poate gresesc dar ai vrut sa zici "obiectiv" sau chiar "subiectiv"?!
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
- maiandrei
- ******
- 4,710 mesaje
- din 20 Dec 2004
- Insignia 2018 B20DTH
- Bucuresti
maiandrei
- Mesaje scrise: 4,710
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Insignia 2018 B20DTH
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Dec 2004
- Mesaj Privat
- Dac
- **
- 231 mesaje
- din 07 Feb 2005
- Vectra 1993 C16NZ
- Timisoara
Dac
- Mesaje scrise: 231
- Locatie: Timisoara
- Masina: Vectra 1993 C16NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 07 Feb 2005
- Mesaj Privat
recunosc, toti suntem fani/posesori de opel aici si suntem un pic subiectivi cand vine vorba de opel
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- motor puternic, adecvat caroseriei
- are lant de distributie, deci fara probleme din directia asta
- f. robust, este gandit sa functioneze cu benzina pana la CO 91
- sistem de admisie cu MAP, fara debitmetru (si fara problemele specifice)
- termostat calibrat bine (fara problemele de supraincalzire clasice la Vectra B, deschide la 82 grade)
dezavantaje:
- consum ceva mai mare (dar nu cred ca mai mult de 13,5l/100 in oras)
- intretinerea ceva mai scumpa (de ex. "inghite" 5l de ulei, musai 5W40 sau mai bun)
Per total, zic eu, unul din cele mai reusite exemplare Vectra B
- maddan
- OP
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Multam de sfat, o sa ma uit atent-atent. Ce sa fac, daca imi plac atat de mult Vectrele...
Ziceam ca s-ar putea sa mai astept un picut, caci am auzit un zvon cum ca din august cade cerinta de Euro 3 si atunci primul meu drum va fi in Germania... problema mea e ca sunt limitat in optiuni pentru ca nu am decat max 7500E, insuficienti pentru a lua o masina buna dintr-un an bun...
- Ingineru
- ****
- 1,086 mesaje
- din 24 Jun 2004
- Vectra 1998 X16XEL
- Bucuresti
Ingineru
- Mesaje scrise: 1,086
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Vectra 1998 X16XEL
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 24 Jun 2004
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Ca si dotari: inchidere centralizata, geamuri electrice, servo directie, ABS, Jenti Aluminiu de 14 inch in 3 spite cu cauciucuri 185/65/14 in stare buna, radio CD Pioneer DEH-2100R.
1. M-am interesat azi de piese pentru masina: curea de distributie, filtru de ulei, filtru de aer, un rulment de la pompa de apa (suna cam ciudat rulmentu, asa ca il schimb) ma costa 150 ron - eu zic ca nu e mult ca piese noi.
2. Acum vreau sa-mi schimb bateria (am un Rombat de 66 AH si arata cam veche) ce marca recomandati si de cati amperi/ora, 75 AH e bun?
3. Modelul asta de Opel are si filtru de benzina? Daca da unde il gasesc? Sa-l schimb si pe asta!
4. Am acum anvelope de 185/65(120.25mm)/14 ii pot pune 185/70/14? In carte scrie de 175/70(122.5 mm)/14 io cred ca 185/70(129.5mm)/14 nu va fi prea inalt.
5. Ce tip de lichid de frana pun? DOT 4; 5 ??
6. Mi se aprinde becul de la ABS in mers dar masina franeaza bine la viteze pana la 70kmh (mai mult nu am avut unde)– placutele de frana si sabotii sunt noi. Nu am lichid destul de se aprinde becu?
7. Acum o faza foarte haioasa: cand nu am cheia in contact imi merge clacsonul; cand pun contanctu’ nu mai clacsoneaza??! Ce drac de fire au fost inversate??
Acum intrebarile:
1. sa-mi schimb acum cureaua de distributie?
2. sa schimb acum uleiul din cutia de viteze?
3. cat "mai tine" motorul, va duce spre 300.000 km?
4. ce ulei bag in motor? 10W-40 sau ce??
- maddan
- OP
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Skywalker, bine ai venit aici!
0. Cat ai dat pe ea?
1. E mai bine sa-ti schimbi cureaua de distributie daca nu esti sigur cand a fost schimbata ultima data
2. N-are rost, daca cutia iti merge bine lasa-l acolo.
3. Duce, evident, depinde cum il ingrijesti si tu.
4. 10W40 musai. Sintetic musai.
