90GRZ
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1993 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
Salut colegi,sunt cam nou pe aici dar am hotarat sa va cer parerea poate ma puteti ajuta,masina mea este un opel vectra A `93,1.6 c16nz si in seara asta cand mergeam spre casa,am observat ca masina nu se mai accelereaza,da in bot foarte urat..mai mult de 3500 de ture nu urca nici cu slujbe si apoi murea motorul...luam contactul puneam iara,masina mergea perfect pret de 10-15 secunde...pompa functiona...am observat ca aveam o presiune mare in rezervor in dupamasa asta cand am alimentat...dupa 5 minute de stationare,masina si-o revenit perfect si functioneaza..as avea nevoie de ajutor pentru ca nu vreau sa ramn cu ea prin drum si vreau sa rezolv problema cat mai repede posibil.
Va multumesc!
Va multumesc!
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
Iti spun eu ce ai , pompa de benzina aproape sigur ! . Eu aveam exact aceeasi problema la o alta masina si le-am luat pe rand pana am descoperit ca in acel moment cand imi taia acceleratia imi scadea si presiunea in rampa de injectie . La fel puneam si eu contactul iar si mergea (exact tot ce ai spus mai sus facea si la mine). I-am luat la intrebari pe cei care se ocupau de asta(presiune ,injectie) pe masina si in final s-a dovedit a fi pompa. Acum nu iti pot garanta 100% ca ai aceeasi problema . Ulterior si opelul vecinei facea asa si dupa probarea altei pompe s-a remediat (noroc ca avea de unde lua piese de schimb ) .
- dancuciureanu
- Moderator
- 16,465 mesaje
- din 26 Jun 2006
- Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Iasi
dancuciureanu
- Mesaje scrise: 16,465
- Locatie: Iasi
- Masina: Agila 2001 Z10XE + Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 26 Jun 2006
- Mesaj Privat
- deleted-38151
- ***
- 745 mesaje
- din 15 Aug 2009
deleted-38151
- Mesaje scrise: 745
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 15 Aug 2009
- Mesaj Privat
90GRZ
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1993 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
filtrul de benzina l-am schimbat de aproximativ doua,trei luni.....acuma...am scos busonul umblu fara el,pentru ca se face vid foarte tare si am realizat ca pompa scoate un sunet ascutit...care se aude cam si cam la 1 metru de masina...in concluzie o sa schimb pompa sa vad ce urmeaza.
Am fost si la mecanic azi...si am o nelamurire..modelul asta are nu stiu ce epurator al gazelor din rezervor,intre partea superioara si caroserie..ma refer deasupra rezervorului,daca stie cineva si daca are rost sa ii las sa imi desfaca rezervorul.Multumesc baieti
Am fost si la mecanic azi...si am o nelamurire..modelul asta are nu stiu ce epurator al gazelor din rezervor,intre partea superioara si caroserie..ma refer deasupra rezervorului,daca stie cineva si daca are rost sa ii las sa imi desfaca rezervorul.Multumesc baieti
- luciraica
- ****
- 2,001 mesaje
- din 29 Oct 2011
- Astra 2006 Z16XEP
- Sibiu
luciraica
- Mesaje scrise: 2,001
- Locatie: Sibiu
- Masina: Astra 2006 Z16XEP
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 29 Oct 2011
- Mesaj Privat
ala cred ca e filtru cu carbune activ... daca se face presiune de la vaporii de benzina in rezervor se deschide o supapa cara lasa sa treaca vaporii prin filtru... tot asa este si de la galeria de admisie un furtun cu o purja (electrovalva) ptr. vaporii de benzina... Eu credeam ca astea sunt numai la motoarele mai noi E3, E4... Poi merita sa vezi ce este cu supapele alea... cu pompa de benzina mai asteapta
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
Exista asa zisa "canistra de purjare" (canister purge valve), care are rolul de a "trage" vaporii din rezervor si ii baga in admisie. Electrovalva propriu zisa este in compartimentul motor, dar problema nu e asta pt. ca e normal sa traga aer din rezervor. Sincer si eu ma mir ca la C16NZ sa existe asa ceva.
