitima.
Desi am incercat sa rezolv situatia pe cale amiabila, comunicand prin email cu dl Madalin Durca, nu am reusit. Pesemne foamea de profit (daca il luau de la alti furnizori nu se incadrau in pretul initial de pe site-ul lor) e mult mai mare decat imaginea.
Am anuntat ANPC, voi vedea daca iese ceva, ma indoiesc, pentru ca legea la noi e pentru cei mici, ca ceilalti....

In opozitie cu seriozitatea acestor domni, am un exemplu de la rmcrupea.ro, o fabrica de covoare. Am facut acum un an o comanda si cand am intrebat de pret, cineva mi-a zis un pret mai mic cu cateva milioane de lei vechi. Am cerut proforma in zilele urmatoare, am primit, era un pret mai mare. Am sunat si problema s-a rezolvat simplu: cine a gresit si-a acceptat eroarea si am primit covorul la pretul initial, mai mic. Firma nu a pierdut in mod real bani (a castigat mai putin), dar in schimb a dovedit profesionalism, seriozitate si onoare - ceea ce prea putine firme au.

(Daca am postat unde nu trebuie rog un moderator sa mute topicul. Multumesc.)
Skip ads

  • Negreanu

  • Mesaje scrise: 942
  • Locatie: Olt
  • Masina: Vectra 2004 Z19DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Mai 2010

  • Mesaj Privat
mare inginerie..atata timp cat nu ai pierdut niste bani totul este in regula parerea mea.
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
mda, e in regula ca o firma (cu un pic de spate cica) e neserioasa. Ce frumos e in Rromania.
  • cont-sters-27243

  • Mesaje scrise: 1,320
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Dec 2008

  • Mesaj Privat
Nu vad care e problema aici. La aproape toate magazinele online se poate intampla treaba asta. Gandeste-te numai cate mii de produse au pe site. E foarte greu sa tii un magazin online updatat la orice ora. Mi s-a intamplat de multe ori si mie sa comand ceva si apoi sa fiu sunat ca produsul nu mai este pe stoc. Chiar si la magazine online din strainatate.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
forbidden, e o diferenta intre a nu avea produsul pe stoc si a-ti confirma comanda si apoi a o anula pe motiv ca produsul a fost delistat.

Sunt de acord cu tine, e greu sa tii un magazin updatat la orice ora. Daca era usor, oricine ar fi deschis un astfel de magazin.
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
si inca ceva forbidden - am citat de pe site unde scria ca stocurile sunt actualizare ZILNIC, iar la ei produsul figura "in stoc furnizor" de mai multe zile...la telefon mi-au spus din prima ca nu il mai aduc de ceva vreme deci....ceva nu se potriveste. Asta ca sa nu amintesc si de confirmarea comenzii - la ce e buna daca e degeaba?

Stiu ca se poate intampla la orice magazin online chestia asta - dar poate sa difere modul de rezolvare. Ai o (una) comanda, nu e produs unicat, oare chiar nu se poate rezolva sa ia de la alt furnizor ? Castigi respect, prestigiu (putin cate putin) si incetisor te remarci ca un magazin serios.

Sa ne amintim numele unui e-magazin mare de la noi din tara care a pierdut intr-o noapte aproximativ 30.000 euro (sursa zf.ro) ? Nu sunt fanul acelui magazin, dar la faza asta jos palaria.
  • jE

  • Mesaje scrise: 8,418
  • Locatie: Brasov
  • Masina: Astra 2005 Z18XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2006

  • Mesaj Privat
ludi, lasa faza cu emagul, aia a fost publicitate cumparata ieftin. Au dat discunt-uri de 30.000 eur, si toata presa a vuit si-a duduit, ca nici cu de 10 ori suma aia nu cumparau atata reclama....
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Corect ce spui cu banii vs reclama, dar au luat oamenii produse la preturi gresite (mici) ? Se pare ca da. Si cred ca asta conteaza.
  • petre.ion

  • Mesaje scrise: 139
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2006 Z19DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 08 Sep 2011

  • Mesaj Privat
Mare lucru ce ti s-a intamplat ... ai fi in stare sa ceri si ceva discount-uri la alte produse din cauza asta, nu-i asa?
Oamenii nu sunt roboti , se pot strecuta erori atat in gestiunea stocului furnizorului dar si al magazinului. Aaa... fiecare magazin are furnizorii sai , tu vroiai ca magazinul sa-ti caute tie robotel (1 buc) la furnizorii cu care magazinul nu lucreaza de obicei,nu?
  • ludi_f

  • Mesaje scrise: 363
  • Locatie: Hunedoara
  • Masina: Astra 2007 Z13DTH
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jul 2007

  • Mesaj Privat
Da, aia vroiam petre. Se cheama profesionalism, google it.
Dar inca o data se explica de ce avem asa tara..."las' ca merge si asa" corect ? Suntem prea obisnuiti sa fim mintiti, inselati, incat nu mai conteaza. Greseala mea ca vreau seriozitate, asa-i ?

Si pentru propria ta informatie petre, magazinul mi-a aruncat un discount de 30 lei dar pot sa il pastreze. Vroiam seriozitate, respect si/sau rezolvarea comenzii - dar din nou vreau prea mult.
  • HaRRy_GTS

  • Mesaje scrise: 243
  • Locatie: Bucuresti
  • Masina: Vectra 2004 2.2 YDTR
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 19 Nov 2007

  • Mesaj Privat
Adevarul Holding ......o mare companie .Asa se anunta anultrecut si asta parea sa fie .
In momentul de fata singura parte profitabila din aceasta companie este doar Adevarul Distributie,se ocupa de comertul de ziare si reviste cu amanuntul(vanzatori volanti si chioscuri de ziare)
Probabil ai dat de un angajat care nu si-a mai primit salariul de o luna sau poate doua,de aici si dezinteresul celui cu care ai vorbit.
Ideea e ca Andrei Iucinu a castigat 50 % din Adevarul si patriciu (cu p mic) vrea sa falimenteze aceasta companie ptentru ca nu s-au inteles la pret .Pana la urma A.iucinu o sa aiba 50 % din nimic.

Au dat si la tv un miting al furnizorilor care aprovizioneaza reteaua de magazine MIC.RO , catre acesti furnizori nu s-au mai facut plati din vara .

Sunt de evitat pe viitor .
Decat batai de cap mai bine putin mai scump si cu garantia ca vei avea parte de ceea ce ai comandat .
Bafta !
  • florinianc

  • Mesaje scrise: 1,600
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Astra 2006 Z16xep
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 04 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Se pare ca inca nu le este familiara expresia "clientul nostru, stapanul nostru" unora dintre comercianti, si vad ca sunt comercianti ce se vor a fi de talie mare... Si sa ne miram ca merge asa bine treaba la noi in tara? Ludi, sunt 100% convins ca dupa sarbatori o sa iei robotelul la pret mult mai mic decat vreai sa il iei initial, insa cred ca tul il doreai pentru copilul tau de craciun. Goana dupa imbogatire de pe o zi pe alta inca persista in randurile comerciantilor, fie ei de talie mica sau mare si asta spune multe despre economia noastra.
Skip ads

  1. Home
  2. Discuții generale

Discuții similare

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR