Ai uitat parola?


  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C
  • sDe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am cautat pe forum rezolvare la problema mea insa nu am gasit nimic concret ! De cateva zile mi se opreste masina cand o las pe "liber" si s-a aprins si check engine ! Am mai avut problema asta acum 1 an sa zic ,insa dupa ce am schimbat filtru de aer( sport ,o porcarie sa ai filtru sport) nu mi-a mai facut . de data asta insa s-a aprins martoru si nu a incetat nici dupa ce am schimbat filtru !Ea se tureaza si subtureaza singura dar nu se opreste tot timpu , o sa vedeti in film ca atunci cand ii dau pedala si ajunge turometru pe la 2k cade ca si secerata ! Asta cu mi-a zis cineva e o porcarie DAR mi-a zis cineva ca e posibil sa fie filtru de benzina bla bla , din cauza impuritatilor din carburant etc . Acum eu o sa va postez filmuletul cu simptomele si daca a mai patit cineva asa sau stie despre ce e vorba .. pls let me know !

Film
Skip ads

  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
In primul rand citeste codul de eroare semnalat de check engine, ori cu metoda pseudo-pedala (o gasesti aici pe forum) ori cu un Op-com.
Variatia relantiului poate insemna un debimetru defect.

Cum se citesc coduri eroare fara tester:

1 se apasa frana si acceleratia pana la fund
2 se pune contactul pe pozitia II
3 in bord va incepe sa clipeasca masina cu cheita,incepem sa numaram clip-urile


EXEMPLU

**********pauza*pauza*pauza*****

Cod P0115 :
unde 0 este reprezentat de 10 clip-uri
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 1 este reprezentat de 1 clip
unde 5 este reprezentat de 5 clip-uri


Daca ai o pauza mai mare incepe al doilea cod stocat si tot asa....

Detalii AICI .
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Frumoasa explicatie Shiva , felicitari .
  • sDe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am facut cum mi-a zis Shiva si erorile sunt urmatoarele :
1530
0460
0170
0100
Alte constatari :
1.daca nu o turez oscileata turatiile pana ajung la normal ramanand asa , cand apas acceleratia iar incep oscilatiile
2. cand e rece nu se opreste
3.am "lag" la acceleratie si din cand in cand se aude ca si cum mi-ar da rateu dar numai la apasatul brusc al acceleratiei,nu treptat... se aude un "poc" la motor nu la toba !
Si inca ceva.Ajutati-ma sa localizez si eu I.A.C ! Multumesc
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Uite ce am gasit eu prin lista de coduri:
P1530 Ignition Timing Adjustment Switch Circ (cred ca are legatura cu aprinderea,bujiile etc)
P0460 Fuel Level Sensor Circuit (senzorul de benzina ceva de genu )
P0170 Fuel Trim Error (bank (asta nu stiu ce poate fi)
P0100 MAF Sensor Ckt. Insufficient Activity (nu stiu daca ai debitmetru sau ceva de genul, vreun senzor de aer,nu intra suficient aer la motor, cine stie)

Vad ca ai probleme pe aprindere,benzina si aer , chestiile esentiale motorului:D Sper sa te ajute ce am gasit pe aici pe forum.
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
MAF-ul e debimetrul. Io as face urmatoarele:
0. deconectat baterie
1. verificat bujii, in functie de starea lor le-as inlocui
2. curatat clapeta de acceleratie
2'. inlocuit filtrul de benzina daca nu a fost schimbat in ultimii 20k km
3. reconectat baterie + lasat la relantiu motorul ca ECU sa-si invete parametrii; cu ocazia asta se si sterg erorile
4. verificat daca mai sunt simtome - daca da, se scoate mufa de la debimetru si se reverifica. Daca simtomele dispar atunci debimetrul e defect.
  • caliente

  • Mesaje scrise: 100
  • Locatie: Ilfov
  • Masina: Vivaro 2003 F9Q 760
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 17 Jun 2010