TOMA BV
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16ZS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
am si eu cam aceiasi problema dupa ce merg cam 10 km nu se mai accelereaza ,la relantiu nu este nici o problema dar cand vreau sa accelerez pur si simplu nu vrea sa mearga , iau contactul o las cam 15 secunde dupa care pornesc si merge fara nici o problema tot vreo 10 km si iar aceesi treaba nu mai stiu ce sai mai fac am schimbat fise bujii pompa de benmzina filtru i-am pus capac la rezervor din ala universal ca sa nu faca vid,nu se aprinde nimic in bord daca ma poate ajuta cineva va rog din suflet nu stiu ce sa mai fac,masina este opel astra caravan 1,6 i
90GRZ
- Mesaje scrise: 10
- Locatie: Alba
- Masina: Corsa 1993 x12sz
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Oct 2010
- Mesaj Privat
baieti dupa ce am schimbat pompa de benzina am rezolvat problema...nu era pompa..am schimbat-o degeaba..asta este am una de rezerva..problema a fost la electrovalva din compartimentul motor de care zicea si colegul mai sus trebuie inlocuita,am bagat compresorul in electrovalva si am dat drumul....si mi-a puscat la loc rezervorul asa tare a facut vid incat mi s-a adunat rezervorul
TOMA BV
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Brasov
- Masina: Astra 1995 X16ZS
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 17 Jan 2008
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
Buna oameni buni,am o mica problema am un zafira benzina 1.6 16 valve din 2001,am mers cu masina vreo 600 km fara probleme,am oprit vreo 10 minute si cind sa pornesc a pornit mai greu ,nu se mai accelereazã efectiv calc accelerația si nu se mai accelereazã, ca apoi dupã scurt timp mi sa aprins in bord masina aceea cu cheițã... Ma puteți ajuta cu un sfat,va mulțumesc ...
- mariustintea
- ***
- 628 mesaje
- din 12 Apr 2013
- Meriva 2007 z17dth
- Brasov
mariustintea
- Mesaje scrise: 628
- Locatie: Brasov
- Masina: Meriva 2007 z17dth
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 12 Apr 2013
- Mesaj Privat
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
ecy
- Mesaje scrise: 13
- Locatie: Hunedoara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2016
- Mesaj Privat
mariustintea a scris:Sfat? Daca s-a aprins martorul,sigur este o eroare. Sfatul meu este sa faceti o diagnoza,daca nu profesionala,macar una cu ajutorul pedalelor si postati aici codul de eroare.
PS. cred ca dupa ce s-a racit motorul,acesta a functionat normal,sau poate ma insel?
da Marius dimineata cind a pornit electricianul masina a pornit si funcționa impecabil dar am avut aceste coduri pe care le-a șters si de care a zis ca se c-am duce calculatorul...ECU început de sfârșit
PS. cred ca dupa ce s-a racit motorul,acesta a functionat normal,sau poate ma insel?
- T.ion
- *****
- 3,454 mesaje
- din 27 Feb 2014
- Zafira 2001 Z16XE
- Alta tara
T.ion
- Mesaje scrise: 3,454
- Locatie: Alta tara
- Masina: Zafira 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 27 Feb 2014
- Mesaj Privat
- catastefan
- *******
- 5,918 mesaje
- din 21 Jan 2012
- Corsa 2001 Z12XE
- Galati
catastefan
- Mesaje scrise: 5,918
- Locatie: Galati
- Masina: Corsa 2001 Z12XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 21 Jan 2012
- Mesaj Privat
ecy a scris:
mariustintea a scris:Sfat? Daca s-a aprins martorul,sigur este o eroare. Sfatul meu este sa faceti o diagnoza,daca nu profesionala,macar una cu ajutorul pedalelor si postati aici codul de eroare.
PS. cred ca dupa ce s-a racit motorul,acesta a functionat normal,sau poate ma insel?
da Marius dimineata cind a pornit electricianul masina a pornit si funcționa impecabil dar am avut aceste coduri pe care le-a șters si de care a zis ca se c-am duce calculatorul...ECU început de sfârșit PS. cred ca dupa ce s-a racit motorul,acesta a functionat normal,sau poate ma insel?
Pana sa ajungi la ECU scoate mufa la senzorul ax came si apoi stergi toate erorile si mergi asa o zi. Verifica sa nu ai fire crapate/coapte/dezizolate sau sa se atinga.
Daca ramai numai cu eroarea P0340 si masina merge ok ai scurt pe cablajul care vine la senzor ax came