Ca sfat general: inainte sa te apuci sa bagi bani in piese, mergi macar 2 saptamani cu ea asa, si vei vedea mai bine ce-ti trebuie neaparat si ce nu.
Poti citi threadul asta d-a fir a par ca sa eviti greselile mele
Despre baterie: nu stiu, nu m-am uitat. Sa fie una buna oricum.
Roti: recomandabil sa pui ce scrie in talon.
Restul, ar fi bine sa pui intrebarile la Probleme tehnice
Multam!
florinike- Suspendat
- 1,582 mesaje
- din 22 Feb 2005
- Astra 2001 Z20LET
- Bucuresti
florinike- Mesaje scrise: 1,582
- Locatie: Bucuresti
- Masina: Astra 2001 Z20LET
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 22 Feb 2005
- Mesaj Privat
- maddan
- OP
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
- cont-sters-1898
- **
- 233 mesaje
- din 28 Feb 2006
cont-sters-1898
- Mesaje scrise: 233
- Locatie:
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 28 Feb 2006
- Mesaj Privat
Am observat o ciudatenie la masina: am clacson tot OK, cand pun contactu'... nu mai am clascon!?
Si am observat azi ca am toba finala gaurita dar nu face ca tractoru' tot silentios se aude. Ce tip de toba sa-i pun acum daca tot o schimb, ma gandesc la un pret undeva pe la 100-150 ron.
- maddan
- OP
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
A mers masina ca un tractor, credeam ca a pierdut compresia la motor sau ceva, chiar nu ma puteam gandi ca e de la benzina...
Acum am pus din nou de la Petromul de la Diham, de 99, si masina a redevenit racheta.
Am mai pus de la OMV-uri si n-am avut probleme. Asta inseamna ca nenorocitii aia de acolo traficheaza benzina. N-o sa mai pun niciodata de la ei.
- maddan
- OP
- 320 mesaje
- din 16 Jan 2005
- Bucuresti
maddan
- Mesaje scrise: 320
- Locatie: Bucuresti
- Masina:
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 16 Jan 2005
- Mesaj Privat
Intre timp am mai pus urmatoarele pe masinuta:
1. Un motoras de parbriz nou-nout, Delco, cel vechi se arsese definitiv. 600RON!!!! (Augsburg, my bad... )
2. Un litru ulei Castrol Magnatec 10W40 - exceptional ulei!
Pentru ca am ajuns la 15.000 km (aproape 200k km are masinuta, mai lipseste un pic) cu ea am fost nevoit sa-i mai fac urmatoarele, la prietenii de la DanDon:
Placute frana x2 + discuri frana x2 pentru fata (erau duse totusi...) + rectificare chiulasa + garnitura chiulasa/admisie/evacuare + siemeringuri supape + plin ulei Mobil 10w40 + curea servo ===> total cu manopera inclusa 1290RON.
Cu asta, pana la 25.000km (de cand o am) sper sa nu mai dau banii pe nimic, caci acum absolut tot ce tine de partea tehnica este nou-nout si merge struna.
Cumpararea uneia noi s-a amanat din motive obiective.
Iceman
- Mesaje scrise: 24
- Locatie: Dragasani
- Masina: Vectra 1993 C18NZ
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 20 Feb 2007
- Mesaj Privat
Mai ai masina? Ma interesa daca ai facut ceva la pasajele din spate! Dupa parerea mea asta este cea mai grava problema la vectrele a. Restul sunt mizilicuri. Cumperi piesa noua sau de la dezmembrari, o schimbi si gata, functioneaza. Asta cu pasajele este o adevarata problema. Astept sfaturi de la cineva care a rezolvat problema asta. Am auzit o gramada de propuneri: chit fibra de sticla, sudare in argon, lipire cu plumb sau cositor. Care este mai buna?
P.S. Eu am cumparat motorasul cu tot cu parghii de la dezmembrari cu 500.000sau 50 RON. Nu stiu dar tu cam arunci banii pe fereastra!
RedoX
- Mesaje scrise: 12
- Locatie: Iasi
- Masina: Vectra 2001 Z16XE
- Status: Offline
- Cont inregistrat: 30 Apr 2011
- Mesaj Privat