  • Mesaj Privat
Debitmetrul cred ca este principala problema, ecu interpreteaza gresit cantitatea de aer, nu mai stie ce informatii sa dea injectiei(cata benzina sa bage pentru un amestec eficient de benzina+aer), si aprinderea necontrolata, este o reactie in lant cred eu, parerea mea.
Shiva spune foarte bine incearca intai sa verifici toate cele. Am vazut mai demult pe youtube, un mecanic care scosese debitmetrul de pe un diesel, si in dreptul senzorului sufla cu un pistol de aer cu presiune, cand sufla in senzor motorul mergea rotund, cum oprea suflul de aer motorul murea, sper sa mai gasesc clipul sa iti arat.
  • sDe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Daca e debimetru e nasoala pt ca am vazut ca e destul de scump si din cate am mai citit pe aici pe forum imi trebuie bosch ca ar fi mai bun calitativ !O sa ma duc maine sa o pun pe tester ! Am vorbit cu un mecanic si mi-a zis ca e posibil sa fie si senzoru de la acceleratie !Oricum ma duc si o sa va spun ce si cum ... sper doar sa o rezolv cat mai repede, si daca s-ar putea si mai ieftin ca sunt sarbatorile si ultimu lucru care mi-ar fi trebuit e sa bag banii in masina !
O sa revin cu actualizari !
  • sDe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Gata si problema ! Trebuia doar clapeta de acceleratie curatata. Acum mi-a mai ramas martorul aprins in bord dar o sa ma duc iar sa mi stearga eroarea ! deci daca aveti vreo problema asemanatoare incepeti cu lucrurile mai minore !
Ms pt sfaturi si sper sa va fi ajutat si eu cu postul acesta ! Sarbatori fericite !
  • Shiva

  • Mesaje scrise: 1,977
  • Locatie: Cluj
  • Masina: Corsa 2002 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 22 Aug 2009

  • Mesaj Privat
sDe a scris:Gata si problema ! Trebuia doar clapeta de acceleratie curatata. Acum mi-a mai ramas martorul aprins in bord dar o sa ma duc iar sa mi stearga eroarea ! deci daca aveti vreo problema asemanatoare incepeti cu lucrurile mai minore !
Ms pt sfaturi si sper sa va fi ajutat si eu cu postul acesta ! Sarbatori fericite !

Ai dat jos corpul clapetei sau doar cat s-a putut sterge cu minimum de piese demontate? Ideal e sa-l dai jos ca sa-l cureti temeinic.
Erorile le poti sterge si tu scotand pentru cateva minute bornele de la baterie. Atentie doar sa ai codul de la cd-player.
  • sDe

  • Mesaje scrise: 15
  • Locatie: Dolj
  • Masina: Corsa 2004
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Jan 2009

  • Mesaj Privat
Am curatat doar la suprafata ! "Rotundu" ala de se misca cand apesi acceleratia pe care l-am demontat inainte sa il curat... cd-playeru l-am schimbat din motivul ca nu aveam codu de la el Smile) am intrebat de cod chiar curand intr un topic dar nu mi s-a raspuns inca .. m-ar batea un gand sa il pun la loc ca da mai bine cu el original chiar daca ascult track !iar clapeta eu zic ca e curatata destul de bine .. in caz ca o sa mi mai faca probleme o sa aprofundez curatenia Smile
  • deleted-38151

  • Mesaje scrise: 745
  • Locatie:
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 15 Aug 2009

  • Mesaj Privat
Eu tot track am si sunt multumit de el !
  • nele_crisan

  • Mesaje scrise: 28
  • Locatie: Timis
  • Masina: Corsa 2001
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Mai 2011

  • Mesaj Privat
imi cer scuze daca nu am postat bine.
si la prietena mea i-a facut figura sa se opreasca si apoi sa nu mai porneasca, cand i se aprindea becul cu masina si cheita. am umblat si eu cateva zile cu ea dar la mine nu s-a mai intamplat, doar mi s-a tot aprins becul cu masina si cheita si se stingea singur fara ca motorul sa se opreasca. am constatat ca , cand aveam becul aprins termocupla mergea cateva secunde si dupa ce opream motorul desi apa era la 60 grade. are vreo legatura una cu alta?
termocupla nu trebuie sa mearga normal doar cand apa depaseste o anumita temperatura?

multumesc!
  • cobalt

  • Mesaje scrise: 78
  • Locatie: Prahova
  • Masina: Corsa 1999 x10xe
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 30 Dec 2009

  • Mesaj Privat
Salut am si eu o problema cu masina, o corsa c z12xe, acum de cand sa incalzit vremea la pornire dimineata scade relantiu pana pe la 5-600 de rotatii urca apoi la 1500 si apoi coboara la 1200-1300 si ramane asa. Problema nu o face de fiecare data dar in 4 zile din 7 cam da. Nu e neboie sa o accelerez ca sa nu moara dar se zguduie destul de tare atunci cand e jos. Apoi peste zi nu mai face decat daca sta mai mult, adica dupa 9 ore de program de munca la pornire uneori nu atat de des ca dimineata. Tin sa spun ca iarna trecuta nu a facut deloc asa a pornit bine, a intrat socul normal, deci ce ar putea fi? Sau ce sa curat ca sa vad daca scap de problema?
  • ErrKey

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Identic aceleasi simptome le am si eu, ca si cobalt. Si tot asa.... cam de cand s-a incalzit afara. Doar la prima pornire, la rece, dupa ce masina sta o perioada mai lunga. Ar putea fi senzorul de temperatura antigel - decalibrat... iar ECU sa vada o temperatura gresita la dozarea amestecului, dand peste cap socul automat, asta pana se autoregleaza cumva (nu stiu cum... poate prin citire sonda lambda 1?). Urmeaza sa verific asta... si sa incerc si un ECU reset (idle learn). Dar nu-i asa?... pot fi multe alte cauze. Asteptam pareri avizate.
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
Simptome de EGR colmatat.
Folositi casuta de sus cu cauta orice

https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=9280 aveti aici tutorial. Cititi cu atentie
  • ErrKey

  • Mesaje scrise: 17
  • Locatie: Maramures
  • Masina: Astra 2007 Z14XEP
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Aug 2011

  • Mesaj Privat
Multumesc de sugestie, cunosc tutorialul lui Dan Cuciureanu despre EGR...
Pana acum am exclus asta, fiindca dupa mica problema cu pornirea la rece totul e foarte ok, si in mers, si la relanti (stabil), si la o urmatoare pornire (asta daca nu trec mai multe ore si se raceste motorul)...
In plus, nu am o mare parte din simptomele descrise acolo.
Din cate stiu EGR ar trebui sa ramana inchis, cat socul e activ...
Acum ma gandesc ca e posibil sa fi ramas blocat pe deschis...
Dar atunci de ce se manifesta doar la rece? Poate la cald nu mai are asa un mare impact...?
  • KNUSSPERONNE

  • Mesaje scrise: 13
  • Locatie: Belgia
  • Masina: Corsa 2005 Z13DT
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 07 Sep 2014

  • Mesaj Privat
Salut, sunt noul proprietar al unui Opel Corsa Z12XE din 2003 si de cateva zile am o problema cu opritul motorului. Problema se manifesta in felul urmator: la inceput imi aparea in mers masina cu cheita dar masina mergea normal si dupa ce opream motorul la destinatie si vroiam sa l pornesc imediat nu mai pornea puteam sa dau si de 50 ori cheie. Daca incercam sa pornesc motorul dupa 20 min pornea fara probleme...si o lua de la capat cu cheita. Dar de astazi s a schimbat problema .... dimineata la rece masina porneste fara nicio problema dar dupa ce se incalzeste un pic si merg 5 min cu ea se opreste motorul brusc si daca incerc sa l pornesc nu mai merge invarte electromotorul dar degeaba....si la fel dupa 20 min porneste. Deci e foarte umilitor sa ramai in mijlocul drumului si sa impingi la masina. Va rog daca ma poate ajuta cineva cu niste sfaturi. HEEEELP ! Multumesc anticipat.
  • liviu2004

  • Mesaje scrise: 2,323
  • Locatie: Galati
  • Masina:
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 28 Sep 2005

  • Mesaj Privat
Galatene, te ocupi de masina numai cand moare? Da colo cand iti aprindea becul? Ai auzit de citire coduri eroare prin metoda pedala? Spor la citit!
  • catastefan

  • Mesaje scrise: 5,918
  • Locatie: Galati
  • Masina: Corsa 2001 Z12XE
  • Status: Offline
  • Cont inregistrat: 21 Jan 2012

  • Mesaj Privat
@liviu2004 omul e proaspat posesor....da-i o circumstanta ....
Citeste metoda cu pedalele aici .... https://www.clubopel.com/viewtopic.php?t=24014
Posteaza rezultatele.
Skip ads

  1. Home
  2. Opel Corsa
  3. Corsa C/Combo C

Intră în ClubOpel!

check Cea mai mare comunitate Opel
check Întâlniri locale
check Skip Ads
check Vinzi/Cumperi
check Gratuit pe viață




CO+FB CO+FB CO+YT CO+IG CO+TWTR